Чукане във волана на Аурис
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 27 Юли 2019 10:48
- Местоположение: България
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Чукане във волана на Аурис
Мнение от nokoniko » 16 Авг 2019 14:21
Ако някой е наясно да сподели.
nokoniko
-
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Чукане във волана на Аурис
Мнение от Оги » 16 Авг 2019 14:47
Оги
nokoniko
BOz
-
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Чукане във волана на Аурис
Мнение от Оги » 16 Авг 2019 16:09
Опитна трета ръка на квадрата на 2 см над сините точки между двете части, мотора пуснат и клатене на волана като за тест на кормилен накрайник дава резултат. В краищата трудно.
Оги
nokoniko
-
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Чукане във волана на Аурис
Мнение от Оги » 16 Авг 2019 16:27
В този момент е под напрежение заради естествения стремеж на колелата да заемат позиция "направо" и противодействието с волана. Затова не тропа. Тази част е с квадратен профил, чрез който въртенето от волана се предава към рейката, а в същото място се разтяга и прибира като телескоп заради реглажа на волана напред- назад, може да се свали без да се разпарчетосва таблото /благодарение на таз сглобка/ и служи още за пасивна безопасност. Така смятат японците- 3 в 1.
п.с. не се вкарвайте във филм, това е само по-голям технологичен допуск.
Оги
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 27 Юли 2019 10:48
- Местоположение: България
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Чукане във волана на Аурис
Мнение от nokoniko » 16 Авг 2019 16:48
nokoniko
nokoniko
batececo
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 27 Юли 2019 10:48
- Местоположение: България
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Чукане във волана на Аурис
Мнение от nokoniko » 13 Сеп 2019 08:19
nokoniko
Чукане във волана на Аурис
Мнение от alvanovo » 01 Ное 2019 18:50
Под кормилото и над педалите има една пора. Маха се с два винта.
Над нея се намира ел усилвателя. В долната му част се вижда една ламаринена тапа. Тя се маха лесно с отвертка. Тя крие долния лагер, който държи вала на червяка. В горния край има още един лагер, но той засега не ни трябва. Тропането е в положение на волана за движение направо. Износено е червячното колело от много работа. Това му е най-използваното положение и така става.
Та намирате начин да притиснете здраво лагера в посока червячното колело. Аз завих там една къса видия. Има малко отворче между лагера и корпуса. Там го навих и това винтче притисна плътно лагера, от там оста на червяка и самия той към червячното колело. Хлабината се обра и готово. След това вече не мога да сложа капачката, но прихванах със свински опашки найлон, който пази от влизане на прах.
Кормилото стана много стегнато, но с времето пак започва износване и се охлабва. Трябва да се свикне с по-тежкия волан, но няма как. За без пари толкова.
Вече карам над 20 000 км и е добре. Като се износи наново, дано да издържи 70 -100 хил ще го сменя целия механизъм.
Това е от мен.
Руснаците са го описали много точно не на едно място. Има даже клипове направени.
alvanovo
Чукане във волана на Аурис
Мнение от alvanovo » 01 Ное 2019 18:51
Развиват се болтовете на двата хамута на кардана в горната и долната част. Леко се придвижват хамутите като се цели свиване в работното положение на кардана. Върши работа свиване от двеме страни и по 5 мм. След това отново се затягат.
Ако имате възможност, защото е труден достъпа, затегнете гайката, която държи накрайника излизащ от кормилната кутия в посока купето. За сего се захваща кардана. Достъпа е от купето. Лежи се до педалите и се бърка в една дупка с ключа.
Това е работата.
Цели се промяна в работното положение на шлиците на кардана. За да се износва на друго място.
Не е трудно. Аз го направих.
alvanovo
Чукане във волана на Аурис
Мнение от alvanovo » 01 Ное 2019 18:59
alvanovo
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30 Сеп 2020 21:18
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis 1.8 VVT-i 2006
- Благодарил/а: 3 пъти
Чукане във волана на Аурис
Мнение от methtical » 01 Авг 2021 14:18
И при мен има един неприятен луфт. Мислех си, че е каренце, но след като се заврях през отвора за предпазителите и си светнах с телефона видях, че шава май точно електрическата помпа или там каквото се води.
Не ми се ще да минавам през подобна процедура, но в крайна сметка ако нямам друг избор ще го направя. Ето клипче какво се случва при мен.
https://photos.app.goo.gl/Dw8YDeWc5yvYv3Yw5
methtical
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта