Predyrpvane pri niski oboroti
Predyrpvane pri niski oboroti
Zdraveite, imam edin problem s koito iskah da zapoznaq i Vas.Zna4i kogato zagree avtomobila zapo4va da predyrpva,hodi hna diagnostika i mi kazaha 4e dve ot sve6tite sa zdali bagaj,no moje li da e problema samo ot tqh i dali e nujno da smenq i kabelite.Use6tam problema kato na sfetofar natisna predala na gazta do krai ne forsira izvednyj a e kato zadavena do 2,500/3000 oborota i sled tova nqma problem!
Blagodarq predvaritelno
Blagodarq predvaritelno
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=16099
здравей колега,
преди да престъпиш към нови свещи ( имаи предвид, че са над 100лв. комплекта) бих те посъветвал да направиш следните по-елементарни и ефтини неща
1. Прегледай да не се е измъкнал някой вакуум, или някое мъркуче да се е напукало;
2. Опитай с мултицет да провериш цялоста на високоволтовите кабели, нормата е <20Ком!
3. Проблема с предърпването го прави и ако има запушени дюзи, пробваи да ги почистиш - ултразвук....или друг метод, но предварително си подготви комлект гумени уплътнения за тех (колегата Люцкан). Възможен е и друг проблем по магистралата за гориво - на сондада със помпата ( под задната седалка) има едно чорапче което изпълнява ролята на бензинов филтър;
4. Чак тогава те съветвам да преминеш към нови свещи. Моите например са комплект NGK LASER PLATINIUM BKR6EP-13, комплекта преди две години беше 112лв.
Успех!
здравей колега,
преди да престъпиш към нови свещи ( имаи предвид, че са над 100лв. комплекта) бих те посъветвал да направиш следните по-елементарни и ефтини неща

1. Прегледай да не се е измъкнал някой вакуум, или някое мъркуче да се е напукало;
2. Опитай с мултицет да провериш цялоста на високоволтовите кабели, нормата е <20Ком!
3. Проблема с предърпването го прави и ако има запушени дюзи, пробваи да ги почистиш - ултразвук....или друг метод, но предварително си подготви комлект гумени уплътнения за тех (колегата Люцкан). Възможен е и друг проблем по магистралата за гориво - на сондада със помпата ( под задната седалка) има едно чорапче което изпълнява ролята на бензинов филтър;
4. Чак тогава те съветвам да преминеш към нови свещи. Моите например са комплект NGK LASER PLATINIUM BKR6EP-13, комплекта преди две години беше 112лв.
Успех!
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
Смених два Яриса и двата имаха този Проблем.
Всичко идва от ДЕБИТОМЕТЪРА. Намира се малко след въздушния филтър. Махаш клемите от акумулатора, издърпваш от Дебитометъра една широка букса с кабелчета (обяснявам малко като на ...), развърташ с малка кръстата отверка и си купуваш от сервиза на БОШ спреи с който почистват Дебитометри. Даже могат и там да ти го направят срещу 25лв.
Успех.
Това с кабелите го зарежи, бъзикат се с теб (минал съм по този път)
Всичко идва от ДЕБИТОМЕТЪРА. Намира се малко след въздушния филтър. Махаш клемите от акумулатора, издърпваш от Дебитометъра една широка букса с кабелчета (обяснявам малко като на ...), развърташ с малка кръстата отверка и си купуваш от сервиза на БОШ спреи с който почистват Дебитометри. Даже могат и там да ти го направят срещу 25лв.
Успех.
Това с кабелите го зарежи, бъзикат се с теб (минал съм по този път)
- Прикачени файлове
-
- DEBITOMETUR.jpg (35.31 KiB) Преглеждано 1744 пъти
Tokyo Drift :-)
При мен за това придърпване се оказа виновна дюзата на 1-ви цилиндър - смених и заспа...като за дюза си помислих последно - разбирай смених свещи, кабели, бобина, капачка и палец преди това:)но след 5-6 месеца пак за почна отвреме на време...оказа се на 3-ти цилиндър, та смених и нея (когато се случи за първи път си взех 4 от скрап)
Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Моя е lean burn, но колегата не е казал с какъв е...то бих могъл да сложа и другите, но няма да мине теста за изгорелите газове на прегледа!mafiota написа:Едните дюзи са за лиин бърн двигател, другите са за чист моторkalin написа:.....Твойте дюзи със синя(мойте) пластмаска ли са отгоре или с черна - твърди се че черните били по-издръжливи...
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
махаш кабелчето и се вижда цвета...и разбира се ако някой цилиндър липсва колата е като трабантче на 1 цилиндър:-)boiajia написа:da vi kaja i az neznaq kakvi sa mi.Moje li da e tova problem za mo6tnosta,gubi mo6tnost
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Я да те питам,че ги разбираш нещата,механик, старата ми Корола започна да работи на 3 цилиндъра, пипах кабелите да не са се измъкнали нещо и като пипнах единия откъм делкото и ме тресна ток пред гуменото уплътнение на кабела, това мисля .че не е нормално, може ли да е пробил в началото и да не праща изобщо ток надолу към свещта? Беше тъмно,та нямах време да гледам повече, но като намествах кабела и ме хвана ток, видях синята искра да прехвърча към пръста ми.. biggrin.gifмехаННика написа:Отваряш капака ,но сега, на тъмно ,един дава газ в колата а ти гледаш дали прехвърча искра от кабелите към маса.Метода е малко бабешки но върши работа.Най точно е измерване на съпротивлението .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 2 госта