
палене и акумулатор
палене и акумулатор
Мнение от mladm » 02 Ное 2009 13:58
Скоро се сдобихме и с Корола 1.4 VVTi '06 г. и ми прави впечатление, че при запалване двигателят пали след като стартера врътне 3-4 даже май и 5 пъти. Направи ми впечатление, че окото на акумулатора е черно или поне така ми се вижда. Въпроса е дали е възможно да е от това, както и дали мога да пусна този акумулатор да се зарежда на зарядно - и
за колко време. Акумулатора е взет с колата от дилъра в София и не знам точно какъв е.

---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
mladm
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: палене и акумулатор
Мнение от DMDimitrov » 02 Ное 2009 14:26
Акумулатора вероятно е започнал да си "заминава". Скоро може би като стане много студено тази черна точка ще стане бяла - тогава е за смяна вече. Съветвам те да си купиш един нов и да си знаеш, че минимум 3-4 години няма да ти създава проблеми.mladm написа:Скоро се сдобихме и с Корола 1.4 VVTi '06 г. и ми прави впечатление, че при запалване двигателят пали след като стартера врътне 3-4 даже май и 5 пъти. Направи ми впечатление, че окото на акумулатора е черно или поне така ми се вижда. Въпроса е дали е възможно да е от това, както и дали мога да пусна този акумулатор да се зарежда на зарядно - иза колко време. Акумулатора е взет с колата от дилъра в София и не знам точно какъв е.
EDIT: По принцип черния цвят на така нареченото око означава, че акумулатора е горе-долу по средата на живота си... опитай да го разклатиш хубаво и ако започне да показва леки признаци за поява на бял цвят в окото - се замисли за нов.

Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
DMDimitrov
Petar
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Мнение от Kiki » 02 Ное 2009 19:10
Ако зарядното му зарежда с 3 ампера на час, ше зареди само 6 ампера, което си е нищо.Petar написа:Da mojeh damu vdyhneh malko jivotec kato go zaredih no nego ostaviai ne pove4e ot 2-3 4asa na zariadno
Според мен, трябва да си го зареди стабилно, поне 10 часа.
Ако зарядното му е от по-скъпите, те изключват когато се зареди акумулаторът.
Kiki
mladm
Kiki
Мнение от shtephan » 03 Ное 2009 09:04
Просто сложи акумулатора на зарядното и ако няма компаратор за изключване процедираш така:през ноща го оставяш да зарежда за 10-12 часа, а през деня караш ,следващата вечер пак и в дъното окото ще започне да става зелено.По принцип акумулатор се зарежда с ток не по-голям от 5-8% от капацитета му.Въпроса е обаче ,че трябва да има изход за водорода.Ако капачките (след сваляне на лепенка или нещо друго) се видят - ги отвори,обикновенно са с един общ капак.Ако не ги отваряш зареждай максимум 5-6 часа с почивки от 2-3.Заслужава си да пробваш защото акумулатор да си отиде след 3 години си е драма,обикновенно вървят по 6-7 ако не е дизел разбира се.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
shtephan
nikolov22
Мнение от shtephan » 04 Ное 2009 16:07
Идеята е да качи маслото,искаш да кажеш сухия старт.Точно прав си това е идеята и затова някой път при изправен акумулатор пали различно при топъл или студен ,след дълъг престой или кратък престой,говорим за обратна иформация.Между другото при голфовете има променлива за настройка.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
shtephan
Мнение от mladm » 05 Ное 2009 12:03
Снощи разклатих акумулатора и се появи зеления индикатор, което ме кара да смятам, че има надежда след едно-две зареждания да му върна животеца. На лепенката му си пише Toyota 48Аh - France. Смятам да го оставя да се зарежда 10-12h, като следя индикатора.
В книжката на колата има едни данни за "Батерията" - 1,260 : 1,2920- нормално; 1,160:1,200-слабо и т.н.(по памет). Тези показатели как се измерват и мога ли да ми ги измери някой.
В книжката на колата има едни данни за "Батерията" - 1,260 : 1,2920- нормално; 1,160:1,200-слабо и т.н.(по памет). Тези показатели как се измерват и мога ли да ми ги измери някой.
---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
mladm
shtephan
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта