Мерси предварително.
Горят ми бушоните на condenser i radiator fans
Горят ми бушоните на condenser i radiator fans
Мерси предварително.
namerih v kasti edna shema ot 5S-FE, ne znam dali e sastata kat pri teb, no dopuskam che ste e nesto podobno. obache ne mi e iasno ot kav zor i dvata bushona biha izgoreli. ta moje tvoita shema da e dosta po razlichna, kat se dokopam do neia ste vidim kak stoiat nestata. btw, ti nali si s 1ZZ-FE?
- Прикачени файлове
-
- IMG_1148.JPG (136.55 KiB) Преглеждано 4505 пъти
->
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Da, model GT s 1ZZ-FE dvigatel, a puk bushonite gi kupih ot Auto Zone(30 amps), samo za proba vzeh i 40 amps no i te izgorjaha. Prijatel misli, che njakakvi vtulki na elektromotorchetata sa iznoseni i tova kara fusite da gorjat, no az ne mislja taka. Za 80k miles- ne znam. napravih si eksperiment i slojih samo bushona na condensor fana , bez tozi na radiatora i mnogo stranno no i dvata ventilatora se zavurtjaha za okolo 1 min predi da izgorjat. Ne mislja che i dvete trjabva da se vkljuchvat. Ima neshto sburkano s taja kola!!! Ama kakvo da ja pravish kat e tolko hubava...
ste izprintia dnes shemata det e za tvoita kola i ste vidia dali moga da vidia niakakvi varianti. inache po gornata shema det sam pusnal e napalno vazmojno da se vartiat i dvata ventilatora kat se zahranvat samo ot condenser bushona, tova stava kogato A/C-to e ON, antifriza e pod 194*F, i naliaganeto na A/C-to e pod niakva si tam stoinost. ili inache kazano water temp switche e zatvore, sasto A/C high pressure switch sasto e zatvoren, t.e. rele #1 e otvoreno, rele #2 e zatvoreno, rele #3 e zatvoreno(ako A/C-to e ON), togava imash posledovatelna verina mejdu dvata elektromotora i se zahranvat samo ot CDS(condenser) bushona. no tova e za gornata shema, pri teb moje i da e razlichno, dovechera ste znam. veroiatnosta i dvata elektromotora da sa zaminali spored men granichi s nevazmojnoto. da si pravish eksperimenti s 40A bushoni ne ti go preporachvam, taka moje da si sazdadesh po golemi problemi ot kolkoto imash. kolkoto do tova ot kade si kupil bushonite, tova mislia che bi imalo znachenie samo ako se namirashe v BG.
->
ta izprintih shemata za tvoita Celica, malko po razlichna e ot gornata, no ideiata e gore dolu sastata. pri low speed na motorite dvata motora sa svarzani posledovatelno, kato gi zahranva edinstveno CDS bushona(rele #1 e otvoreno, rele #2 e na pozicia 3-4, rele #3 e zatvoreno). togava dvata ventilatora si razdeliat 12V v zavisimost ot tova koi kolko mu e saprotivlenieto. za high speed parvia motor(R1) se zahranva ot RDI bushona, pak vtoria motor(A1) se zahranva ot CDS bushona(rele #1 e zatvoreno, rele #2 e na pozicia 3-5, rele #3 e zatvoreno), kato togava dvata motora sa paralelno edin na drug i vseki edin ot tiah poluchava po 12V. tai kato pri teb goriat i dvata bushona, bih tarsil prichinata v parvia motor(R1) ili okolo nego, tai kato toi moje da bade zahranvan i ot dvata, pak vtoria motor(A1) nikoga ne se zahranva ot RDI bushona.
za da proverish parvia motor(R1, cooling fan, namira se ot shofiorskata strana), razkachi mu konektora, svarji akumolator i ammeter kam nego i vij kolko tok harchi, v knigata mu davat che triabva da e 5.2-8.2A
za da proverish vtoria motor(A1, condenser fan, ot pasajerskata strana), sastata procedura, no gledash za drugi cifri, 9.2-11.0A at 20*C(68*F)
za da proverish parvia motor(R1, cooling fan, namira se ot shofiorskata strana), razkachi mu konektora, svarji akumolator i ammeter kam nego i vij kolko tok harchi, v knigata mu davat che triabva da e 5.2-8.2A
za da proverish vtoria motor(A1, condenser fan, ot pasajerskata strana), sastata procedura, no gledash za drugi cifri, 9.2-11.0A at 20*C(68*F)
- Прикачени файлове
-
- IMG_1149.JPG (147.92 KiB) Преглеждано 4451 пъти
->
Mersi za navremennija orgovor Altezza, weekenda ja razglobjavam i shte kaja kakvo e stanalo!!!
