Страница 1 от 1
Corolla e9 2E Вакуум проблем
Публикувано на: 24 Мар 2012 12:18
от Filyo
Здравейте, колеги!
Открих следния проблем на rolla-та..
Двигателя е 2Е карбуратор 1987.
Някои от вакумните линии липсват (тези към вакумния адвансер на делкото), а други предполагам са свързани грешно имам и шунтирани такива.. Колата върви движи се, но дава висок разход мирише на бензин отзаде, както и да е предполагам се досещате за какво иде реч.. Започнах да търся схеми на вакумните пътища и успях да намеря една, която е точно за моя модел карбуратор, двигател, година.. Лошото на схемата е, че има едно струпване на вакумните тръбички, където немога да разбера какво се случва.. Ще ви прикача схемата с стрелкички към струпването на тръбичките и съм оградил Филтър-а от който едната тръбичка която излиза е мистерия, къде отива..
Та ако сте се сблъсквали с това, ще ви бъда благодарен за помоща! Идеята е да ми помогнете да разгадая мистерията около това струпване кое, къде отива или ако имате на разположение някъква по-подробна схема да я споделите
Поздрави,
Фильо.
Публикувано на: 24 Мар 2012 13:42
от LEXUS
Значи объркат ли се вакуумите,работата е страшна. Карбураторът е много сложен и с вакуумите нещата са страшни. Не барай нищо,защото още повече ще объркаш. Тия схеми повечето са грешни или за друг модел карб, има много грешки. Моят му бяха разменили вакуумите и си играха разни новобранци да ги слагат както трябва по такива схеми от интернет и нещата станаха плачевни- заглъхваше зверски и т.н. За това намерих майстори,които разбират само от карбуратори и свързаха всичко, имат схемите. Ако те интересува ,пиши ми на ЛС.
Публикувано на: 24 Мар 2012 14:20
от Filyo
Благодаря ти за бързия отговор, но съм абсолютно сигурен, че това е схемата, защото съм я разглобявал проследявал съм пътищата по тая схема и са точно такива, просто има неясноти на местата, които съм отбелязал, следователно на колата също има някъкви шунтирани пътища на същите места.. Предполагам е направена така колкото да върви, защото дистрибуторния вакумен адвансер се е скапал и не им се е занимавало.. Та идеята ми е сам да си я оправя, за което съм сигурен, че ще се справя, просто ми трябва пояснение за посочените места.. От там нататък се сменят развалените компоненти прави се настройка и така.. Мисля, че хората които ще ми предложиш са в София, тъй като си от там

и няма да ми свършат много работа, защото съм от Варна.. И на мен ще ми е по-лесно да отида в центъра на тойота и да я оставя там да я направят, но ми е интерсно да се занимавам сам

Публикувано на: 24 Мар 2012 14:26
от LEXUS
Радвам се на ентусиазма ти, но това не е карбуратор на Жигула.Не искам да те обезкуражавам,но мисля,че само майстор,занимавал се с японски карбуратори, и то добър, би се справил. Пожелавам ти успех и ако успееш,пиши да се похвалиш.

Публикувано на: 24 Мар 2012 14:44
от Filyo
Благодаря ти за подкрепата! Четох доста по темата тук и в още няколко англоезични и руски форуми, преди да пиша и съм запознат с това, че японските карбуратори са сложно устроени, даже имаше клипче за смяна на JET в карбуратор като моя, което ми се стори ядрена физика

Пределно ми е ясно, че ако установя проблем в карбуратора ще се наложи да стигна до специалист.. Надявам се да не са толкова дълбоки нещата

Та все пак ако някой се е сблъсквал с такова нещо нека разбули загадката около струпаните вакумни линии.
Поздрави!
Публикувано на: 24 Мар 2012 16:19
от mafiota
В интерес на истината LEXUS-a този път има право за истинноста схемите в нета. Като източник на информация за Карината ползвам една много хвалена руска литература, която се намира тук там в нета, но миналата година установих, че има много сериозна повтаряща се и на други места грешка в една от ел.схемите поясняващи работата на вентилаторите за охлаждане на двигателния и климатиковия радиатор.
Явно си трябват и схеми, но и малко опит !
Re: Corolla e9 2E Вакуум проблем
Публикувано на: 23 Юни 2012 02:23
от Filyo
Времето се стопли и аз реших да възстановя липсващите вакумни пътища. Направих нова центровка на делкото и имаше полужителен резултат. Вече като я запаля не мирише на бензин от ауспуха. Най-вероятно горивната смес вече не е така богата, двигателя работи по безшумно. Остава да засека разход, да се надяваме че ще е паднал,че беше олеле майко. Естествено не всичко е като по мед и масло. Остана проблема с прекалено ниските обороти на празен ход когато е студена. Аха да изгасне и това през лятото, за зимата не ми се мисли. Автоматичния смукач не работи ако изобщо има такъв. Инъче като загрее всичко е наред. Някой евнтуално ако знае как да се оправи този проблем ще бъда благодарен да сподели. Благодаря предварително.
Поздрави!
Re: Corolla e9 2E Вакуум проблем
Публикувано на: 23 Юни 2012 13:50
от PESHO OT MARS
И моя съвет е не пипай. На баща ми на Королата има същия проблем, зимата просто я държи 2-3 мин. на място докато позагрее и тогава тръгва. Може и зимата леко да вдигнеш оборотите от винта за регулировката на празния ход. И без това зимата има проблем с големите консумации на ток от фарове/нагревател на стъкото/вентилатор парно и т.н. затова една идея по-високи обороти около 950 ще помогне леко на акумулатора.