Страница 1 от 2

Уред за икономия на гориво - дали???

Публикувано на: 11 Яну 2011 18:14
от alex_varna
Попаднах на тази оферта и се чудя дали има смисъл да си дам парите за това нещо. Някой чувал ли е, виждал ли е и използвал ли е такова нещо.

NEOSOCKET е нова, приета за патент японска технология, в резултат на която е създаден уреда, позволяващ Ви да пестите от 10% до 30% гориво в зависимост от спецификата на Вашия автомобил. Уредът, пуснат за първи път в Хокайдо, Япония, вече успешно се използва и от милиони шофьори в САЩ, Канада, Австралия, Англия, Германия, Франция, Близкия Изток и Азия.

Основни предимства на NEOSOCKET:

* Увеличава изминатите километри с едно зареждане,
* Намалява вредните емисии от двигателя,
* Увеличава мощността на двигателя,
* Увеличава живота на акумулатора,
* Лесен за употреба и започва да работи на момента, в който бъде включен в захранващото гнездо („запалката”) на автомобила.



Как работи електронното устройство?
Уредът използва кондензаторна система, която подобрява ефикасността на действие на електрическата верига на автомобила и подпомага работата на двигателя.
Кондензаторите имат способността да задържат и освобождават елeктрическата енергия, като по този начин подпомагат двигателя за по-бързо преодоляване на възникващите по време на работа колебания, вследствие на пътните условия. Или с други думи, уредът „обира” излишъците на ток по веригата, „складира” ги временно и ги освобождава при натоварване на двигателя, облекчавайки значително неговата работа.
Известно е, че при пускане на фаровете, на парното, на по-мощна музика или на други консуматори в автомобила, оборотите на двигателя на празен ход леко се „разстройват”. Това е поради по-голямото натоварване на двигателя, вследствие на включването на електрическите консуматори. В такива случаи уредът NEOSOCKET облегчава работата на двигателя, като „обира” и задържа излишния ток и го освобождава при необходимост.
Така електронното устройство намалява разхода на гориво за сметка на стабилизиране и намаляване на колебанията при натоварване на двигателя.

Уредът увеличава мощността и ускорението на автомобила, благодарение на пълното изгаряне на горивото, удължава значително срока на използване на акумулатора, намалява изхвърлянето на вредни токсични емисии и въздействието на статичното електричество, и спомага за оптимално функциониране на всички ел. консуматори в автомобила(климатик, светлини, радиоуредба и др.).


Този електронен уред се използва, както за бензинови, така и за дизелови двигатели при напрежение в запалката на автомобила 12 V. (не се използва при 24 V). Уредът помага и на автомобили с електрически двигатели, както и на двигатели с променен горивен цикъл (на пропан-бутан, или метан).


Резултати от тестване на уреда NEOSOCKET за икономия на гориво в някои японски автомобили:

* TOYOTA Yaris – 10% икономия,
* HONDA Accord – 15% икономия,
* NISSAN Micra – 21% икономия,
* SUZUKI Lapin – 23% икономия


http://www.tehnomag.net/eshop.php?uid=2 ... o=0&id=494

Публикувано на: 11 Яну 2011 18:27
от Georgimitrovich

Публикувано на: 11 Яну 2011 18:40
от mafiota
това малко ми прилича на онези устройства за спестяване на ел. енергия, и намаляване на сметките biggrin.gif

Публикувано на: 11 Яну 2011 18:50
от lz2lps

Публикувано на: 11 Яну 2011 21:00
от heller
mafiota написа:това малко ми прилича на онези устройства за спестяване на ел. енергия, и намаляване на сметките biggrin.gif
Аха, преди две години си купих същата щуротия от същия магазин. Ала-бала портокала... :thumbsup:
Та и за колите, предполагам, ще е същото.

Публикувано на: 11 Яну 2011 21:07
от Akima
Аз да ви кажа все пак не се занимавайте с глупости! mellow.gif

Публикувано на: 11 Яну 2011 21:55
от martod
Поредният уред на доктор Ливайн ..
http://www.google.bg/url?q=http://www.y ... 8HdJtF_WBA biggrin.gif

Публикувано на: 11 Яну 2011 22:00
от MNK
Като чета обяснението - това е кондензатор. Принципно погледнато действително би постигал ефектите, които пише - изглажда спадовете на напрежение до известнап степен, и т.н. Това сигурно е така, но не виждам връзка с разхода на гориво. Освен едно - като всеки кондензатор има някаква консумация на ел. енергия. Т.е. и той е консуматор, макар и минимален, следователно би довел до малко увеличение на разхода. Подобен ефект може да се постигне, ако вземем примерно 5% по-мощен акумулатор от предписания по сертификат. Също ще доведе до по-добро изглаждане на спадовете на напрежение при пускане на по-мощен консуматор, но ще доведе до малко по-висок розход заради по-голямо натоварване на динамото.
Мое мнение:)

Публикувано на: 11 Яну 2011 22:09
от Yuli
Кондензатор с тези размери за 12 волта може да осигури две-три секунди светене на диодчето вътре, как я мислите тая "зверска енергия" ще намали консумацията на гориво. Та 10% намаляване на консумацията е нещо над което работят инженерите в цял свят и се наливат милиони...може би и милиарди за да се увеличи КПД-то на двигателите. И как може някой да си мисли, че ако това е възможно с инвестиция от 10 цента нямаше да се ползва вече.
biggrin.gif Ами сега се сещам, колите с мощни усилватели, направени както трябва имат кондензатори с капацитет 100 и повече пъти по-голям. Та те като спрат музуката трябва да се движат без гориво май...