Vsi4ki li Celiki ot 2000 god. imat problemi s oil consumacija? Taja e na 80k i vse oshte e ok.
Da si se sbluskval sushto sus slednija problem na Celica ot taja godina:
Vseki 200 do 500 mili svetva engine check sus error code P0420 za greshka v catalizatora. Cheta na gore, nadolu i samo protivorechivi mmneija. Njakoi kazvat che samija katalizator e za smjna(na 80k mili???), njakoi che e Oxigen sensora, njakoi kazvat che na njakoi Toyoti, ne zanam dali tova vklju4va i Celica ot taja godina, no kazvat che ECU-to trjabvato da se preprogramira i njamalo veche da dava takiva greshki. Njakakva zakonomernost da znaesh ot tvoja opit?
Blagodarja predvaritelno.
Vsi4ki li Celiki ot 2000 god. imat problemi s oil consumacija? Taja e na 80k i vse oshte e ok.
Da si se sbluskval sushto sus slednija problem na Celica ot taja godina:
Vseki 200 do 500 mili svetva engine check sus error code P0420 za greshka v catalizatora. Cheta na gore, nadolu i samo protivorechivi mmneija. Njakoi kazvat che samija katalizator e za smjna(na 80k mili???), njakoi che e Oxigen sensora, njakoi kazvat che na njakoi Toyoti, ne zanam dali tova vklju4va i Celica ot taja godina, no kazvat che ECU-to trjabvato da se preprogramira i njamalo veche da dava takiva greshki. Njakakva zakonomernost da znaesh ot tvoja opit?
Blagodarja predvaritelno.
2004 Toyota Matrix XR
2007 Honda Accord
2007 Honda Accord
za goreneto na masloto, do kolkot vinagi e bilo smeniano na vreme ne bi triabvalo da imash problem. nai problemno tova beshe pri parvata generacia na 1ZZ-FE, t.e. na Corollite ot 98 i 99, no i pri po kasni modeli po niakoga se sresta. stom sega ne ti gori, ako si smeniash redovno masloto triabva da si ok.
za P0420, da chesto srestan problem e, triabva nov katalizator, ako kolata e na pod 80K mili znachi toi vse oste e pod garancia, prosto otidi do dilara i ste ti go smeniat bez pari. pri niakoi modeli se reflashva(preprogramira) ECU-to, no tova ne mislia che vaji za Celica. na starite Sienni pak napravo se smenia ECU-to. za smiana na o2 senosri pri tozi kod do sega ne sam chuval, osven ako ne im se precaka rezbata do kat se vadiat ot trabata na katalizatora.
btw, kade se namirash v USA?
za P0420, da chesto srestan problem e, triabva nov katalizator, ako kolata e na pod 80K mili znachi toi vse oste e pod garancia, prosto otidi do dilara i ste ti go smeniat bez pari. pri niakoi modeli se reflashva(preprogramira) ECU-to, no tova ne mislia che vaji za Celica. na starite Sienni pak napravo se smenia ECU-to. za smiana na o2 senosri pri tozi kod do sega ne sam chuval, osven ako ne im se precaka rezbata do kat se vadiat ot trabata na katalizatora.
btw, kade se namirash v USA?
->
принципно могат да си затворят очите и да ти го сменят така, уж е под 80К мили, но това ако си им редовен клиент. иначе ако се затрашкаш там могат да се навият да говорят с Тoйота да го сменят като 'good will', т.е. Тoйота да плати часта, пак ти труда, въпреки че си минал милите на гаранцията. 99% сам сигурен че Тoйота сте се навият на 'good will', просто трябва да си малко по упорит в настояването си. ако в дилара ти откажат да ти съдействат, намери някав директен телефон за Тoйота и им обясни къв ти е случая, се някои ще ти помогне.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта