Това е ламарината зад двигателя, която дрънка от вибрациите. Моята изгни и след многократно заваряване я махнах. Търсих нова или втора употреба у нас и по света, но намерих само две употребявани - едната в ибей.ко.юк и една в Полша, но последната е заварявана и изглежда зле. Ауспухаджията твърди, че щом не я давали комплект с изпускателния колектор /с първия катализатор, веднага след двигателя/, можело и без нея. Така ли е наистина и има ли някакъв сериозен риск от шофирането без този щит. Ако има такъв риск какво е решението?
Предварително благодаря на всички отзовали се с мнение по въпроса.
Термоизолационен щит на изпускателния колектор Авенсис Т25 1.8
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 18 Окт 2017 13:43
- Местоположение: София
- mapamop
- Мнения: 5502
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 175 пъти
- Получена благодарност: 672 пъти
Термоизолационен щит на изпускателния колектор Авенсис Т25 1.8
Ако можеше без нея щяха да я спестят, и да я включат в цената на новия автомобил. Жълтите пестят от винтове М3, а ти питаш за дебела ламарина.
Най-малкото идеята е пожаробезопасност - да намали топлината която нагрява купето и тръбите на спирачките над нея.
Най-малкото идеята е пожаробезопасност - да намали топлината която нагрява купето и тръбите на спирачките над нея.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- WoLF
- Мнения: 3625
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 811 пъти
- Получена благодарност: 306 пъти
Термоизолационен щит на изпускателния колектор Авенсис Т25 1.8
Да речем, че точно от това не е добре да пестиш...



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта