Страница 1 от 2

Кабинен филтър Авенсис 1

Публикувано на: 28 Май 2012 17:44
от agutti
Колеги, ще сменям кабинния филтър на Авенсиса, но не знам точно къде се намира? Някой ако го е правил, може ли да сподеи мнение:)
Мерси предварително

Публикувано на: 28 Май 2012 17:59
от labarone
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 4a1eed98ba

По надолу е обяснено с картинки.

Публикувано на: 28 Май 2012 19:54
от KiLLeR
баш. Само гледай и ти да не сложиш само единия, че кел файда laugh.gif

Публикувано на: 28 Май 2012 20:08
от agutti
Колеги, мерси за бързия отговор! Определено си беше хореография, позите в които се завирах под волана. Но важното е, че филтърът е сменен. Сега надявам се да има полза от тази смяна. Между другото само за информация-го взех за 18.50 лв.
Определено се убедих, че няма кола на която да е на нормално място този филтър biggrin.gif

Публикувано на: 28 Май 2012 20:20
от KiLLeR
има. даже моя се чудя дали да не го сменям по-често от 100000 км. Много прах много чудо

Публикувано на: 28 Май 2012 20:58
от Rudy
agutti написа:Определено се убедих, че няма кола на която да е на нормално място този филтър biggrin.gif
И още една - на РХ-а дори е описано как сам да си го смениш в книжката - едно чекмедже зад жабката - дърпаш - слагаш новия - затваряш - под 30 сек.

Публикувано на: 28 Май 2012 22:15
от agutti
^^Това е повече от чудесно, но преди повече от 10 години явно японският гении не е бил още на тази висота както днес biggrin.gif

Публикувано на: 28 Май 2012 22:18
от slowtraveler
На маздата също е изключително лесна смяната на филтър - чекмедже, закрепено на лесни за откопчаване щипки... Смяната без всякакви инструменти става за около 30 секунди (само се освобождава от ограничителя жабката - може и да не се откача изцяло).

Иначе ме учудва цената на филтъра... Оригиналния в Тойота бе 99 лв... :whistle:

Публикувано на: 28 Май 2012 22:44
от agutti
Няма лошо да се сменят тези филтри на различните модели и марки коли, но явно при Авенсис 1 е малко по-гърбаво :)
Филтърът не е оригинален. В магазина продавача ми обясняваше, че за тези филтри не е толкова от значение да е скъп. Предлагаше и марки за около 30-40 лева. На този пише, че е произведен в Япония, но аз лично съм скептично настроен....

Публикувано на: 28 Май 2012 22:53
от KiLLeR
Важно е много да е качествен, все пак спира доста от калта идваща отвън. Струва ти се трудно защото не го сменяш често. Сменя се за под 2 минути като му свикнеш.

Тренинг му е майката smile.gif

Публикувано на: 29 Май 2012 09:14
от desotodorov
мда...тренинг, аз освен стандартния филтър съм си измайсторил и "префилтър" - на смукателя под предното стъкло...ползвам филтиращ елемент от аспиратор...струва към 2лв квадратния метър wink.gif ...а ефекта от него е невероятен...защото спира гадостта, която се получава от разпрашаването на ремъците....онзи ден го смених и естествено забраих да сложа снимки... но старото филтърче го пазя - ще го снимам и ще покажа какво би се набило по тръбопроводите и вентилатора в рамките на 1 година, ако го нямаше...гадно е ВЕРВАЙТЕ ми biggrin.gif

Публикувано на: 29 Май 2012 09:46
от Petar
agutti написа:Няма лошо да се сменят тези филтри на различните модели и марки коли, но явно при Авенсис 1 е малко по-гърбаво :)
Филтърът не е оригинален. В магазина продавача ми обясняваше, че за тези филтри не е толкова от значение да е скъп. Предлагаше и марки за около 30-40 лева. На този пише, че е произведен в Япония, но аз лично съм скептично настроен....
Аз моя всяка година си го пера и проблеми нямам :whistle:

Публикувано на: 29 Май 2012 22:53
от dido_nm
agutti написа:Колеги, мерси за бързия отговор! Определено си беше хореография, позите в които се завирах под волана. Но важното е, че филтърът е сменен. Сега надявам се да има полза от тази смяна. Между другото само за информация-го взех за 18.50 лв.
Определено се убедих, че няма кола на която да е на нормално място този филтър biggrin.gif
Колеги, ако знаехте как се сменя филтъра на Примера щяхте да знаете колко сте облагодетелствани с такава елементарна манипулация при вас :) За да се смени филтъра на Примерата се сваля цялата жабка /6 винта/, частично тапицерията в краката на пътника, но и без откачане на уплътнението на вратата на пътника, неможе да се мине, за цялата манипулация около 30 мин. и много кофти пози :) И аз съм се чудил на японския гений как го е измислил толкова сложно.

Публикувано на: 29 Май 2012 23:09
от slowtraveler
Нисан е друга история - на кашкая не съм го сменял засега, ама доколкото четох е наврян на същото място както при авенсиса, ама е още по в кучи г...з.
Та според някои трябва да се демонтира двигателчето за управление клапите на парното, и педала на газта за да се получи достъп до филтърчето..

Публикувано на: 30 Май 2012 11:05
от desotodorov
Petar написа:Аз моя всяка година си го пера и проблеми нямам :whistle:
И аз го пера...д*ба и скруджовете сме...само че след изпиране го дезинфекцирам / къпя в чист спирт...филтъра е Meat&Doria...текстилен...сега някой ще каже че полените остават...остават...ама пияни и неефективни tongue.gif