Недейте да си давате парите за глупости!

В един автомобил енергията на всичко идва само и единствено от горивото и няма как да "заобиколиш" физичните закони. КПД на дизел е до 35%, на бензин около 25% и цялата останала енергия отива само в топлина, а не в запалката. Хибридите се точно един пример как се прави опит част от енергията, която иначе ще се загуби в загряване на барабана на спирачките, да се вкара отново в задвижване.
Ако изкате да намалите разхода намалете теглото, скоростта, сложете по тесни гуми, карайте ги максимално допустимо твърди, а не разчитайте на "вълшебни кутийки".

Публикувано на: 12 Яну 2011 02:43
от JapCar
Това си е измама,не знам как някои се ловят на реклами...
Понеже имаше и твърде неверни твърдения искам да кажа:
1.Ако такова малко/евтино устройство постига описаните ефекти,щеше да е патентовано и всеки производител щеше да е купил лиценза и да го е вградил серийно за да е конкурентен...
2.Самия акумулатор,освен източник на напрежение е и един много голям капацитет,та едва ли нещо би изгладило пулсации по-добре от самия него.А и на какво пречат те?В никакъв случай на разхода.
3.Кондензатора не е консуматор.Той консумира енергия само докато се зареди,след това не.При разреждането си отдава енергия,но тя отново трябва да се набави от зареждане...С акумулатора е същото-при зареждане консумира от генератора и се разрежда(отдава) когато е необходимо,но после отново се дозарежда от генератора,който пък се върти от двигателя,който пък върви с гориво...
В природата енергията се преобразува от един вид в друг,при което винаги се губи част от нея,никога не се печели...

Публикувано на: 12 Яну 2011 11:23
от ceko26
Всъщност в природата никога не се губи нищо да не говорим за пък за енергия.
Някои БМВ-та имат система при която при ускорение да се не се зарежда акумолатора, а само да се черпи ток от него. Алтернатора се превръща в ролка. В другите режими става зареждането.

Публикувано на: 12 Яну 2011 11:47
от scorpion
Светът колеги е пълен с наивници и точно на това разчитат определени предприемачи.
Единственото разумно и ефективно решение да намалим драстично разхода на гориво е като просто не ползваме автомобила wink.gif или го ползваме само тогава, когато ни е крайно необходим.
Не знам за другите градове но в София трафикът е вече в критината си точка на тотален срив. Градът се задръсти от автомобили, движението е организирано безобразно, зоните за паркиране са източник на доходи за общината но не и удобство за гражданите, самите граждани пък спират и паркират където им е угодно, да не говорим за "мутрите" с лъскавите лимузини (но и не само те) и сувове спокойно паркирали и рушащи тротоари и терени.

За 6-те километра, които ще пропътувам днево до службата и обратно в този убийствен трафик, такса паркинг която трябва да платя, нерви за да намеря място къде да паркирам и безпокойството дали няма да ми забършат автомобила Залужава ли си ?!? И кое ще ми струва по евтино и икономично ?!? ......

Публикувано на: 12 Яну 2011 12:32
от iovkito
Scorpion е горе- долу прав , че в София и Варна ползване на автомобил е безмислено. В София поне градският транспорт е на ниво , докато във Варна е пълен ужас. От друга страна пък , струва ли си да се влагат пари в нов автомобил с каско 1500 лв , гражданска 200 , винетка 70 и данък 500 , като няма да се кара поне 20-30 000 км на година?

Публикувано на: 12 Яну 2011 13:54
от Kiki
Ако този уред, който намалява разхода, намалява вредните емисии и още и още....., беше наистина толкова ефикасен, мислите ли, че производителите на автомобилил нямаше да го вграждат фабрично? wink.gif

Публикувано на: 12 Яну 2011 14:17
от slowtraveler
JapCar написа:...
3.Кондензатора не е консуматор.Той консумира енергия само докато се зареди,след това не.При разреждането си отдава енергия,но тя отново трябва да се набави от зареждане...С акумулатора е същото-при зареждане консумира от генератора и се разрежда(отдава) когато е необходимо,но после отново се дозарежда от генератора,който пък се върти от двигателя,който пък върви с гориво...
Кондензатора също както акумулатора има и минимално вътрешно съпротивление (освен другите ефекти, ако оставиш кондензатора и акумулатора разкачени, те ще се саморазредят). Разбира се вътрешното съпротивление на кондензатора е доста по-голямо от това на акумулатора, но все пак го има. Та от там и има теоретична консумация (колкото и малка да е тя). Навярно това е имал предвид колегата.

Иначе за уреда - има голяма полза за икономичността: като го гледаш и отпускаш газта laugh.gif
Ако пък има и червена лампичка, която да светва през минута две - ефекта е с 10% по-добър :whistle: