Страница 1 от 1
Смених карето, но изтече около литър масло...
Публикувано на: 11 Юни 2012 18:40
от cicomanco
Здравейте!
Днес сменик предно ляво вътрершно каре на Тойота Корола, но при изваждането на опашката на карето от диференциала изтече около литър диференциално масло. Става дума за корола 98-ма г. 1,4.
Ако има някой възможност, нека сподели къде е пробката за да долея нужното количество!
Моля! Спешно ми е!

Re: Смених карето, но изтече около литър масло...
Публикувано на: 11 Юни 2012 23:15
от kalin
Това 4E-FE мотор ли е ,т.е. 1.3...или 1,4 (4ZZ-FE)...сипва се от преливника и при 2-та...както на приложената картинка. Иначе може и от отдушника ако има достъп...
Re: Смених карето, но изтече около литър масло...
Публикувано на: 11 Юни 2012 23:48
от Japanese_fever
Ами 1-во не е диференциално масло, а трансмисионно
и 2-ро преди да се вадят полуоските е препоръчително/задължително да се източи първо маслото от ск. кутия, защото обикновено става това, което е станало.
Може да се долее масло и през дупката на VSS (ако е хоризонтална и е над пробката за наливане), докато прелее от пробката за наливане.
Re: Смених карето, но изтече около литър масло...
Публикувано на: 16 Юни 2012 03:43
от CuMo
Диференциално, трансмисионно, все едно и също е.
Диференциалът е част от трансмисията /transmit - пренасям, предавам, в случая въртящ момент, движение/.
За автомобили от този сорт, диференциалът е в същия корпус.

Re: Смених карето, но изтече около литър масло...
Публикувано на: 16 Юни 2012 08:46
от Japanese_fever
Много добре ми е известно, че на колите с предно диференциала им е в ск. кутия. Не съм сигурен, обаче че маслото е еднакво, ако колата ти е със задно.
Re: Смених карето, но изтече около литър масло...
Публикувано на: 17 Юни 2012 20:17
от CuMo
Да, диференциалното масло за автомобили със задно задвижване е с по-голям вискозитет от това в скоростната кутия.
Но в случая (темата) се касае за предно предаване.

и маслото е едно и също. Ск. кутия на Карина примерно събира 2 литра и малко трансмисионно масло.