Авенсис 2008, 2.2 Д4Д харчи около 3 литра на смяна
Колеги мисля,че преди време пак засегнахме тази тема и тогава споменах ,че в личен разговор с човека от сервиза ,който прави ремонтите по двигателите ми казаха ,че има проблем със софтуера и имало възможност след флашването ,ако проблема е в начален стадий да се стабилизират нещата(говоря за лятото на 2009, и мислех ,че са оправили нещата) .Препоръчаха маслото на дизела да се сменя на 7000,аз така и правя и нямам проблем.Мотора е на над 140К и за една смяна сваля от макс до 4-5мм преди минимума.Мисля,че дърпа от високата скорост - по магистралата държа около 170-180.Имам обаче позната ,която прави смяна на бутала и сегменти на същия мотор на 40 и нещо хиляди,на ново равче.Трябва да се натисне навреме,но 3 литра са много явно сегментите са отишли,не знам защо не са я закачили на стенда да видят компресията.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
Здравейте, колеги! Честита нова година на всички.
Новорегистриран съм във форума, но го следя от 2006г. От тук бях повлиян да си купя тойотата - Авенсис D4D , 2001г. 2.0л. 110 к.с. Вече две години и половина я карам с удоволствие, сменял съм четири пъти масло /на около 9000 км. винаги/ и ми прави впечатление, че винаги е на максимум преди смяна - ползувам 5w40 на Кастрол. Като чета за 3 литра разход на колегата, се изумявам. Това не е Москвич или Жигули да трябва напасване. Изводът ми е , че най - вероятно маслото не е читаво. Не ми се мисли , че ДВГ -то е толкова грешно конструирано. Все пак това е Тойота.
Новорегистриран съм във форума, но го следя от 2006г. От тук бях повлиян да си купя тойотата - Авенсис D4D , 2001г. 2.0л. 110 к.с. Вече две години и половина я карам с удоволствие, сменял съм четири пъти масло /на около 9000 км. винаги/ и ми прави впечатление, че винаги е на максимум преди смяна - ползувам 5w40 на Кастрол. Като чета за 3 литра разход на колегата, се изумявам. Това не е Москвич или Жигули да трябва напасване. Изводът ми е , че най - вероятно маслото не е читаво. Не ми се мисли , че ДВГ -то е толкова грешно конструирано. Все пак това е Тойота.
- slowtraveler
- Мнения: 6299
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Колега NIXON, ако потърсиш във форума Проблем с маслото, ще се убедиш, че и тойота грешат и имат грешно конструирани и проблемни двигатели...
Проблема е, че при москвича ремонта ти излиза стотинки, а тук се спираш на няколко хиляди лева ако не е гаранционна колата...
Проблема е, че при москвича ремонта ти излиза стотинки, а тук се спираш на няколко хиляди лева ако не е гаранционна колата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Дали пък проблема не е от производствени дефекти и/или неспазване на съответните производствени предписания и мерки за контрол на качеството от страна на завода производител, в случая и за моделите в Европа от Полското предприятие на Тойота. Апропо модерно и открито преди няколко години.
Неприятно е да асоциират Тойота ДВГ с ойл бърнинг машин !
Неприятно е да асоциират Тойота ДВГ с ойл бърнинг машин !
- slowtraveler
- Мнения: 6299
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
scorpion, предполагам, че това е една от причините, но е факт, че на бензиновия авенсис при горене на маслото освен калпавите сегменти, смениха КОНСТРУКТИВНО буталата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Е сега на теб ли да обяснявам ,че по закон така се прави, само сегменти се сменят ,когато искаш да продаваш и не ти пука какво ще става или от крайна мизерия откъм пари или време.Даже при руснаците битува правилото че се сменя поршневая група в сборе.slowtraveler написа:scorpion, предполагам, че това е една от причините, но е факт, че на бензиновия авенсис при горене на маслото освен калпавите сегменти, смениха КОНСТРУКТИВНО буталата...
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Карал съм близо 2,5 godini бензинов Авенсис 1.8 VVTi. Не си спомням да съм имал проблем с маслото. Очевидно освен конструктивни дефекти има и некачествени партиди със съответните части.slowtraveler написа:scorpion, предполагам, че това е една от причините, но е факт, че на бензиновия авенсис при горене на маслото освен калпавите сегменти, смениха КОНСТРУКТИВНО буталата...
А и явно полската водка си казва думата и поляците идват с мътни глави на работа biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
Ако е без турбо може,на този дизел турбото има проходни канали на втулките за мазане,къде мислите отива това масло ,а от къде се взема е ясно.По дефолт всички турбинирани пипат,но с мярка.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
- slowtraveler
- Мнения: 6299
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Имах предвид, че не просто се сменят бутала/сегменти, а поради конструктивен недостатък на 'старите' бутала (по-малко маслени каналчета за охлаждане), същите се подменят с нов тип бутало.shtephan написа:Е сега на теб ли да обяснявам ,че по закон така се прави, само сегменти се сменят ,когато искаш да продаваш и не ти пука какво ще става или от крайна мизерия откъм пари или време.Даже при руснаците битува правилото че се сменя поршневая група в сборе.
П.С. предполагам какво има впредвид stephan под проходни канали... Навярно лабиринтното уплътнение, което го има всяко турбо, и където мазането и задържането на маслото в уплътнението става чрез завихряне на маслото, а не чрез херметично уплътнение. Конструктивно всяко турбо изхвърля известна част масло от там...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
става въпрос за 3 литровия дизелов двигател (с турбо е) на ландкрузер 163к.с.shtephan написа:Ако е без турбо може,на този дизел турбото има проходни канали на втулките за мазане,къде мислите отива това масло ,а от къде се взема е ясно.По дефолт всички турбинирани пипат,но с мярка.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
между другото БМВ то ми е 2 литра дизел с турбо 150 к.с на 220 000км и то не пипа масло (най-много няколко мм под максимума), но това е за друга тема
Абе хубаво си споделяме, но истината е, че 3 литра е направо трагедия :(
Аз много ревах като беше чисто нова, че изхарчи 1.5л/15000км , но някак ми мина. Така се беше наложило, 10000 от километрите бяха карани над 160км/ч и то със свръх-багаж. Пък и сега май не харчи.
"Разбирач" ми каза, че всички Д4Д 2.2 харчели масло като ги подкараш над 2800-3000 оборота, т.е. над 160км/ч.
И въпреки това 3 литра е жесток проблем не вярвам с някво "ремонтче" да се оправи. :(
Аз много ревах като беше чисто нова, че изхарчи 1.5л/15000км , но някак ми мина. Така се беше наложило, 10000 от километрите бяха карани над 160км/ч и то със свръх-багаж. Пък и сега май не харчи.
"Разбирач" ми каза, че всички Д4Д 2.2 харчели масло като ги подкараш над 2800-3000 оборота, т.е. над 160км/ч.
И въпреки това 3 литра е жесток проблем не вярвам с някво "ремонтче" да се оправи. :(
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
Е браво,точно този мотор не търпи високи и ако го понатиснеш пипа,късметлия си или караш внимателно,но това за бмв-то недей.На новите ходят през 5К да им доливат по 0,5(уж за проверка) и моята позната взе да го сменя през 10К за да не долива.Както се казва пази боже,дано човека се размине само със смяна на бутала и сегменти,щом е гаранционна го правят за два дни.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
...е какво ме направихте вие бе хора, преди половин година продадох Пижо 405 1.9 ТД, по километраж на 240к, а реално на не по-малко от 400к, е това ако щете ми вярвали за 6 години експолоатация веднъж не ме е карало да доливам, да не говорим, че разлика от смяна до смяна (10 000км) почти нямаше в нивото, сменях му сИгменти - пак не прогори масло (макар че ме убеждаваха че докато се "напаснели" новите "кръгли" сегменти, към износените елипсовидни цилиндри - шяло да гори - не повервах - според мен сегмента е достатъчно еластичен и се "самонапасва" по цилиндъра). А колата се караше в отвратителен режим - 10-15 минути сутрин, на обяд и вечер - т.е. почти само студена - съответно с най- големи хлабини в чарковете на двигателя и турбината...
Та сега .... нови коли, да дърпат по 1-3лт масло от смяна до смяна...хм не че прозиводителите не пишат по книжките 1лт/1000км...ама това си е за яка рекламация...
Та сега .... нови коли, да дърпат по 1-3лт масло от смяна до смяна...хм не че прозиводителите не пишат по книжките 1лт/1000км...ама това си е за яка рекламация...
е то е на джип ... колко високи обороти може да се кара един джип, освен това е автоматик, пък може и късмет да имам, защото наистина не съм запознат много с този моторshtephan написа:Е браво,точно този мотор не търпи високи и ако го понатиснеш пипа,късметлия си или караш внимателно,но това за бмв-то недей.На новите ходят през 5К да им доливат по 0,5(уж за проверка) и моята позната взе да го сменя през 10К за да не долива.Както се казва пази боже,дано човека се размине само със смяна на бутала и сегменти,щом е гаранционна го правят за два дни.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
а с БМВ-то нямам грижи вече три години, маслото е 5-30 и ... не мисля че го пазя много много
така и така сме заговорили за маслото - в книжката на тойотата прочетох умопомрачителни неща за маслото - смяна през 2500км ако се кара офроуд, иначе през 5000 или нещо такова... вярно ли са такива изискванията и за новите коли? през 5000км масло?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта