Страница 1 от 1

Celica T23 1ZZ-FE - грешка P0171 ?

Публикувано на: 10 Юли 2025 16:46
от Zhan Tsvetanov
Модел: Toyota Celica T23 1ZZ-FE

Проблем:
Колата държи бедна смес (lean condition), дава P0171. На празен ход тримовете стигат +20%, при леко натоварване също. MAF показва около 2.2g/s на празен и 4.7g/s на 1500rpm. Вакуумът на празен ход е около -26.8 psi (около 40 kPa което е перфектно). Симптомите са лека нестабилност на празен ход, леко забавяне при подаване на газ, но без гаснене Сравнена със друга 1зз която и преди сме давали газ и сме стояли на еднакво разстояние сега ми прави минимално разстояние разлика от +/- секунда. Тримове на място -10 long term
Други грешки: PO100 PO110 които са проверени и не би трябвало да излизат.

До момента сменено / проверено:

Нови свещи NGK Iridium

Почистен MAF с MAF cleaner // Сложен различен за тест, непроменени стойности.

Проверен за вакуум течове (визуално + пръскане със спрей около маркучи и смукател)

Проверен Дросел(почистен)

Проверена горивна помпа

Проверен горивен филтър

Проверен регулатор на налягане (държи 3.5/3.8 bar при палене)

Дюзи не почистени и непроверени все още, най-вероятно ще ги дам за ултразвук.

PCV клапан инспектиран


Въпроси:

Има ли вероятност MAF да е извън калибрация въпреки че показва стойности?

Възможно ли е малка пукнатина в колектора или около дюзите да причинява такива тримове без да се чува ясно съскане?

ECU reset помага ли при такива бедни смеси ако е натрупал адаптации?

Някой имал ли е подобни симптоми и се е оказала дюза, която не разпръсква правилно въпреки че е “работеща”?

Какъв заместител мога да използвам на инжекторите понеже няма такива налични никъде вече?

Celica T23 1ZZ-FE - грешка P0171 ?

Публикувано на: 10 Юли 2025 17:22
от Akima
Запушени филтърчета на инжекторите - при крайни положителни тримове са виновник №1.
Рециклират се и се стендоват.
Нови може да закупите от eBay aftermarket и ОЕМ.

Поздравления за добре описания проблем - с удоволствие ще Ви помогнем. :cheers:

Celica T23 1ZZ-FE - грешка P0171 ?

Публикувано на: 10 Юли 2025 19:48
от mapamop
Akima написа: 10 Юли 2025 17:22 Дюзи не почистени и непроверени все още, най-вероятно ще ги дам за у
От 20 дюзи извадих 6 филтъра цели и един със наполовина изчезнала мрежа.
Освен че може да са запушени цедките, отпред гарантирано са асфалтирани разпръсквачите от картерните газове.
Akima написа: 10 Юли 2025 17:22 Какъв заместител мога да използвам на инжекторите понеже няма такива налични никъде вече?
Има китайски, има и ОЕМ вероятно на брутална цена.

За начало може да извадиш дюзите и да им промиеш върховете с карбураторен спрей.
Като ги връщаш 4 нови о-пръстена задължително.

Чувствай се свободен да пишеш лично ако ти трябват повече подробности. Имам 4 дюзи които са тествани от Авенсис Т25 1ZZ-FE. Не ги продавам!