Problem li e?

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Problem li e?

Мнение от Petar » 30 Дек 2009 15:04

Kolegi dnes si spriah kolata na naklon sys zadnicata na dolu ostaviah ia na 1-va skorost i tia vze da trygva na dolu posle probvah i na zadna oba4e pak po syhtia na4in si trygva nadulu leka poleka. Iskam da popitam dali e tova problem ili sie normalno tova . Po syhtia na4in sym spiral pak na nanadolnihte samo4e s prednicata na dolu i kolata ne pomrydva myrda samo kogato naklona e mnogo goliam . Znam 4e pri pove4eto koli tova sie normalno oba4e pri lek naklon kolata mi da trygne na nazad malko vze dame pritesniava

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 30 Дек 2009 16:07

аз мисля че е проблем.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 30 Дек 2009 16:19

Kompresiata lie ?
Ina4e kolata si vyrvi perfektno

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 30 Дек 2009 16:52

За "компресията" незнам но ми се струва така както описваш,като съединител.Разбира се може и да бъркам.
Поздрави!

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 30 Дек 2009 17:14

Nemise viarva da e ot syedinitelia htoto otlepia ot nisko ine priplyzva . Sys siedinitelia nimam problem
Sega si spomniam 4e i na bratmi hondata syhto taka po naklon si trygvahe napred za nazad nesym ia vijdal
Pri jigulite niama takyv problem na kakyvto i naklon dagi ostavih ne pomrydvat

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 30 Дек 2009 17:33

Не му мисли толкова, нямаш проблем. Затова пък би трябвало да имаш ръчна спирачка и на наклон да не да разчиташ на ДВГ като спирачка! cool.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 30 Дек 2009 17:42

Napylno si prav kolega oba4e nehto ry4nata nemi srabotva i zatova mi behe vyprorosa

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 30 Дек 2009 18:30

Значи наистина имаш проблем, но не с ДВГ, а с ръчната biggrin.gif . Поправи я и всичко ще е наред, а дотогава се подпирай на бордюра или не паркирай на баир.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 30 Дек 2009 22:07

Аз ли не разбрах или наистина не пише каква е колата с какъв двигател е и колко кубика :) Щото и моята тръгваше дори като беше с 13,5 компресия.
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
Kiki
Мнения: 8203
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от Kiki » 30 Дек 2009 22:28

И аз мисля, че нямаш проблем.
Като я оставиш на равно място само на скорост и примерно трима души могат да я придвижват по малко напред.
Просто коляновият вал превърта по малко, което е напълно нормално.
Ако е дизел ще превърта по-трудно, защото компресията му е по-голяма.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
swet
Мнения: 26
Регистриран на: 29 Дек 2008 14:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от swet » 31 Дек 2009 12:24

Ами иди да ти премерят компресията става много бързо и ако всичко е наред сигурно така трябжа да е!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6299
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 360 пъти
Получена  благодарност: 395 пъти

Мнение от slowtraveler » 31 Дек 2009 13:06

Не знам за вас, но аз очаквам следващата тема да е 'как да си определим компресията в зависимост от наклона, при която тръгва сама колата'.
И всички сервизи падат в канала wacko.gif :whistle:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 31 Дек 2009 15:33

tooth.gif worthy.gif tooth.gif worthy.gif tooth.gif worthy.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

мехаННика
Мнения: 1705
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 39 пъти

Мнение от мехаННика » 04 Яну 2010 12:04

Slowtraveler,като гледам ти си най добре теоретично подготвен от форума, така че залавяй се.А колегата автор на темата го предлагам за някаква награда има толкова постове и само мъдри думи дума.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 04 Яну 2010 12:19

Тапа в ауспуха няма ли да увеличи силата на моторната спирачка?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта