Молба за помощ на начинаещ
Молба за помощ на начинаещ
Мнение от sspoko » 01 Дек 2010 16:11
Бях пуснал по общ въпрос но в друг раздел и сега го подновявам с молба за малко помощ става въпрос за следното преди около седмица колата започна в движение да прекъсва и гасне след това се оправяше сама ходих да я тествам на и това са грешките които даде обясниха ми че това най вероятно е от датчика на коляновия вал но никой не можа да каже къде се намира този датчик прегледах и в TOYODIY но не можах да се ориентирам къде е този датчик /техническият ми англииски е нула/ колата е КАРИНА Е двигател 4A FE нека някои да помогне. Предварително благодаря!
- Прикачени файлове
-
- карина Е.jpg (216.25 KiB) Преглеждано 2099 пъти
sspoko
Мнение от CuMo » 01 Дек 2010 16:57
Накратко разпизката, която са ти дали показва какво е могъл и какво не е могъл да прочете стендовия компютър от колата ти.
С моя технически английски ето страшно набързо един превод:
Общо грешки: 5
Поз.1
Грешка 13 - Няма сигнал за работа на ДВГ когато оборотите са над 1000. Вероятна причина - има проблем със сигнала от датчика за позицията на коляновия вал.
Поз.2
Грешка 21 - Напрежението на Ляв сензор 02 по-малко от 0,35V или по-високо от 0,7V, няма промяна за 60 секунди
Поз.3
Грешка 25 - Гориво въздушна смес твърде бедна.
възможни причини - прекъснат сигнал от сензора, отечка, проблемна дюза
Поз.4
Грешка 52 - Сигналът на детонационния датчик е извън нормите.
Възможни причини - прекъсната верига. Детонационният датчик е или твърде притегнат към блока или е хлабав.
Поз.5
Грешка 12 - Невярно отчинане на оборотите. (не се подава сигнал за работа (обороти) на двг към компютъра.
Възможни причини - CKP и CMP сензори на късо или отворени (каквото и да значи това). 2 Развален дистрибутор (може би бобина / дистрибуторна капачка). 3 Повреда във веригата за запалване. 4.Повреден друг модул
Не предендирам да е верен като терминология, но ще ти даде идея какво пише в бележката.
Първо е кодът за грешка, след това програмата посочва вероятните причини за възникването на грешката.
До колкото знам ако колата има повреден датчик на коляновия вал, то тя ще ти пали трудно, тъй като минава в авариен режим и компютъра се ориентира по останалите датчици.
Самият датчик може би мяса на нещо такова

И вероятно е забит някъде до водещото зъбно кулло, на което се зацепва ангренажния ремък. Едва ли ще можеш да го видиш отгоре, вероятно трябва да се вдигне колата или да се махне капака на ангренажа. /по спомен той е от 2 или 3 части/.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199604 ... ?hl=15100Q

Най-вероятно не си попаднал на правилните хора.
Виж тази тема: http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=8907
И виж кой от тези сервизи може да ти помогне.
Интересното е, че за този сензор в toyodiy пише "Not applicable", т.е. "Не се прилага/отнася".
Възможно ли е пък 4A-FE да няма датчик коляно вал?
Щото аз не съм го ровил този въпрос.
Може би Bass_Man, Fido Dido или Mafiota ще знаят.
Само не се шашкай, със сигурност проблемът е решим ;)
С моя технически английски ето страшно набързо един превод:
Общо грешки: 5
Поз.1
Грешка 13 - Няма сигнал за работа на ДВГ когато оборотите са над 1000. Вероятна причина - има проблем със сигнала от датчика за позицията на коляновия вал.
Поз.2
Грешка 21 - Напрежението на Ляв сензор 02 по-малко от 0,35V или по-високо от 0,7V, няма промяна за 60 секунди
Поз.3
Грешка 25 - Гориво въздушна смес твърде бедна.
възможни причини - прекъснат сигнал от сензора, отечка, проблемна дюза
Поз.4
Грешка 52 - Сигналът на детонационния датчик е извън нормите.
Възможни причини - прекъсната верига. Детонационният датчик е или твърде притегнат към блока или е хлабав.
Поз.5
Грешка 12 - Невярно отчинане на оборотите. (не се подава сигнал за работа (обороти) на двг към компютъра.
Възможни причини - CKP и CMP сензори на късо или отворени (каквото и да значи това). 2 Развален дистрибутор (може би бобина / дистрибуторна капачка). 3 Повреда във веригата за запалване. 4.Повреден друг модул
Не предендирам да е верен като терминология, но ще ти даде идея какво пише в бележката.
Първо е кодът за грешка, след това програмата посочва вероятните причини за възникването на грешката.
До колкото знам ако колата има повреден датчик на коляновия вал, то тя ще ти пали трудно, тъй като минава в авариен режим и компютъра се ориентира по останалите датчици.
Самият датчик може би мяса на нещо такова

И вероятно е забит някъде до водещото зъбно кулло, на което се зацепва ангренажния ремък. Едва ли ще можеш да го видиш отгоре, вероятно трябва да се вдигне колата или да се махне капака на ангренажа. /по спомен той е от 2 или 3 части/.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199604 ... ?hl=15100Q
Най-вероятно не си попаднал на правилните хора.
Виж тази тема: http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=8907
И виж кой от тези сервизи може да ти помогне.
Интересното е, че за този сензор в toyodiy пише "Not applicable", т.е. "Не се прилага/отнася".
Възможно ли е пък 4A-FE да няма датчик коляно вал?
Щото аз не съм го ровил този въпрос.
Може би Bass_Man, Fido Dido или Mafiota ще знаят.
Само не се шашкай, със сигурност проблемът е решим ;)

CuMo
Vokil
Мнение от nikolov22 » 02 Дек 2010 12:39
абе ти със форумни специалисти спорил ли си те ще ти го покажат някаде написано щи преведат но същност половината тук нямат и идея за какво говорят а да не говорим че този мотор даже няма кнок сензорVokil написа:Датчика е в така нареченото "делко" затова неможете да го намерите води се дачтчик колянво вал но се намира под дистрибуторната капачка . Върти се от разпределителния вал.
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
nikolov22
CuMo
Petar
Bass_Man
Мнение от nikolov22 » 02 Дек 2010 22:00
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... _1902.html
ето етва е датчика които търсиш под бубината се намира проследи кабелите които отиват от буксата в делкото
ето етва е датчика които търсиш под бубината се намира проследи кабелите които отиват от буксата в делкото
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
nikolov22
Мнение от Vokil » 03 Дек 2010 01:21
Донякъде си прав ама не баш щото датчиците вътре са два и единия се води кранкшафт позишън сензор другия е ясен как се казваPetar написа:Да само дето този датчик които е в делкото се води датчик на разпределителния вал а не на коляновия вал

Човек и добре да живее умира .......
Vokil
Bass_Man
Мнение от sspoko » 03 Дек 2010 23:15
мисля че не е този датчик които е на дистрибуторната капачка защото вго пробвахме на запален двигател го изключихме и двигателя не прекъсна тогава ми обясниха че вероятно и ма и втори датчик а този служел само призапалването да посочи първи цилиндър за съжаление аз и бъкел не отбирам от тези неща но мисля че това което показа CuMo май е датчика но аз него намерих къдее и другата седмица ще търся по сериозни маистори.
sspoko
mafiota
mafiota
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 2 госта