Problem li e?
Problem li e?
Kolegi dnes si spriah kolata na naklon sys zadnicata na dolu ostaviah ia na 1-va skorost i tia vze da trygva na dolu posle probvah i na zadna oba4e pak po syhtia na4in si trygva nadulu leka poleka. Iskam da popitam dali e tova problem ili sie normalno tova . Po syhtia na4in sym spiral pak na nanadolnihte samo4e s prednicata na dolu i kolata ne pomrydva myrda samo kogato naklona e mnogo goliam . Znam 4e pri pove4eto koli tova sie normalno oba4e pri lek naklon kolata mi da trygne na nazad malko vze dame pritesniava
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Не му мисли толкова, нямаш проблем. Затова пък би трябвало да имаш ръчна спирачка и на наклон да не да разчиташ на ДВГ като спирачка! 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Значи наистина имаш проблем, но не с ДВГ, а с ръчната biggrin.gif . Поправи я и всичко ще е наред, а дотогава се подпирай на бордюра или не паркирай на баир.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
И аз мисля, че нямаш проблем.
Като я оставиш на равно място само на скорост и примерно трима души могат да я придвижват по малко напред.
Просто коляновият вал превърта по малко, което е напълно нормално.
Ако е дизел ще превърта по-трудно, защото компресията му е по-голяма.
Като я оставиш на равно място само на скорост и примерно трима души могат да я придвижват по малко напред.
Просто коляновият вал превърта по малко, което е напълно нормално.
Ако е дизел ще превърта по-трудно, защото компресията му е по-голяма.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6299
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Не знам за вас, но аз очаквам следващата тема да е 'как да си определим компресията в зависимост от наклона, при която тръгва сама колата'.
И всички сервизи падат в канала

И всички сервизи падат в канала


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост