mr2 zapotqvane na staklata
- Akima
- Мнения: 7470
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 104 пъти
- Получена благодарност: 191 пъти
Бих започнал със смяна на кабинния филтър и ако не стане почистване на въздуховодите.Препоръчвам и почистване на стъклата отвътре със спирт и парцал - не се запотяват толкова.Успех!
Последно промяна от Akima на 04 Дек 2010 22:21, променено общо 1 път.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Виж дали ти губи течност да не е цъфнало радиаторчето или някой маркуч . Също ако имаш климатик виж дали не е запушен дренажа . Също виж да не влиза от някъде вода в купето на пример през уплътнения на врати и прозорци и да се събира влага в колата и след това като пуснеш парното се изпарява и става баня . Също така ако рязко загрееш купето каквото и да правиш винаги ще имаш конденз докато се затопли . Ако имаш климатик пускай го за малко в началото да ти издърпва влагата , като пускаш да дърпа въздух от купето за да извади влагата от купето .
Запотяването идва от малката кубатура на купето, в комбинация с влагата от леко сълзящи уплътнения на таргата при дъжд.Ако се качите 2-ма се изпотява за секунди. Има разни скъпи спрейове, които редуцират запотяването, но като цяло това си е стандартен проблем поради конструкцията на автомобила. Ако имаш климатик пускаш го да суши въздуха, затваряш кръга и проблема ти е решен 

-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Аз пък имам друг проблем с Версото. Като пусна климатика и покарам известно време и после го изключа, след това започва да смърди ужасно в колата. Смених филтъра, но проблема остана. Някой ми каза, че това си било стандартен проблем за Тойота, защото имало някакъв проблем в материала на рабиатора на климатика, но на мен не ми се вярва, защото в Яриса не мирише така. Някой да е имал подобен проблем? Имало някакви спрейове в ТМА, които се пръскали в отворите на отоплителната система и убивали бактериите, някой ползвал ли е подобно нещо и има ли ефект, че наистина много гадно мирише?
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- ufer
- Мнения: 2821
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Знам един случай след посещение в сервиз бяха сложили на човека някъде една мишка!!! Не че не може и сама да влезе!. Така че можеш да потърсиш по-внимателно. Това са малки животинки и се навират навсякъде!gh0s7r1d3r написа:Аз пък имам друг проблем с Версото. Като пусна климатика и покарам известно време и после го изключа, след това започва да смърди ужасно в колата. Смених филтъра, но проблема остана. Някой ми каза, че това си било стандартен проблем за Тойота, защото имало някакъв проблем в материала на рабиатора на климатика, но на мен не ми се вярва, защото в Яриса не мирише така. Някой да е имал подобен проблем? Имало някакви спрейове в ТМА, които се пръскали в отворите на отоплителната система и убивали бактериите, някой ползвал ли е подобно нещо и има ли ефект, че наистина много гадно мирише?
От спрей има ефект, да, хубаво е да се направи - ама не е достатъчно понякога.
Другото е да спираш климатика няколко минути преди да спреш колата - за да може да изсъхне конденза, който реално е причината за развитие на микроорганизми, а от тях идва после миризмата. Също трябва да се провери канала за изтичане на тоя конденз под колата - понякога се запушва и вътре остава вода.
Спрея се впръсква откъдето вентилацията ти засмуква чист въздух, като предварително трябва да махнеш филтъра за кабината. Духалките трябва да са напълно затворени за да не излиза от тая химия в купето (то на самите спрейове си го пише). Имай предвид че спрейовете за автомобилни климатици не са баш същите като за битовите климатици, така че вземи специално за автомобил. То това сигурно ще го правиш напролет де.
Другото е да спираш климатика няколко минути преди да спреш колата - за да може да изсъхне конденза, който реално е причината за развитие на микроорганизми, а от тях идва после миризмата. Също трябва да се провери канала за изтичане на тоя конденз под колата - понякога се запушва и вътре остава вода.
Спрея се впръсква откъдето вентилацията ти засмуква чист въздух, като предварително трябва да махнеш филтъра за кабината. Духалките трябва да са напълно затворени за да не излиза от тая химия в купето (то на самите спрейове си го пише). Имай предвид че спрейовете за автомобилни климатици не са баш същите като за битовите климатици, така че вземи специално за автомобил. То това сигурно ще го правиш напролет де.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Карай така зимата и на пролет като си проверяваш фреона,си прочисти системата има всевъзможни начини.Един от най-добрите е с една ампула която се слага преди фреона и прочиства цялата система.gh0s7r1d3r написа:Аз точно като го изключа докато работи колата става страшното смърдене.
Като се изпотят много стъклата, включвам климатика за да изсуши по бързо и след това, като го спра и продължа да си карам на парно, тогава замирисва ужасно.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Че какъв е проблема да си почисти системата сега ? При положение , че сега ще грее тръбите е много по-вероятно да си развъжда животинки . Относно спрейовете не на всички пише да се затварят клапите в купето ! Напротив на на повечето се чака да реагира 10-тина минути и се пуска климатика на максимум за да кондензира и да изтече мръсотията , а и да прочисти самите тръби .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: nigio и 5 госта