Страница 1 от 3
					
				обръщане на дирекция
				Публикувано на: 24 Сеп 2012 17:21
				от grishaaz
				колеги не можах да намеря тема за обръщане на волана на селика 2002г. някои ако знае особености за обръщането и  или някои които е обръщал да пише че аз имам селика с дясна дирекция и всички части за лява но не мога да си намеря кои да го направи аз съм от Русе  

 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 03 Окт 2012 12:45
				от grishaaz
				изобщо може ли да се обърне някои знае ли
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 03 Окт 2012 18:18
				от martod
				grishaaz написа:изобщо може ли да се обърне някои знае ли
Няма невъзможни неща, зависи с каква сума си готов да се разделиш .. 

 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 05 Дек 2012 11:55
				от grishaaz
				аз съм готов ама не мога да намеря кои може да ми свърши работата при условие че няма да се учи на моята
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 05 Дек 2012 14:05
				от xtreme
				Обръщане, читаво за под 4-5 хиляди няма кой да ти направи. Като теглиш чертата излиза по-евтино да си я купиш с ляв волан, освен ако не са ти я подарили с десен.
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 05 Дек 2012 14:27
				от mirott
				4-5 хиляди за работа? Смени доставчика... biggrin.gif
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 05 Дек 2012 16:13
				от xtreme
				Не това е за всичко. Горе долу половината ще е труда. Разбира се винаги може да се върви надолу 

 Както казва едно приятелче. Една работа може да се свърши бързо, евтино, качествено.Можеш да избереш две от трите опции.
 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 05 Дек 2012 16:59
				от mirott
				Добре, за 2500 лв за труд аз се навивам да я свърша тая работа. Още повече човека си има донор...
Луди ли сте? От 700 до 1000 лв за труд за лек автомобил и 1000 до 1500 за джип-Враца... 

 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 05 Дек 2012 17:03
				от xtreme
				Ми действай де кво чакаш. Човека си търси кой да му свърши работа, а ти се ослушваш.
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 05 Дек 2012 17:40
				от mirott
				Aма не е нормален ако даде 2500! А ако не е нормален, ще я направим... biggrin.gif !
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 06 Дек 2012 13:30
				от grishaaz
				все още съм нормален а аз имам всички части само труд ме интересува а за тия пари е лудост наистина аз имам свои бизнес и няма как да изкарваш 2500лв 
за за една седмица поне за толкова ми казаха
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 06 Дек 2012 16:10
				от Bass_Man
				Това че с твоя бизнес не изкарваш по 2500лв. на седмица не означава, че няма хора, които с техния ЛЕГАЛЕН бизнес да не правят по 2500лв. на час! 
До тук се говореше, че няма кой да го направи, а сега се оказа че няма кой да плаща..............
Повечето коли, които съм виждал обърнати за по 1000лв. труд при разни джамбази не стават за нищо! Винаги има нещо дето не работи, най-редовно се палят инсталации и тн. Та общо взето успех с намирането на безработен кадърен майстор 

 .
 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 06 Дек 2012 16:24
				от mirott
				И 1000 лв е много за тая работа, но като има кой да даде ще има и кой да вземе...
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 06 Дек 2012 21:56
				от iovkito
				На какви коли си обръщал воланите досега?
			 
			
					
				Re: обръщане на дирекция
				Публикувано на: 06 Дек 2012 23:20
				от diesel_power
				Не мисля ,че тойотата е лесна за обръщане на дирекция ,като знам как са им инсталациите .
Имат  много снаждащи букси ,от купето към мотор излизат кабели и от ляво и от дясно ,това е проблем когато компютъра е вътре и трябва да го местиш.
Преди години помагах на брат ми да си обърне дирекцията на рено лагуна 2002 г.
Там инсталацията е цяла  в смисъл ,че няма снаждащи букси и само скъсяваш кабели и компютъра е при мотора.
Торпедната стена е на болтове и силикон не се налага да правиш дупки ,просто я сменяш с нормална .
Трябваше само рейка ,табло ,парно и кора за дясната врата всичко друго подлежеше  на размяна и приспособяване .
Който разбира от коли бяга от такива интервенции ,защото знае какво го чака .
А тези на ,които не им пука ,че нещо нямало  да проработи ,голяма работа взимат ти парите и после се оправяй .
Виждал съм обръщано митсубиши шогун и инсталацията беше пълна трагедия ,да не ти се налага да ремонтираш нещо.