Искам да ви попитам дали някой има Carina T17 от 1988 година и какво е правил по нея?

Благодаря Ви за вниманието.

Добре дошъл.

И какво му е толкова сложно на поддръжката? Фактът, че едва сега питаш дали някой нещо е правил по такъв автомобил, ме навежда на мисълта, че или скоро си закупил колата, или нищо не ти се е налагало да правиш по нея
 .
 . )
 ) ! В по-новите коли това го сменяш, за да достигнеш до същността на ремонта и то не след 25 години (след толкова от тях жив ще е само споменът). Напиши повече коя година е колата, с какъв мотор, колко й е пробегът (ако ти е известен). Интересно ми е, защото такива железа вече не се правят. И на мен с 22-годишната Корола ми е малко скучно във форума, защото и аз за 17 години съм сменил маншон на полуоска и една биелетка. Няма и какво да питам - при тези дърти кошници всичко е ясно. Между другото, едва ли са голям проблем частите за  тези Карини - ето какво излиза като потърсих така за обща култура: http://t-auto.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0% ... D0%BB.html
 ! В по-новите коли това го сменяш, за да достигнеш до същността на ремонта и то не след 25 години (след толкова от тях жив ще е само споменът). Напиши повече коя година е колата, с какъв мотор, колко й е пробегът (ако ти е известен). Интересно ми е, защото такива железа вече не се правят. И на мен с 22-годишната Корола ми е малко скучно във форума, защото и аз за 17 години съм сменил маншон на полуоска и една биелетка. Няма и какво да питам - при тези дърти кошници всичко е ясно. Между другото, едва ли са голям проблем частите за  тези Карини - ето какво излиза като потърсих така за обща култура: http://t-auto.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0% ... D0%BB.html )
 ) 
   То ако беше само семеринг и маншони ще е добре,на трети цилиндър ми превъртяха лагерите на колянов вал.Мина на шлайф.Някога предния собственик е правил на дясната полуоска лагера и не са намерили на времето,бяха ги свършили едни глупости там и в следствие на това ремонтирах и диференциал на колата и с нов лагер. Намериха ми го в германия оригиналния и ми го донесоха. Да се уточня паразитния лагер не на главината.Общо взето е това иначе както казах нормалните консумативи не ги смятам за проблем
  То ако беше само семеринг и маншони ще е добре,на трети цилиндър ми превъртяха лагерите на колянов вал.Мина на шлайф.Някога предния собственик е правил на дясната полуоска лагера и не са намерили на времето,бяха ги свършили едни глупости там и в следствие на това ремонтирах и диференциал на колата и с нов лагер. Намериха ми го в германия оригиналния и ми го донесоха. Да се уточня паразитния лагер не на главината.Общо взето е това иначе както казах нормалните консумативи не ги смятам за проблем  иначе като цяло съм доволен от колата,не ми е правила почти никакви проблеми
 иначе като цяло съм доволен от колата,не ми е правила почти никакви проблеми !
 ! )
 )Здравей,колега! Имам Карина Т171 от 1989г.Моторът е 4A-FE LB 102 HP.Сменил съм амортисьорите и задните биалетки.
e 10 написа: Колега, ти си жив за оплакване, както е написал Akima в оценката си на мнението ми! За 10 години - един семеринг и два маншона! В по-новите коли това го сменяш, за да достигнеш до същността на ремонта и то не след 25 години (след толкова от тях жив ще е само споменът). Напиши повече коя година е колата, с какъв мотор, колко й е пробегът (ако ти е известен). Интересно ми е, защото такива железа вече не се правят. И на мен с 22-годишната Корола ми е малко скучно във форума, защото и аз за 17 години съм сменил маншон на полуоска и една биелетка. Няма и какво да питам - при тези дърти кошници всичко е ясно. Между другото, едва ли са голям проблем частите за тези Карини - ето какво излиза като потърсих така за обща култура: http://t-auto.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0% ... D0%BB.html

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта