голям проблем с тресене при ускорение
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от disi78 » 24 Сеп 2017 14:00
привет колеги проблема ми с тресене при ускорение при подаване на газ след 1500 оборота до 3500 си тресе. няма го по инерция няма го на място на първа не се усеща на втора много слабо най много се усеща с 80 100 км.ч. на 5 и 6 като подам газ и тръгне да набира. след четене и питане най логично беше вътрешни карета да ама не смених лява Полуоската и дясно вътрешно каре но проблема си стои. колата е корола Версо 2.2 136к.с. 2006 г. започвам да мисля че тресе ето е от самия двигател. възможно ли е от маховик как може да се провери без разглобяване, четох за някакви балансиращи валове може ли да е от тях просто не знам вече. тамошните на двигателя са видимо здрави. балкани на гуми тегла на предницата също съм правил. някои ако има идея ще съм му благодарен.
Corolla verso 2.2 d4d
disi78
tora
miso25
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от disi78 » 24 Сеп 2017 19:41
офф до текста клавиатурата ми коригира думи и някои думи са без смисъл съжалявам не знам как да коригирам поста. каретата са сменени от лявото е цялата полуоската от дясно само вътрешно с нови но афтърмаркет.
Последно промяна от disi78 на 24 Сеп 2017 20:13, променено общо 1 път.
Corolla verso 2.2 d4d
disi78
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от disi78 » 24 Сеп 2017 20:16
disi78 написа: привет колеги проблема ми с тресене при ускорение при подаване на газ след 1500 оборота до 3500 си тресе. няма го по инерция няма го на място на първа не се усеща на втора много слабо най много се усеща с 80 100 км.ч. на 5 и 6 като подам газ и тръгне да набира. след четене и питане най логично беше вътрешни карета, да ама не смених лява Полуоската и дясно вътрешно каре но проблема си стои. колата е корола Версо 2.2 136к.с. 2006 г. започвам да мисля че тресе ето е от самия двигател. възможно ли е от маховик как може да се провери без разглобяване, четох за някакви балансиращи валове може ли да е от тях, просто не знам вече. тампоните на двигателя са видимо здрави. баланс на гуми реглаж на предницата също съм правил. някои ако има идея ще съм му благодарен.
Corolla verso 2.2 d4d
disi78
disi78
disi78
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от Kiki » 25 Сеп 2017 22:00
Тези дюзи са пътник, особено втора. Знае ли се на колко хиляди километра са?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Kiki
disi78
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от Kiki » 26 Сеп 2017 18:18
Добавката най-вероятно ще помогне за още по-голямото им запушване, след като разтвори боклуците в резервоара и ги вкара в дюзите.
Дюзите се рециклират, но ефекта от тази процедура в повечето случаи е никакъв. За препоръчване е смяната им с нови, колкото и да са скъпи.
Дюзите се рециклират, но ефекта от тази процедура в повечето случаи е никакъв. За препоръчване е смяната им с нови, колкото и да са скъпи.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Kiki
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от veso_hds » 26 Сеп 2017 20:50
Кики е абсолютно прав за добавките.За дюзите наистина е хубаво да са нови.Но са доста скъпи и ако нямате пари вариант е дюзи втора ръка.Но тук трябва доста да се внимава и сериозен специалист.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
veso_hds
- Митхат
- Мнения: 3857
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 138 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от Митхат » 26 Сеп 2017 20:57
Всеки може би има различно мнение за добавките,но аз съм "събудил" дюзи при граници -200/200 дюзите бяха с стойности -470 след добавките заспаха на 37.
За това аз бих пробвал ,иначе всичко е в само в зоната на вероятностите.
Пробвай какво губиш.
Аз бих търсил тресенето при обичайните заподозрени,зарежи тези дюзи ,може да са тръгнали но не са виновни за тресенето.
П.С Стойностите са от Rheingold/IstaD за BMW
За това аз бих пробвал ,иначе всичко е в само в зоната на вероятностите.
Пробвай какво губиш.

Аз бих търсил тресенето при обичайните заподозрени,зарежи тези дюзи ,може да са тръгнали но не са виновни за тресенето.
П.С Стойностите са от Rheingold/IstaD за BMW
Митхат
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от disi78 » 26 Сеп 2017 21:19
колеги проблема ми е тресене при ускореное търся най логичната причина за това дадох вече 500 лв за карета и полуоски не мога да хвърля 2000 лв. за маховик после още 1500 за дюзи и дори не съм сигурен от какво е. хванах се за дюзата защото четох в друг форум с подобни проблеми о се оказало дюза. а и моята едната наостина е зле, ще пробвам с добавка xenum за директна употреба ако има ефелт ще пиша. ако някои може да ме насочи към друго ще съм му благодарен.
Corolla verso 2.2 d4d
disi78
disi78
-
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Мнение от Оги » 27 Сеп 2017 10:50
Лявата полуоска с нова ли сменихте ?
Дясното вътрешно каре като сменяхте проверихте ли износването на средната полуоска, в която се трие трипода, защото масово в него е проблема, а не в самия трипод.
От лагер на диференциал също може да се разтресе по тоз начин, доколкото вътрешната част на полуоската може да се разклати заради него, но като казвам че може това не означава че е точно лагер.
Всичко това означава наличие на хлабина около някое от вътрешните карета, която е доловима със завъртане на вдигнато колело от опитна здрава ръка.
Някак си не ми се помисля за друг проблем след като при отпускане на газта- тресенето спира. Това е замятане на прът.
п.с. още по въпроса: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 7#p1392407
Дясното вътрешно каре като сменяхте проверихте ли износването на средната полуоска, в която се трие трипода, защото масово в него е проблема, а не в самия трипод.
От лагер на диференциал също може да се разтресе по тоз начин, доколкото вътрешната част на полуоската може да се разклати заради него, но като казвам че може това не означава че е точно лагер.
Всичко това означава наличие на хлабина около някое от вътрешните карета, която е доловима със завъртане на вдигнато колело от опитна здрава ръка.
Някак си не ми се помисля за друг проблем след като при отпускане на газта- тресенето спира. Това е замятане на прът.
п.с. още по въпроса: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 7#p1392407
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Оги
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта