МОЛЯ за съвети !!!
МОЛЯ за съвети !!!
Съжалявам за поредната тема, която пускам, но просто нямам към кого да се обърна.
Имам следните 2 проблема:
1- Перката на радиатора се върти постоянно, като прди да се запали колата стрелката на температурата се повдигаше малко, след като колата се загаси и пак се запали , температурата не мърда, но перката се върти. Дали е от датчика, и ако е от датчика каде се намира, защото има 1 датчик, които се намира на радиатора под перката на климатика ( той си бачка )
2- Как се обезвъздушава ABS системата. Просто не знам , обезвъздушавам го както се обезвъздушава нормална спирачна ситема, и както се пусне педала течноста се връща в казанчето, и педаласеди мек. Трябва ли да се върши това деиствие при запален автомобил ?
Имам следните 2 проблема:
1- Перката на радиатора се върти постоянно, като прди да се запали колата стрелката на температурата се повдигаше малко, след като колата се загаси и пак се запали , температурата не мърда, но перката се върти. Дали е от датчика, и ако е от датчика каде се намира, защото има 1 датчик, които се намира на радиатора под перката на климатика ( той си бачка )
2- Как се обезвъздушава ABS системата. Просто не знам , обезвъздушавам го както се обезвъздушава нормална спирачна ситема, и както се пусне педала течноста се връща в казанчето, и педаласеди мек. Трябва ли да се върши това деиствие при запален автомобил ?
Toyota Celica 2.0 GT 1997
по 1 мисля че този датчик като се прецака перката работи посояно дръпни го докато работи за провериш какво става има още няколко датчика на термостат мисля че два има и един на помпата
2 наливаш течност в казанчето и отвряш наи далечното колело да изтече доста течност докато спре да излиза въздух тои отначало няма да излиза чак после така ги изреждаш четирите колела и стягаш болотете и започваш от наи далечното пак да обезвъздушаваш
2 наливаш течност в казанчето и отвряш наи далечното колело да изтече доста течност докато спре да излиза въздух тои отначало няма да излиза чак после така ги изреждаш четирите колела и стягаш болотете и започваш от наи далечното пак да обезвъздушаваш
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Идея 1. Пуснат (или замостен) климатик - в този режим перката на радиатора се включва за да се охлажда радиатора на климатика.
Идея 2. Диагностика - от 90-те години на миналия век управлението на вентилатора на радиатора е от ECU-то - то получава аналогов сигнал за температурата и включва перката (гадая, на конкретния модел може да е съвсем различно). А може да си е шалтер, но да е дублирано управлението.
Идея 3. (Предполага че колата е магарена преди теб) - често джамбазите замостват вентилатора да бачка постоянно вместо да сменят датчици (вероятност около 95% ако колата е минавала през Враца за ремонт ... :-) )
Идея 2. Диагностика - от 90-те години на миналия век управлението на вентилатора на радиатора е от ECU-то - то получава аналогов сигнал за температурата и включва перката (гадая, на конкретния модел може да е съвсем различно). А може да си е шалтер, но да е дублирано управлението.
Идея 3. (Предполага че колата е магарена преди теб) - често джамбазите замостват вентилатора да бачка постоянно вместо да сменят датчици (вероятност около 95% ако колата е минавала през Враца за ремонт ... :-) )
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
BassMan течноста на спирачките се връща в казанчето след като са "обезвъздуяени" но това вече се разгада или поне ми казаха че трчбва да се помпа спирачката повече време и следователно другия да обикаля колелата, и да врътка с ключето
Сега за перката, датчика на радиатора се маха, колата го има този проблем след като се свали мотора за да се оправи предницата след като спрях в стълб
. И може да е както казаха колегите, или климатика да е запецнал или да се провери датчика на помпата.
Утре ще хода до сервиза, защото маисторчето днес не работеше ( лични причини си има човеа )

Сега за перката, датчика на радиатора се маха, колата го има този проблем след като се свали мотора за да се оправи предницата след като спрях в стълб

Утре ще хода до сервиза, защото маисторчето днес не работеше ( лични причини си има човеа )
Toyota Celica 2.0 GT 1997
На селиката перката се върти когато буксата е изкарана от датчика. АБС-а може да има нужда от надуване за да се обезвъздуши оригинално се прави с една машинария дето надува казанчето с 0.2 бара и долива течност. Може да се направи и с капачка щуцер ирзаботена от стругар и ръчна помпа щото с компресор понякога гърмят казанчетата като ти трепне пръста 

Човек и добре да живее умира .......
Момци давайте отново
идеи. Казана за спирачките продължава да се пълни с течност след като пусна педала на спирачката ( връща ). И от някаде влиза въздух в системата. Сменени са карантиите на помпата и пак !?. Възможно ли е да са обърнати гмите на буталцата в помпата, и да не прави необходимото налягане при пуснат педал ??? И нормално ли е да се чува съскане при натискане на педала на спирачката ?
Вече 3 седмици ги мъча пустите спирачки
вече се отчайвам
а за перките ми казаа, че мойе да е дало греяка на компа след удара и да се закара да се закачи за компа ( вече и двете перки се връткът )

Вече 3 седмици ги мъча пустите спирачки


а за перките ми казаа, че мойе да е дало греяка на компа след удара и да се закара да се закачи за компа ( вече и двете перки се връткът )

Toyota Celica 2.0 GT 1997
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
При загасен двигател се чува някъде от към ABSа и зад двигатела от кръстачката ( нз как се казва това нещо дет разпределя течноста към колелата ) ABSа е сменен с друг 2-ра ръка, и при двата се чува съскане. При запален двигател се чува леко съскане от към помпата. ABSa се обезвъздушаваше по същия начин ( беше отчаиващ опит нз дали е редно или не може да ме псувате ) пелада да се втвърди и развиваше гаиките на тръбичките и излизаше въздух, и така няколко пъти. и пак след като се втвърди педала след 3 сек като се натисне педала ( при вече обезвъздушени спрачки ) педала пада долу ниско и все едно нищо
Toyota Celica 2.0 GT 1997
Здравей!
Във връзка с първото ти питане за перката - защо не пробваш с водната помпа? При моята Corolla беше нещо сходно - перката се включваше доста често. Като я взех - дори и след като караш известно време, спреш, изгасиш двигателя и след малко пак го запалиш, перката веднага се включваше. Температурата не мърдаше изобщо.
В крайна сметка се оказа, че водната помна беше протекла и пускаше по малко антифриз. И този процес е бил от някакво известно време, преди да я внесат в България, просто си личеше и италианците само са й доливали вода явно. След смяната на водната помпа, честото включване на перката изчезна.
Във връзка с първото ти питане за перката - защо не пробваш с водната помпа? При моята Corolla беше нещо сходно - перката се включваше доста често. Като я взех - дори и след като караш известно време, спреш, изгасиш двигателя и след малко пак го запалиш, перката веднага се включваше. Температурата не мърдаше изобщо.
В крайна сметка се оказа, че водната помна беше протекла и пускаше по малко антифриз. И този процес е бил от някакво известно време, преди да я внесат в България, просто си личеше и италианците само са й доливали вода явно. След смяната на водната помпа, честото включване на перката изчезна.
За перкта нямам представа,ама защо ми се струва че не обезвъздушаваш правилно,помпите и задържате педала в най долно положение след това другият отваря пробката на спирачния апарат,затягаш пробката(педала е все още натинат)след това всичко се повтаря докато не почне да излиза само чиста спирачна течност без мехурчета,казанчети горе ти е отворено и го наблюдавате и доливате постоянно да не остане сухо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта