Гасне в движение
Гасне в движение
Здравейте,
имам следния проблем сутрин след като извадя колата от гаража, докато затварям вратите забелязах, че колата започва да работи много неравномерно, едва не гасне.Тези дни дори започна да гасне(карам я на бензин) преди да е достигнала работна температура.Оборотите си подскачат нагоре надолу.Почистена е дроселовата клапа заедно със стъпковото моторче(имаше ефект за ден два).Сменени са свещите и филтрите.Възможно ли е да е от дюзи, клапани или въпросното моторче си е заминало? Какви са вашите препоръки и съвети ?
Предварително благодаря.
Поздрави.
ВИДЕО
на 32 сек. от клипчето се чува неравномерната работа на двигателя.
П.П. имам и газов инжекцион, но напоследък карам на бензин.
П.П. моторът e 4A-FЕ
имам следния проблем сутрин след като извадя колата от гаража, докато затварям вратите забелязах, че колата започва да работи много неравномерно, едва не гасне.Тези дни дори започна да гасне(карам я на бензин) преди да е достигнала работна температура.Оборотите си подскачат нагоре надолу.Почистена е дроселовата клапа заедно със стъпковото моторче(имаше ефект за ден два).Сменени са свещите и филтрите.Възможно ли е да е от дюзи, клапани или въпросното моторче си е заминало? Какви са вашите препоръки и съвети ?
Предварително благодаря.
Поздрави.
ВИДЕО
на 32 сек. от клипчето се чува неравномерната работа на двигателя.
П.П. имам и газов инжекцион, но напоследък карам на бензин.
П.П. моторът e 4A-FЕ
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ако преди това си карал повечко на газ е много вероятно да имаш запушен инжектор . Това обикновенно винаги се случва когато някой реши да покара малко на бензин след , като е припалвал само и след това на газ . Може да се оправи от само себе си може и с добавка . Също така може и да си посъбрал повечко конденз и водица в бензина ако не си зареждал скоро . Общо взето докато не изгориш 1-2 резервоара недей да правиш нищо грандиозно ако разбира се не се влоши .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Още едно време бях чел една доста хубава статия за "ползите" от паленето на бензин и лсед това карането на газ . Но след това изчезна безследно някъде .......... Та общо взето идеята е , че няма по-сигурен начин за скапване на бензиновите дюзи . Които в общия случай са доста по скъпи от изпарителя или газовите дюзи .
Благодаря за отговорите.
До Bass_Man - това за дюзите беше един от първите варианти, дори бях се запътил да ги чистя на ултра звук, но майсторът ми каза , че ако нямам проблем с паленето сутрин е малко вероятно да е от тях. Що се отнася до карането на газ/бензин, всеки божи ден паля на бензин и карам докато не прехвърли(умишлено съм помолил да прехвърля на по висока температура). Не знам какво разбираш под "скоро", всеки месец слагам бензин. BTW пробвах и с добавка за почистване на дюзи, но .... без ефект.
До slowtraveler -м/у филтъра и дросела на самата тръба има едно разширение, но не би ли трябва от него излиза кабел който да подава информация.
До Bass_Man - това за дюзите беше един от първите варианти, дори бях се запътил да ги чистя на ултра звук, но майсторът ми каза , че ако нямам проблем с паленето сутрин е малко вероятно да е от тях. Що се отнася до карането на газ/бензин, всеки божи ден паля на бензин и карам докато не прехвърли(умишлено съм помолил да прехвърля на по висока температура). Не знам какво разбираш под "скоро", всеки месец слагам бензин. BTW пробвах и с добавка за почистване на дюзи, но .... без ефект.
До slowtraveler -м/у филтъра и дросела на самата тръба има едно разширение, но не би ли трябва от него излиза кабел който да подава информация.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами тогава си виж маркучите да не ти е излязло някое вакумче или някой голям маркуч да се е разхлабил . А това дето майстора ти го е казал не е вярно . Лично на мен едно време ми се беше запушила една дюза и ми правеше проблеми само в средни обороти . Също така трябва да знаеш , че чистенето на ултразвук не е панацея .
А и не виждам особенна полза да прехвърля на висока температура .
А и не виждам особенна полза да прехвърля на висока температура .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта