Predyrpvane pri niski oboroti

boiajia
Мнения: 16
Регистриран на: 08 Фев 2009 09:43
Местоположение: Bulgaria

Predyrpvane pri niski oboroti

Мнение от boiajia » 04 Яну 2011 15:44

Zdraveite, imam edin problem s koito iskah da zapoznaq i Vas.Zna4i kogato zagree avtomobila zapo4va da predyrpva,hodi hna diagnostika i mi kazaha 4e dve ot sve6tite sa zdali bagaj,no moje li da e problema samo ot tqh i dali e nujno da smenq i kabelite.Use6tam problema kato na sfetofar natisna predala na gazta do krai ne forsira izvednyj a e kato zadavena do 2,500/3000 oborota i sled tova nqma problem!
Blagodarq predvaritelno

мехаННика
Мнения: 1705
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 39 пъти

Мнение от мехаННика » 04 Яну 2011 17:06

Е купи си поне 4 свещи де,особено ако са на повече от 30 х км.Може да има и друг проблем ама се почва от малкото и и евтиното.То и файтон да караш и той има консумативи сигурно

boiajia
Мнения: 16
Регистриран на: 08 Фев 2009 09:43
Местоположение: Bulgaria

Мнение от boiajia » 04 Яну 2011 17:17

da tova qsno smenih gi,no e sy6toto,kakvo drugo moje da e i nujno li e da smenqm i kabeli

мехаННика
Мнения: 1705
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 39 пъти

Мнение от мехаННика » 04 Яну 2011 17:58

Отваряш капака ,но сега, на тъмно ,един дава газ в колата а ти гледаш дали прехвърча искра от кабелите към маса.Метода е малко бабешки но върши работа.Най точно е измерване на съпротивлението .

styb
Мнения: 8
Регистриран на: 21 Окт 2009 21:41
Местоположение: Шумен

Мнение от styb » 04 Яну 2011 23:13

Да не ти се е прецакала някоя бобина , аз имах такъв проблем , заради калпава свещ ми изгоря бобината - 250лв и се оправи biggrin.gif
Toyota Corolla 1.4 VVT-I 2001

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 05 Яну 2011 19:16

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=16099

здравей колега,
преди да престъпиш към нови свещи ( имаи предвид, че са над 100лв. комплекта) бих те посъветвал да направиш следните по-елементарни и ефтини неща :)

1. Прегледай да не се е измъкнал някой вакуум, или някое мъркуче да се е напукало;

2. Опитай с мултицет да провериш цялоста на високоволтовите кабели, нормата е <20Ком!

3. Проблема с предърпването го прави и ако има запушени дюзи, пробваи да ги почистиш - ултразвук....или друг метод, но предварително си подготви комлект гумени уплътнения за тех (колегата Люцкан). Възможен е и друг проблем по магистралата за гориво - на сондада със помпата ( под задната седалка) има едно чорапче което изпълнява ролята на бензинов филтър;

4. Чак тогава те съветвам да преминеш към нови свещи. Моите например са комплект NGK LASER PLATINIUM BKR6EP-13, комплекта преди две години беше 112лв.

Успех!

Аватар
raider_yaris
Мнения: 103
Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
Местоположение: Пловдив

Мнение от raider_yaris » 06 Яну 2011 16:48

Смених два Яриса и двата имаха този Проблем.
Всичко идва от ДЕБИТОМЕТЪРА. Намира се малко след въздушния филтър. Махаш клемите от акумулатора, издърпваш от Дебитометъра една широка букса с кабелчета (обяснявам малко като на ...), развърташ с малка кръстата отверка и си купуваш от сервиза на БОШ спреи с който почистват Дебитометри. Даже могат и там да ти го направят срещу 25лв.

Успех.

Това с кабелите го зарежи, бъзикат се с теб (минал съм по този път)
Прикачени файлове
DEBITOMETUR.jpg
DEBITOMETUR.jpg (35.31 KiB) Преглеждано 1744 пъти
Tokyo Drift :-)

Аватар
kalin
Мнения: 196
Регистриран на: 05 Окт 2004 10:08
Местоположение: Манчестър

Мнение от kalin » 06 Яну 2011 17:08

При мен за това придърпване се оказа виновна дюзата на 1-ви цилиндър - смених и заспа...като за дюза си помислих последно - разбирай смених свещи, кабели, бобина, капачка и палец преди това:)но след 5-6 месеца пак за почна отвреме на време...оказа се на 3-ти цилиндър, та смених и нея (когато се случи за първи път си взех 4 от скрап)
Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C Изображение
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 06 Яну 2011 18:53

kalin написа:.....Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
Едните дюзи са за лиин бърн двигател, другите са за чист мотор :thumbsup:

Аватар
kalin
Мнения: 196
Регистриран на: 05 Окт 2004 10:08
Местоположение: Манчестър

Мнение от kalin » 06 Яну 2011 21:10

mafiota написа:
kalin написа:.....Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
Едните дюзи са за лиин бърн двигател, другите са за чист мотор :thumbsup:
Моя е lean burn, но колегата не е казал с какъв е...то бих могъл да сложа и другите, но няма да мине теста за изгорелите газове на прегледа!
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C Изображение
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback

boiajia
Мнения: 16
Регистриран на: 08 Фев 2009 09:43
Местоположение: Bulgaria

Мнение от boiajia » 07 Яну 2011 09:38

da vi kaja i az neznaq kakvi sa mi.Moje li da e tova problem za mo6tnosta,gubi mo6tnost

Аватар
kalin
Мнения: 196
Регистриран на: 05 Окт 2004 10:08
Местоположение: Манчестър

Мнение от kalin » 07 Яну 2011 10:14

boiajia написа:da vi kaja i az neznaq kakvi sa mi.Moje li da e tova problem za mo6tnosta,gubi mo6tnost
махаш кабелчето и се вижда цвета...и разбира се ако някой цилиндър липсва колата е като трабантче на 1 цилиндър:-)
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C Изображение
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 07 Яну 2011 17:43

boiajia написа:da vi kaja i az neznaq kakvi sa mi.Moje li da e tova problem za mo6tnosta,gubi mo6tnost
За мощноста е това: или ток или бензин не и отива като хората, може да изкаш и така профилактично да ти замерят компресията, ноооо може и да не е нужно.

Аватар
raider_yaris
Мнения: 103
Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
Местоположение: Пловдив

Мнение от raider_yaris » 07 Яну 2011 21:34

Съжалявам, че ви притеснявам, но виждам как все страните от истинската причина за проблема. MASSMETER или дебитометър. хвани го почисти и пиши!!!
Tokyo Drift :-)

Аватар
LEXUS
Мнения: 3770
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Яну 2011 21:58

мехаННика написа:Отваряш капака ,но сега, на тъмно ,един дава газ в колата а ти гледаш дали прехвърча искра от кабелите към маса.Метода е малко бабешки но върши работа.Най точно е измерване на съпротивлението .
Я да те питам,че ги разбираш нещата,механик, старата ми Корола започна да работи на 3 цилиндъра, пипах кабелите да не са се измъкнали нещо и като пипнах единия откъм делкото и ме тресна ток пред гуменото уплътнение на кабела, това мисля .че не е нормално, може ли да е пробил в началото и да не праща изобщо ток надолу към свещта? Беше тъмно,та нямах време да гледам повече, но като намествах кабела и ме хвана ток, видях синята искра да прехвърча към пръста ми.. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 2 госта