Celica T18 3S-GE
Celica T18 3S-GE
Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя.
Re: Celica T18 3S-GE
турбо, колектори, кулер, дюзи, електроника...Torque написа:Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Re: Celica T18 3S-GE
карантии...diver написа:турбо, колектори, кулер, дюзи, електроника...Torque написа:Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя.
Re: Celica T18 3S-GE
Абе до 200 коня мисля, че може да мине и без, само с подложка на главата, ама ако сметне и буталца, биели и лагери бррррррррр............bad_dog написа:карантии...diver написа:турбо, колектори, кулер, дюзи, електроника...Torque написа:Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
Цените са разтегливи...Torque написа:Е значи карантиите на 3S-GE и 3S-GTE са коренно различни така ли да разбирам.
И само с турбо, колектори, кулер, дюзи и електроника няма ли да може да се мине?
А за цената защо нищо не казвате?
Турбо 150-3000лв
Кулер 100-700лв
Колектори 500-1000лв
Дюзи 50-500лв
електроника мегаскуирт може да си сбереш и за 200лв, а някой халтек ще чукне 2000$ та и ще ги мине...
Разни силиконови тръбички и свивки 10 броя по 20-40лв
предполагам че за тези + 50 коня ще трябва да сложиш някъв по-корав съединител
малко манометърчета, туй онуй...с под 3-4 бона в джоба няма смисъл според мен да почваш, ама ти си знаеш....
А и кат сложиш турбо, трябва да помислиш и как ще спираш...от там други апарати, по-корави амортесиори....гуми, джанти...няма край....аз на 16к спрях да броя инвестицията и още нямам кола кат хората....
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Е значи по една проста сметка, може да ми излезе много по евтино да се купи един 3S-GTE вместо да се турбинира 3S-GE и да достигне 205-те коня на 3S-GTE.
Вече почвам да си мисля, че еднаквото в тези двигатели е само съвпадението на инициалите.
Не става ли да се вземат липсващите/различните части (кои са те?) от GTE-то и да се сложат на GE-то.
Вече почвам да си мисля, че еднаквото в тези двигатели е само съвпадението на инициалите.
Не става ли да се вземат липсващите/различните части (кои са те?) от GTE-то и да се сложат на GE-то.
Първо 3С-ГТЕ не са с лопата да ги ринеш а кат си вземеш 3С-ГТЕ нали трябва да го сервизираш и него, що мислиш, че ще излезе по-тънко?! Минал съм по трънливия път на турбинирането и да ти кажа, край няма....Най-евтино излиза да вземеш направо турбо кола, но бързо и тя ти става бавна....Torque написа:Е значи по една проста сметка, може да ми излезе много по евтино да се купи един 3S-GTE вместо да се турбинира 3S-GE и да достигне 205-те коня на 3S-GTE.
Вече почвам да си мисля, че еднаквото в тези двигатели е само съвпадението на инициалите.
Не става ли да се вземат липсващите/различните части (кои са те?) от GTE-то и да се сложат на GE-то.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост