Авенсис 2008, 2.2 Д4Д харчи около 3 литра на смяна
Мнение от shtephan » 05 Яну 2010 10:27
shtephan
Мнение от NIXON » 05 Яну 2010 11:35
Новорегистриран съм във форума, но го следя от 2006г. От тук бях повлиян да си купя тойотата - Авенсис D4D , 2001г. 2.0л. 110 к.с. Вече две години и половина я карам с удоволствие, сменял съм четири пъти масло /на около 9000 км. винаги/ и ми прави впечатление, че винаги е на максимум преди смяна - ползувам 5w40 на Кастрол. Като чета за 3 литра разход на колегата, се изумявам. Това не е Москвич или Жигули да трябва напасване. Изводът ми е , че най - вероятно маслото не е читаво. Не ми се мисли , че ДВГ -то е толкова грешно конструирано. Все пак това е Тойота.
NIXON
- slowtraveler
- Мнения: 6350
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
Мнение от slowtraveler » 05 Яну 2010 11:47
Проблема е, че при москвича ремонта ти излиза стотинки, а тук се спираш на няколко хиляди лева ако не е гаранционна колата...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от scorpion » 05 Яну 2010 12:25
Неприятно е да асоциират Тойота ДВГ с ойл бърнинг машин !
scorpion
- slowtraveler
- Мнения: 6350
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
Мнение от slowtraveler » 05 Яну 2010 13:18
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от shtephan » 05 Яну 2010 15:17
Е сега на теб ли да обяснявам ,че по закон така се прави, само сегменти се сменят ,когато искаш да продаваш и не ти пука какво ще става или от крайна мизерия откъм пари или време.Даже при руснаците битува правилото че се сменя поршневая група в сборе.slowtraveler написа:scorpion, предполагам, че това е една от причините, но е факт, че на бензиновия авенсис при горене на маслото освен калпавите сегменти, смениха КОНСТРУКТИВНО буталата...
shtephan
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от scorpion » 05 Яну 2010 15:27
Карал съм близо 2,5 godini бензинов Авенсис 1.8 VVTi. Не си спомням да съм имал проблем с маслото. Очевидно освен конструктивни дефекти има и некачествени партиди със съответните части.slowtraveler написа:scorpion, предполагам, че това е една от причините, но е факт, че на бензиновия авенсис при горене на маслото освен калпавите сегменти, смениха КОНСТРУКТИВНО буталата...
А и явно полската водка си казва думата и поляците идват с мътни глави на работа biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
scorpion
Мнение от c » 05 Яну 2010 15:32
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
c
Мнение от shtephan » 05 Яну 2010 15:52
Ако е без турбо може,на този дизел турбото има проходни канали на втулките за мазане,къде мислите отива това масло ,а от къде се взема е ясно.По дефолт всички турбинирани пипат,но с мярка.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
shtephan
- slowtraveler
- Мнения: 6350
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
Мнение от slowtraveler » 05 Яну 2010 16:14
Имах предвид, че не просто се сменят бутала/сегменти, а поради конструктивен недостатък на 'старите' бутала (по-малко маслени каналчета за охлаждане), същите се подменят с нов тип бутало.shtephan написа:Е сега на теб ли да обяснявам ,че по закон така се прави, само сегменти се сменят ,когато искаш да продаваш и не ти пука какво ще става или от крайна мизерия откъм пари или време.Даже при руснаците битува правилото че се сменя поршневая група в сборе.
П.С. предполагам какво има впредвид stephan под проходни канали... Навярно лабиринтното уплътнение, което го има всяко турбо, и където мазането и задържането на маслото в уплътнението става чрез завихряне на маслото, а не чрез херметично уплътнение. Конструктивно всяко турбо изхвърля известна част масло от там...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от c » 05 Яну 2010 21:52
става въпрос за 3 литровия дизелов двигател (с турбо е) на ландкрузер 163к.с.shtephan написа:Ако е без турбо може,на този дизел турбото има проходни канали на втулките за мазане,къде мислите отива това масло ,а от къде се взема е ясно.По дефолт всички турбинирани пипат,но с мярка.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
между другото БМВ то ми е 2 литра дизел с турбо 150 к.с на 220 000км и то не пипа масло (най-много няколко мм под максимума), но това е за друга тема
c
Мнение от rashkov » 07 Яну 2010 01:22
Аз много ревах като беше чисто нова, че изхарчи 1.5л/15000км , но някак ми мина. Така се беше наложило, 10000 от километрите бяха карани над 160км/ч и то със свръх-багаж. Пък и сега май не харчи.
"Разбирач" ми каза, че всички Д4Д 2.2 харчели масло като ги подкараш над 2800-3000 оборота, т.е. над 160км/ч.
И въпреки това 3 литра е жесток проблем не вярвам с някво "ремонтче" да се оправи. :(
www.red-vertex.com
rashkov
Мнение от shtephan » 07 Яну 2010 15:52
Е браво,точно този мотор не търпи високи и ако го понатиснеш пипа,късметлия си или караш внимателно,но това за бмв-то недей.На новите ходят през 5К да им доливат по 0,5(уж за проверка) и моята позната взе да го сменя през 10К за да не долива.Както се казва пази боже,дано човека се размине само със смяна на бутала и сегменти,щом е гаранционна го правят за два дни.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
shtephan
Мнение от desotodorov » 07 Яну 2010 17:18
Та сега .... нови коли, да дърпат по 1-3лт масло от смяна до смяна...хм не че прозиводителите не пишат по книжките 1лт/1000км...ама това си е за яка рекламация...
desotodorov
Мнение от c » 07 Яну 2010 21:33
е то е на джип ... колко високи обороти може да се кара един джип, освен това е автоматик, пък може и късмет да имам, защото наистина не съм запознат много с този моторshtephan написа:Е браво,точно този мотор не търпи високи и ако го понатиснеш пипа,късметлия си или караш внимателно,но това за бмв-то недей.На новите ходят през 5К да им доливат по 0,5(уж за проверка) и моята позната взе да го сменя през 10К за да не долива.Както се казва пази боже,дано човека се размине само със смяна на бутала и сегменти,щом е гаранционна го правят за два дни.c написа:този двигател явно има проблем и е хубаво да го оправят докато е в гаранция
Ако беше моя колата не ми се мисли какви скандали щеше да има
Колега търси си правата докато е време, защото частите на тойота са в челните класации по скъпотия laugh.gif
няма да давам примери, но в момента карам тойота, която е на около 200 хил км, кара се с 5-40 масло и от смяна до смяна почти не помръдва, така че сервиза да се стяга и да го оправят
а с БМВ-то нямам грижи вече три години, маслото е 5-30 и ... не мисля че го пазя много много
така и така сме заговорили за маслото - в книжката на тойотата прочетох умопомрачителни неща за маслото - смяна през 2500км ако се кара офроуд, иначе през 5000 или нещо такова... вярно ли са такива изискванията и за новите коли? през 5000км масло?
c
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 2 госта