Страница 1 от 2

Predyrpvane pri niski oboroti

Публикувано на: 04 Яну 2011 15:44
от boiajia
Zdraveite, imam edin problem s koito iskah da zapoznaq i Vas.Zna4i kogato zagree avtomobila zapo4va da predyrpva,hodi hna diagnostika i mi kazaha 4e dve ot sve6tite sa zdali bagaj,no moje li da e problema samo ot tqh i dali e nujno da smenq i kabelite.Use6tam problema kato na sfetofar natisna predala na gazta do krai ne forsira izvednyj a e kato zadavena do 2,500/3000 oborota i sled tova nqma problem!
Blagodarq predvaritelno

Публикувано на: 04 Яну 2011 17:06
от мехаННика
Е купи си поне 4 свещи де,особено ако са на повече от 30 х км.Може да има и друг проблем ама се почва от малкото и и евтиното.То и файтон да караш и той има консумативи сигурно

Публикувано на: 04 Яну 2011 17:17
от boiajia
da tova qsno smenih gi,no e sy6toto,kakvo drugo moje da e i nujno li e da smenqm i kabeli

Публикувано на: 04 Яну 2011 17:58
от мехаННика
Отваряш капака ,но сега, на тъмно ,един дава газ в колата а ти гледаш дали прехвърча искра от кабелите към маса.Метода е малко бабешки но върши работа.Най точно е измерване на съпротивлението .

Публикувано на: 04 Яну 2011 23:13
от styb
Да не ти се е прецакала някоя бобина , аз имах такъв проблем , заради калпава свещ ми изгоря бобината - 250лв и се оправи biggrin.gif

Публикувано на: 05 Яну 2011 19:16
от mafiota
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=16099

здравей колега,
преди да престъпиш към нови свещи ( имаи предвид, че са над 100лв. комплекта) бих те посъветвал да направиш следните по-елементарни и ефтини неща :)

1. Прегледай да не се е измъкнал някой вакуум, или някое мъркуче да се е напукало;

2. Опитай с мултицет да провериш цялоста на високоволтовите кабели, нормата е <20Ком!

3. Проблема с предърпването го прави и ако има запушени дюзи, пробваи да ги почистиш - ултразвук....или друг метод, но предварително си подготви комлект гумени уплътнения за тех (колегата Люцкан). Възможен е и друг проблем по магистралата за гориво - на сондада със помпата ( под задната седалка) има едно чорапче което изпълнява ролята на бензинов филтър;

4. Чак тогава те съветвам да преминеш към нови свещи. Моите например са комплект NGK LASER PLATINIUM BKR6EP-13, комплекта преди две години беше 112лв.

Успех!

Публикувано на: 06 Яну 2011 16:48
от raider_yaris
Смених два Яриса и двата имаха този Проблем.
Всичко идва от ДЕБИТОМЕТЪРА. Намира се малко след въздушния филтър. Махаш клемите от акумулатора, издърпваш от Дебитометъра една широка букса с кабелчета (обяснявам малко като на ...), развърташ с малка кръстата отверка и си купуваш от сервиза на БОШ спреи с който почистват Дебитометри. Даже могат и там да ти го направят срещу 25лв.

Успех.

Това с кабелите го зарежи, бъзикат се с теб (минал съм по този път)

Публикувано на: 06 Яну 2011 17:08
от kalin
При мен за това придърпване се оказа виновна дюзата на 1-ви цилиндър - смених и заспа...като за дюза си помислих последно - разбирай смених свещи, кабели, бобина, капачка и палец преди това:)но след 5-6 месеца пак за почна отвреме на време...оказа се на 3-ти цилиндър, та смених и нея (когато се случи за първи път си взех 4 от скрап)
Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...

Публикувано на: 06 Яну 2011 18:53
от mafiota
kalin написа:.....Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
Едните дюзи са за лиин бърн двигател, другите са за чист мотор :thumbsup:

Публикувано на: 06 Яну 2011 21:10
от kalin
mafiota написа:
kalin написа:.....Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
Едните дюзи са за лиин бърн двигател, другите са за чист мотор :thumbsup:
Моя е lean burn, но колегата не е казал с какъв е...то бих могъл да сложа и другите, но няма да мине теста за изгорелите газове на прегледа!

Публикувано на: 07 Яну 2011 09:38
от boiajia
da vi kaja i az neznaq kakvi sa mi.Moje li da e tova problem za mo6tnosta,gubi mo6tnost

Публикувано на: 07 Яну 2011 10:14
от kalin
boiajia написа:da vi kaja i az neznaq kakvi sa mi.Moje li da e tova problem za mo6tnosta,gubi mo6tnost
махаш кабелчето и се вижда цвета...и разбира се ако някой цилиндър липсва колата е като трабантче на 1 цилиндър:-)

Публикувано на: 07 Яну 2011 17:43
от mafiota
boiajia написа:da vi kaja i az neznaq kakvi sa mi.Moje li da e tova problem za mo6tnosta,gubi mo6tnost
За мощноста е това: или ток или бензин не и отива като хората, може да изкаш и така профилактично да ти замерят компресията, ноооо може и да не е нужно.

Публикувано на: 07 Яну 2011 21:34
от raider_yaris
Съжалявам, че ви притеснявам, но виждам как все страните от истинската причина за проблема. MASSMETER или дебитометър. хвани го почисти и пиши!!!

Публикувано на: 07 Яну 2011 21:58
от LEXUS
мехаННика написа:Отваряш капака ,но сега, на тъмно ,един дава газ в колата а ти гледаш дали прехвърча искра от кабелите към маса.Метода е малко бабешки но върши работа.Най точно е измерване на съпротивлението .
Я да те питам,че ги разбираш нещата,механик, старата ми Корола започна да работи на 3 цилиндъра, пипах кабелите да не са се измъкнали нещо и като пипнах единия откъм делкото и ме тресна ток пред гуменото уплътнение на кабела, това мисля .че не е нормално, може ли да е пробил в началото и да не праща изобщо ток надолу към свещта? Беше тъмно,та нямах време да гледам повече, но като намествах кабела и ме хвана ток, видях синята искра да прехвърча към пръста ми.. biggrin.gif