2007 Camry
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Tova prili4a otpred mnogo na nqkakva smesica m/u Mazda 6 i Scion tC, ne mislite li, osobeno mnogo mi napomnq Mazda 6.PAKETA_1 написа:Определено ме кефи...няма само Акюрите да вадят форма...ред е и на тойотите да влязат в крак.Прилича повече на майка ми на Кемрито, отколкото на последните. Нисаните определено остават завинаги най-грозните японски коли... biggrin.gif
Taka li 6te izglejda posledno ili e o6te concept car?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LEXUS
- Мнения: 3757
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
mnogo e hubav biggrin.gif . otpred v re6etkata ima zaemki ot evropeiskata COROLLA,otstrany napomnia MAZDA6 I HYUNDAI GRANDEUR,otzad opredeleno prodaljava liniata na AVALON,poglednata kato cyalo prili4a na edin klas po-dolu AVALON.otvatre oba4e ne mi izglejda tolkova luksozen kato staria ,tabloto e po4ty kopie na COROLLA VERSO .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
http://my.is/forums/showpost.php?p=2823797&postcount=4ALTEZZA написа:za poveche snimki na 2007 Camry, http://www.toyota.com/
btw, ste idva i s V6 2GR-FE, 270hp
tova e otnosno motorite koito shte budat vuv IS350/ Avalon...
ta iavno krai na 3.3 L V6...
otnosno sushtia motor no vuv IS350 sus razlikata che "S" oznachava "Direct Injection" i 11.8 kum 1 vs 10.8 kum 1 compression ratio pri IS-amy.IS написа:IS350: Officially introduced at the 2005 New York Auto Show. These are the specs for the 2GR-FSE engine:
Engine:
- Type: 60-degree V6, direct injection, aluminum block and heads, certified Ultra-Low Emission Vehicle (U-LEV II). The IS350 engine features a second set of "indirect" injectors in the intake ports to promote better fuel distribution when intake charge velocities are down, which is advantageous for cold starts.
- Displacement: 3498 cc
- Valvetrain: Four cam, four valves per cylinder, with continuously Variable Valve Timing with intelligence on intake and exhaust valves (Dual VVT-i)
- Compression Ratio: 11.8:1
- Fuel Requirement: 91 octane Premium Unleaded
- Horsepower at RPM:
U.S. Specs: 306 SAE hp (228 kW) @ 6400 rpm
Canadian Specs: 310 SAE hp (231 kW) @ 6400 rpm
- Torque at RPM:
U.S. Specs: 277 lb/ft (375 Nm) of torque @ 4800 rpm
Canadian Specs: 280 lb/ft (380 Nm) of torque @ 4800 rpm
- Electronic Throttle Control System with intelligence (ETCS-i): The accelerator pedal position is sensed and relayed to the Engine Control Module (ECM). A small electronic motor then opens/closes the throttle as required. ETCS-I simplifies engine control by replacing idle speed control, cruise control and traction control.
- Acoustic Control Induction System (ACIS): The engine uses high intake pressure pulses to pull an unusually high volume of air/fuel mixture into the combustion chamber, supercharging the engine and increasing torque.
- Acceleration: 0-60 mph: 5.6 seconds
- Top Speed: Edmunds.com lists a governed 142 mph
- Fuel Economy: Lexus U.S. describes it as "in the high 20's"
Hummm shte e sus timing chain....setiha se nakraia toyota!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dracunculus, iovkito и 1 гост