Уред за икономия на гориво - дали???
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Уред за икономия на гориво - дали???
Попаднах на тази оферта и се чудя дали има смисъл да си дам парите за това нещо. Някой чувал ли е, виждал ли е и използвал ли е такова нещо.
NEOSOCKET е нова, приета за патент японска технология, в резултат на която е създаден уреда, позволяващ Ви да пестите от 10% до 30% гориво в зависимост от спецификата на Вашия автомобил. Уредът, пуснат за първи път в Хокайдо, Япония, вече успешно се използва и от милиони шофьори в САЩ, Канада, Австралия, Англия, Германия, Франция, Близкия Изток и Азия.
Основни предимства на NEOSOCKET:
* Увеличава изминатите километри с едно зареждане,
* Намалява вредните емисии от двигателя,
* Увеличава мощността на двигателя,
* Увеличава живота на акумулатора,
* Лесен за употреба и започва да работи на момента, в който бъде включен в захранващото гнездо („запалката”) на автомобила.
Как работи електронното устройство?
Уредът използва кондензаторна система, която подобрява ефикасността на действие на електрическата верига на автомобила и подпомага работата на двигателя.
Кондензаторите имат способността да задържат и освобождават елeктрическата енергия, като по този начин подпомагат двигателя за по-бързо преодоляване на възникващите по време на работа колебания, вследствие на пътните условия. Или с други думи, уредът „обира” излишъците на ток по веригата, „складира” ги временно и ги освобождава при натоварване на двигателя, облекчавайки значително неговата работа.
Известно е, че при пускане на фаровете, на парното, на по-мощна музика или на други консуматори в автомобила, оборотите на двигателя на празен ход леко се „разстройват”. Това е поради по-голямото натоварване на двигателя, вследствие на включването на електрическите консуматори. В такива случаи уредът NEOSOCKET облегчава работата на двигателя, като „обира” и задържа излишния ток и го освобождава при необходимост.
Така електронното устройство намалява разхода на гориво за сметка на стабилизиране и намаляване на колебанията при натоварване на двигателя.
Уредът увеличава мощността и ускорението на автомобила, благодарение на пълното изгаряне на горивото, удължава значително срока на използване на акумулатора, намалява изхвърлянето на вредни токсични емисии и въздействието на статичното електричество, и спомага за оптимално функциониране на всички ел. консуматори в автомобила(климатик, светлини, радиоуредба и др.).
Този електронен уред се използва, както за бензинови, така и за дизелови двигатели при напрежение в запалката на автомобила 12 V. (не се използва при 24 V). Уредът помага и на автомобили с електрически двигатели, както и на двигатели с променен горивен цикъл (на пропан-бутан, или метан).
Резултати от тестване на уреда NEOSOCKET за икономия на гориво в някои японски автомобили:
* TOYOTA Yaris – 10% икономия,
* HONDA Accord – 15% икономия,
* NISSAN Micra – 21% икономия,
* SUZUKI Lapin – 23% икономия
http://www.tehnomag.net/eshop.php?uid=2 ... o=0&id=494
NEOSOCKET е нова, приета за патент японска технология, в резултат на която е създаден уреда, позволяващ Ви да пестите от 10% до 30% гориво в зависимост от спецификата на Вашия автомобил. Уредът, пуснат за първи път в Хокайдо, Япония, вече успешно се използва и от милиони шофьори в САЩ, Канада, Австралия, Англия, Германия, Франция, Близкия Изток и Азия.
Основни предимства на NEOSOCKET:
* Увеличава изминатите километри с едно зареждане,
* Намалява вредните емисии от двигателя,
* Увеличава мощността на двигателя,
* Увеличава живота на акумулатора,
* Лесен за употреба и започва да работи на момента, в който бъде включен в захранващото гнездо („запалката”) на автомобила.
Как работи електронното устройство?
Уредът използва кондензаторна система, която подобрява ефикасността на действие на електрическата верига на автомобила и подпомага работата на двигателя.
Кондензаторите имат способността да задържат и освобождават елeктрическата енергия, като по този начин подпомагат двигателя за по-бързо преодоляване на възникващите по време на работа колебания, вследствие на пътните условия. Или с други думи, уредът „обира” излишъците на ток по веригата, „складира” ги временно и ги освобождава при натоварване на двигателя, облекчавайки значително неговата работа.
Известно е, че при пускане на фаровете, на парното, на по-мощна музика или на други консуматори в автомобила, оборотите на двигателя на празен ход леко се „разстройват”. Това е поради по-голямото натоварване на двигателя, вследствие на включването на електрическите консуматори. В такива случаи уредът NEOSOCKET облегчава работата на двигателя, като „обира” и задържа излишния ток и го освобождава при необходимост.
Така електронното устройство намалява разхода на гориво за сметка на стабилизиране и намаляване на колебанията при натоварване на двигателя.
Уредът увеличава мощността и ускорението на автомобила, благодарение на пълното изгаряне на горивото, удължава значително срока на използване на акумулатора, намалява изхвърлянето на вредни токсични емисии и въздействието на статичното електричество, и спомага за оптимално функциониране на всички ел. консуматори в автомобила(климатик, светлини, радиоуредба и др.).
Този електронен уред се използва, както за бензинови, така и за дизелови двигатели при напрежение в запалката на автомобила 12 V. (не се използва при 24 V). Уредът помага и на автомобили с електрически двигатели, както и на двигатели с променен горивен цикъл (на пропан-бутан, или метан).
Резултати от тестване на уреда NEOSOCKET за икономия на гориво в някои японски автомобили:
* TOYOTA Yaris – 10% икономия,
* HONDA Accord – 15% икономия,
* NISSAN Micra – 21% икономия,
* SUZUKI Lapin – 23% икономия
http://www.tehnomag.net/eshop.php?uid=2 ... o=0&id=494
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Поредният уред на доктор Ливайн ..
http://www.google.bg/url?q=http://www.y ... 8HdJtF_WBA biggrin.gif
http://www.google.bg/url?q=http://www.y ... 8HdJtF_WBA biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Като чета обяснението - това е кондензатор. Принципно погледнато действително би постигал ефектите, които пише - изглажда спадовете на напрежение до известнап степен, и т.н. Това сигурно е така, но не виждам връзка с разхода на гориво. Освен едно - като всеки кондензатор има някаква консумация на ел. енергия. Т.е. и той е консуматор, макар и минимален, следователно би довел до малко увеличение на разхода. Подобен ефект може да се постигне, ако вземем примерно 5% по-мощен акумулатор от предписания по сертификат. Също ще доведе до по-добро изглаждане на спадовете на напрежение при пускане на по-мощен консуматор, но ще доведе до малко по-висок розход заради по-голямо натоварване на динамото.
Мое мнение:)
Мое мнение:)
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Кондензатор с тези размери за 12 волта може да осигури две-три секунди светене на диодчето вътре, как я мислите тая "зверска енергия" ще намали консумацията на гориво. Та 10% намаляване на консумацията е нещо над което работят инженерите в цял свят и се наливат милиони...може би и милиарди за да се увеличи КПД-то на двигателите. И как може някой да си мисли, че ако това е възможно с инвестиция от 10 цента нямаше да се ползва вече.
biggrin.gif Ами сега се сещам, колите с мощни усилватели, направени както трябва имат кондензатори с капацитет 100 и повече пъти по-голям. Та те като спрат музуката трябва да се движат без гориво май...
Недейте да си давате парите за глупости!
В един автомобил енергията на всичко идва само и единствено от горивото и няма как да "заобиколиш" физичните закони. КПД на дизел е до 35%, на бензин около 25% и цялата останала енергия отива само в топлина, а не в запалката. Хибридите се точно един пример как се прави опит част от енергията, която иначе ще се загуби в загряване на барабана на спирачките, да се вкара отново в задвижване.
Ако изкате да намалите разхода намалете теглото, скоростта, сложете по тесни гуми, карайте ги максимално допустимо твърди, а не разчитайте на "вълшебни кутийки".
biggrin.gif Ами сега се сещам, колите с мощни усилватели, направени както трябва имат кондензатори с капацитет 100 и повече пъти по-голям. Та те като спрат музуката трябва да се движат без гориво май...
Недейте да си давате парите за глупости!
В един автомобил енергията на всичко идва само и единствено от горивото и няма как да "заобиколиш" физичните закони. КПД на дизел е до 35%, на бензин около 25% и цялата останала енергия отива само в топлина, а не в запалката. Хибридите се точно един пример как се прави опит част от енергията, която иначе ще се загуби в загряване на барабана на спирачките, да се вкара отново в задвижване.
Ако изкате да намалите разхода намалете теглото, скоростта, сложете по тесни гуми, карайте ги максимално допустимо твърди, а не разчитайте на "вълшебни кутийки".
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Това си е измама,не знам как някои се ловят на реклами...
Понеже имаше и твърде неверни твърдения искам да кажа:
1.Ако такова малко/евтино устройство постига описаните ефекти,щеше да е патентовано и всеки производител щеше да е купил лиценза и да го е вградил серийно за да е конкурентен...
2.Самия акумулатор,освен източник на напрежение е и един много голям капацитет,та едва ли нещо би изгладило пулсации по-добре от самия него.А и на какво пречат те?В никакъв случай на разхода.
3.Кондензатора не е консуматор.Той консумира енергия само докато се зареди,след това не.При разреждането си отдава енергия,но тя отново трябва да се набави от зареждане...С акумулатора е същото-при зареждане консумира от генератора и се разрежда(отдава) когато е необходимо,но после отново се дозарежда от генератора,който пък се върти от двигателя,който пък върви с гориво...
В природата енергията се преобразува от един вид в друг,при което винаги се губи част от нея,никога не се печели...
Понеже имаше и твърде неверни твърдения искам да кажа:
1.Ако такова малко/евтино устройство постига описаните ефекти,щеше да е патентовано и всеки производител щеше да е купил лиценза и да го е вградил серийно за да е конкурентен...
2.Самия акумулатор,освен източник на напрежение е и един много голям капацитет,та едва ли нещо би изгладило пулсации по-добре от самия него.А и на какво пречат те?В никакъв случай на разхода.
3.Кондензатора не е консуматор.Той консумира енергия само докато се зареди,след това не.При разреждането си отдава енергия,но тя отново трябва да се набави от зареждане...С акумулатора е същото-при зареждане консумира от генератора и се разрежда(отдава) когато е необходимо,но после отново се дозарежда от генератора,който пък се върти от двигателя,който пък върви с гориво...
В природата енергията се преобразува от един вид в друг,при което винаги се губи част от нея,никога не се печели...
Последно промяна от JapCar на 12 Яну 2011 16:47, променено общо 1 път.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Светът колеги е пълен с наивници и точно на това разчитат определени предприемачи.
Единственото разумно и ефективно решение да намалим драстично разхода на гориво е като просто не ползваме автомобила
или го ползваме само тогава, когато ни е крайно необходим.
Не знам за другите градове но в София трафикът е вече в критината си точка на тотален срив. Градът се задръсти от автомобили, движението е организирано безобразно, зоните за паркиране са източник на доходи за общината но не и удобство за гражданите, самите граждани пък спират и паркират където им е угодно, да не говорим за "мутрите" с лъскавите лимузини (но и не само те) и сувове спокойно паркирали и рушащи тротоари и терени.
За 6-те километра, които ще пропътувам днево до службата и обратно в този убийствен трафик, такса паркинг която трябва да платя, нерви за да намеря място къде да паркирам и безпокойството дали няма да ми забършат автомобила Залужава ли си ?!? И кое ще ми струва по евтино и икономично ?!? ......
Единственото разумно и ефективно решение да намалим драстично разхода на гориво е като просто не ползваме автомобила

Не знам за другите градове но в София трафикът е вече в критината си точка на тотален срив. Градът се задръсти от автомобили, движението е организирано безобразно, зоните за паркиране са източник на доходи за общината но не и удобство за гражданите, самите граждани пък спират и паркират където им е угодно, да не говорим за "мутрите" с лъскавите лимузини (но и не само те) и сувове спокойно паркирали и рушащи тротоари и терени.
За 6-те километра, които ще пропътувам днево до службата и обратно в този убийствен трафик, такса паркинг която трябва да платя, нерви за да намеря място къде да паркирам и безпокойството дали няма да ми забършат автомобила Залужава ли си ?!? И кое ще ми струва по евтино и икономично ?!? ......
- iovkito
- Мнения: 2991
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Scorpion е горе- долу прав , че в София и Варна ползване на автомобил е безмислено. В София поне градският транспорт е на ниво , докато във Варна е пълен ужас. От друга страна пък , струва ли си да се влагат пари в нов автомобил с каско 1500 лв , гражданска 200 , винетка 70 и данък 500 , като няма да се кара поне 20-30 000 км на година?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Кондензатора също както акумулатора има и минимално вътрешно съпротивление (освен другите ефекти, ако оставиш кондензатора и акумулатора разкачени, те ще се саморазредят). Разбира се вътрешното съпротивление на кондензатора е доста по-голямо от това на акумулатора, но все пак го има. Та от там и има теоретична консумация (колкото и малка да е тя). Навярно това е имал предвид колегата.JapCar написа:...
3.Кондензатора не е консуматор.Той консумира енергия само докато се зареди,след това не.При разреждането си отдава енергия,но тя отново трябва да се набави от зареждане...С акумулатора е същото-при зареждане консумира от генератора и се разрежда(отдава) когато е необходимо,но после отново се дозарежда от генератора,който пък се върти от двигателя,който пък върви с гориво...
Иначе за уреда - има голяма полза за икономичността: като го гледаш и отпускаш газта laugh.gif
Ако пък има и червена лампичка, която да светва през минута две - ефекта е с 10% по-добър

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта