Страница 1 от 2

Горивна добавка-каква ????

Публикувано на: 15 Сеп 2008 18:20
от KingSteve
Здравейте пичове. Някой може ли да предложи горивна добавка, от която е доволен. Става дума по-скоро за профилактика на горивната система (бензин)според мен нямам нищо запушено. Отзиви за Redex??? Препоръчали са я на 1 колега.

Re: Горивна добавка-каква ????

Публикувано на: 15 Сеп 2008 19:16
от Scott
KingSteve написа:... Отзиви за Redex??? ...
Пробвал съм и бензиновата и дизеловата. Не видях никаква разлика от първата,но не съм имал и оплаквания от двигателя, просто за проба дали наистина 'дава' някаква икономия. На дизел помпа-дюза мога смело да заявя, че понижи разхода с около 5% еднократно, без вредни последствия, но и без траен ефект.
Ти какъв ефект очакваш?

Публикувано на: 15 Сеп 2008 20:26
от Aleksandar
Redex i STP sa svetovni marki. A Helios sa balgarski, no i te sa dobri. Deistvat predimno za profilaktika. Nalivat se predi da pylnite benzin da mogat da se razbyrkat po-dobre. Saveta e sled pyrvoto [polzvane na cial rezervoara se smeni gorivnia filtar, 4e svaliat mnogo bokluci kym nego

Публикувано на: 16 Сеп 2008 08:35
от poli
И аз преди години пробвах Redex,просто ей така,не усетих разлика.След това смених свещи(защото им бе дошло време) и останових че са целите червени вместо сиви.Повече не съм я ползвал.
Сега доста често ползвам добавката на NOS,доволен съм от разхода и пъргавина на двигателя,свещите са с нормален цвят.

Публикувано на: 16 Сеп 2008 09:23
от KingSteve
След това смених свещи(защото им бе дошло време) и останових че са целите червени вместо сиви
wacko.gif може би затова са я кръстили REDex biggrin.gif .. базикам се естествено. Някой беше споменал във форума за Liqui Moli че била мн. здрава и с добър почистващ ефект, но свещите били пак червени после..баси всички добавки ли действат така? А относно горивния филтър скоро го смених .. ако пак го задръсти... unsure.gif

Публикувано на: 16 Сеп 2008 17:27
от Petar
Ako e za ikonomi4nost i za po-goliama moht nee nujno da slagah nikakvi dobavli prosto si sipi po-visoko oktanov benzin kato naprimer A100 e stiga i da omerih dobyr benzin :whistle:

Публикувано на: 16 Сеп 2008 17:40
от KingSteve
... stiga i da omerih dobyr benzin
Това е голям проблем :tfrag: Единственото 100октаново до нас е Shell, но май наистина ще пробвам това преди да размътя резервоара.

Публикувано на: 16 Сеп 2008 19:17
от kristian
KingSteve написа:
След това смених свещи(защото им бе дошло време) и останових че са целите червени вместо сиви
wacko.gif може би затова са я кръстили REDex biggrin.gif .. базикам се естествено. Някой беше споменал във форума за Liqui Moli че била мн. здрава и с добър почистващ ефект, но свещите били пак червени после..баси всички добавки ли действат така? А относно горивния филтър скоро го смених .. ако пак го задръсти... unsure.gif
Деиствително,аз бях писал за Лъки Моли че ми зачерви свещите.Но на опаковката изришно пише да не се налива повторно след по-малко от 2000км.За Редекс не съм виждал такъв ефект.Поли,какви са тия NOS и кой ги предлага?

Публикувано на: 16 Сеп 2008 21:17
от poli
kristian написа:
KingSteve написа:
След това смених свещи(защото им бе дошло време) и останових че са целите червени вместо сиви
wacko.gif може би затова са я кръстили REDex biggrin.gif .. базикам се естествено. Някой беше споменал във форума за Liqui Moli че била мн. здрава и с добър почистващ ефект, но свещите били пак червени после..баси всички добавки ли действат така? А относно горивния филтър скоро го смених .. ако пак го задръсти... unsure.gif
Деиствително,аз бях писал за Лъки Моли че ми зачерви свещите.Но на опаковката изришно пише да не се налива повторно след по-малко от 2000км.За Редекс не съм виждал такъв ефект.Поли,какви са тия NOS и кой ги предлага?
Е кой? biggrin.gif
Има няколко варианта.
1.Clean- Почиствяане
2.Street-Повишаване на октановото число+3 и подържане на гор.система:
http://www.essexracing.com/product_info ... cts_id=352
3.Off Road Formula- Повишаване на октановото число+6-7 и подържане на гор.система:
http://www.essexracing.com/product_info ... cts_id=350
4.Racing-Повишаване на октановото число+6-7 +Нитрометан(охлажда горивната смес и гаси детонацийте) и подържане на гор.система:
http://www.essexracing.com/product_info ... cts_id=351

Пълна информация:
http://www.speeding.co.uk/acatalog/NOS_ ... tives.html

Подобно за Дизел:
http://www.stanadyne.com/view.php?id=45

Публикувано на: 17 Сеп 2008 21:34
от kristian
Добре де,ама тук в БГ някой внася ли ги?

Публикувано на: 17 Сеп 2008 22:21
от jsp
Aleksandar написа:Redex i STP sa svetovni marki. A Helios sa balgarski, no i te sa dobri. Deistvat predimno za profilaktika. Nalivat se predi da pylnite benzin da mogat da se razbyrkat po-dobre. Saveta e sled pyrvoto [polzvane na cial rezervoara se smeni gorivnia filtar, 4e svaliat mnogo bokluci kym nego
Здравейте,
когато вземах моята кола с D4D ми препоръчаха като профилактика на всеки 5 резервоара да слагам в шестия добавка STP и да сипвам от обикновената нафта а не от по-скъпата. Важното било да е от OMV или Petrol.
Мнения?

Публикувано на: 18 Сеп 2008 02:17
от poli
kristian написа:Добре де,ама тук в БГ някой внася ли ги?
Как да го кажа по-меко?
Аз. biggrin.gif

Публикувано на: 18 Сеп 2008 19:54
от kristian
Кажи го твърдо:АЗ
Поли ,предложи ми нещо коетоевентуално да ползвам за прочистване и нещо което да ползвам постоянно като добавка.Щото мотора дето карам сега е фрашкан с електроники и е с FAP(т.е. филтър за "саждите").
Ако искаш пиши тук ако искаш на ЛС.Е разбира се дай и някаква цена.Разходните норми се виждат в сайта.

Публикувано на: 18 Сеп 2008 20:00
от Uncle Dido
kristian написа:Кажи го твърдо:АЗ
Поли ,предложи ми нещо коетоевентуално да ползвам за прочистване и нещо което да ползвам постоянно като добавка.Щото мотора дето карам сега е фрашкан с електроники и е с FAP(т.е. филтър за "саждите").
Ако искаш пиши тук ако искаш на ЛС.Е разбира се дай и някаква цена.Разходните норми се виждат в сайта.
За да запазиш по-дълго време филтъра за сажди, е препоръчително на всеки 5000км. градско да я изкараш на магистралата и яко газ. Също така е добре да си сипеш от алпин дизела на ОМВ, но без добавки. Тогава филтъра влиза в работна температура, около 700 - 800 градуса, за по-дълго време и изхвърля налепите, уталожени от градското.

Публикувано на: 18 Сеп 2008 21:36
от kristian
Fido Dido написа:[......
За да запазиш по-дълго време филтъра за сажди, е препоръчително на всеки 5000км. градско да я изкараш на магистралата и яко газ. Също така е добре да си сипеш от алпин дизела на ОМВ, но без добавки. Тогава филтъра влиза в работна температура, около 700 - 800 градуса, за по-дълго време и изхвърля налепите, уталожени от градското.
Всъщност Дидо,филтъра сам минава в режим на регенерация след като ECU -то регистрира че е запушен и след као надвишиш 70км/ч.Според данните ,моят е минавал в този режим средно на 500км пробег.Обаче вследствие на прекрасните горива вече са сменяни дюзи и цената и е wacko.gif wacko.gif wacko.gif .Та искам да избегна тези прекрасни ефекти както и сравнително честото регенериране на ФАП-а.Най малкото заради цента на присадката която автом. се впръсква в резервоара при зареждане и във филтъра при регенерация.А цената е 580лв/5л.....
всъщност това знам за сега по отношение на тия странни решения.Може и да греша и ти като човек "наврян в гърнетата" да си по-наясно
:thumbsup: