Въпрос за компресията
Въпрос за компресията
Здеавейте ,интересува ме при Avensis1.8 98г.7A-FE двигател при мерене на компресията дава към 10.5bar това в нормалните стойности ли е ,защото ми харчи масло по 1л. на 1000км. и искам да разбера дали евентоално е от сегментите.
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Компресията и харченето на масло нямат нищо общо. Компресията (сгъстяването на горивната смес в цилиндрите) се осигурява от т.нар. компресионни сегменти, а задържането на маслото - на маслените. Харченето на масло обикновено се обяснява със залепнали/блокирани маслени сегменти (ако не е от спечени гумички на клапаните, или друго), като това не пречи на компресионните да си работят добре.
при висок разход на масло се вдига компресията буталата се оплатняват по добре и аз съм така и сигорно върви повече но наи вероятно са вложки почни от тях първо
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
nikolov22 написа:при висок разход на масло се вдига компресията буталата се оплатняват по добре и аз съм така и сигорно върви повече но наи вероятно са вложки почни от тях първо


Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Започва се от евентуални течове, оглед на мястото за паркиране. Ако липсват петна под автомобила се отива в смяна на гумички на клапаните(ака има такива). След това се говори за смяна на гарнитура на блока и главата, тук следва да знаеш, че през ауспуха ще ти излиза доста дим. Дим ще ти излиза и при стари гумички на клапаните, но разликата е в това, че при гумички дима е черен към сив, а при гарнитура преобладава сиво бял. Ако караш на газ, определено разхода на масло ще ти е завишен. Но нека първо да започнем с течовете пък после ще докладваш..... 

Toyota RAV 4 - |,
Toyota Yaris,
Toyota Corolla.
Toyota Yaris,
Toyota Corolla.
въпрос за компресия
Здравиейте,колеги!Две години съм читател във форума и за първи път взимам отношение по прочетено .Движа с Тойота със същия двигател и може да се каже че съм минал по този път.Масло по 2-3l на 10 000км,след смяна на гумички без подобрение,докато не се стигна до разход 0.5l за 400 км.В края на краищата се стигта доо смяна на сегменти.Моят съвет-разглобявате,замервате износване и след това се решава какво следва.Главата като се свали се разглобява за клапани,водачи и тогава задължително се сменяват гумичките(аз го платих два пъти това ).За сегментите след замерването се свързвате с Тойота за оригинални 360-370 лв. и чакане две-три седмици с гарнитурата също,за да несе окожете с некакви японски RIK от ауто плюс Монтана.Чета тук че се сменяли и буталата ,но при мен до това не стигна,така че ако има някаква възможност да ги видите тез други бутала как изглеждат и дали има смисъл от замяна!За 7000 км разхода на масло е 0,5см от пръчката ,така че приемам за момента проблема за решен.Успех!
въпрос за компресия
Здравиейте,колеги!Две години съм читател във форума и за първи път взимам отношение по прочетено .Движа с Тойота със същия двигател и може да се каже че съм минал по този път.Масло по 2-3l на 10 000км,след смяна на гумички без подобрение,докато не се стигна до разход 0.5l за 400 км.В края на краищата се стигта доо смяна на сегменти.Моят съвет-разглобявате,замервате износване и след това се решава какво следва.Главата като се свали се разглобява за клапани,водачи и тогава задължително се сменяват гумичките(аз го платих два пъти това ).За сегментите след замерването се свързвате с Тойота за оригинални 360-370 лв. и чакане две-три седмици с гарнитурата също,за да несе окожете с некакви японски RIK от ауто плюс Монтана.Чета тук че се сменяли и буталата ,но при мен до това не стигна,така че ако има някаква възможност да ги видите тез други бутала как изглеждат и дали има смисъл от замяна!За 7000 км разхода на масло е 0,5см от пръчката ,така че приемам за момента проблема за решен.Успех!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Lilidala, Semrush [Bot] и 1 гост