Проблем с вакуум клапан на Рав 4 д4д 2003
Проблем с вакуум клапан на Рав 4 д4д 2003
Здравейте, отново продължават проблемите с моята равка. Сега проблемът се състой в това, че след като сложих чисто нов клапан VSV , който е вързан за STP сензора, колата пак прекъсва и забива като я настъпя. Въпроса ми е следният: След като вече са сменени и двата клапана с чисто нови (VSV и разтоварващия клапан) и не останаха други за смяна, ха,ха,ха, какви са възможните причини? и ако някой знае - защо след като изолирам новия клапан(VSV) от веригата, т.е като вържа маркуча директно от кулера в STP колата върви добре, а когато вържа и клапана нещата стават зле?. Та каде е възможно да е проблема.
Много благодаря предварително.
Много благодаря предварително.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти

Не ми се вярва тук да ти решим проблемите.
Допускам, че при предишните ремонти са нанесени нови повреди и сега се получава карашък интерференция на проблеми.
Опитай се да си направиш точен списък с ремонтите, които са извършени до този момент и го обсъдете с добър диагностик.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Бас, ти си в джаза, по-добре ти му кажи.
Ако е за простатата или за сърцето, аз ще се включа с готовност.

Ако е за простатата или за сърцето, аз ще се включа с готовност.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Е точно това е проблема .......... всъщност свестни диагностици няма . Лошото е ,че дори и аз вече не съм много сигурен точно за какво говори колегата . Ту си е решил проблема ту не е . Сменил е някакви неща но никой не знае кога и защо . Малко трудно се прави диагноза по признаци " по някога ме боли главата и по някога не и междувременно съм пил всякакви лекарства ........" .
Трябва да се направи пълна хронология с всички симптоми и ремонти .
Трябва да се направи пълна хронология с всички симптоми и ремонти .
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
на този модел дефектират най-често двата цветни вентила,червен и зелен мисля бяха по маркуча за дизела,намират се отпред пред двигателя отдясно.не знам какво са ти сменяли в сервиза.
може да пробваш да ги почистиш,но не държало много,трябва нови.бях пуснал един link преди време със снимки как се сменят,потърси или най-добре намери свесен майстор.май фидо дидо ги знае нещата.
може да пробваш да ги почистиш,но не държало много,трябва нови.бях пуснал един link преди време със снимки как се сменят,потърси или най-добре намери свесен майстор.май фидо дидо ги знае нещата.

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Джими, сменени са му SCV клапаните, тогава беше спряла да пали, сега проблема е друг ..jim_beam написа:на този модел дефектират най-често двата цветни вентила,
Даже и ти писа в тази тема за клапаните ..

За сегашният му проблем, колегата Скот му е описал всичко в една друга тема и линкове му е дал, ама няма кой да му види клапана на турбото и да му почисти променливата геометрия , пък по интернет не става ...

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
И ти ли я караш тази болест на млади години ?.. biggrin.gifjim_beam написа:аха,склерозата не прощава... laugh.gif
И аз така я прекарах склерозата на младини (тъкмо оправя жената и след малко забравя и пак наново) а сега помня по цяла седмица .. laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
здравейте отново, относно моят проблем историята е следната, проблема се появи в края на 2009г. колата започна да прекъсва(т.е. да забива) като я настъпя рязко и стана малко по - тромава. Първото нещо, което направих беше да махна катализатора ефект нулев. После започнах да ходя на диагностики(началото на 2010), 3 пъти в ТМ ауто и всичко беше наред (странно). След това отидох на диагностика(беше светнал чека на двг) и излезе грешки с номер Р1228 и Р1115 тогава смених двата клапана на помпата SCV VALVES i дебитомера (всички части са чисто нови), а след това смених и клапана на турбото(разтоварващия) с нов. Отново светна чека и излезе грешка с номер Р1250 пуснах тема и разбрах че проблема най - вероятно е VSV VALVE, смених го преди 4-ри седмици с чисто нов, който поръчах от колегата (toyota forever). Последните 3 седмици чека светна 6 пъти и вчера 08.о1.2011 отидох на диагностика и излезе отново Р 1250 колата продължава да е тромава, но въпроса е:след като смених този клапан(VSV) с чисто нов какви са другите варианти? ще се опитам да кача снимки от Рс-то, защото не разбирам от стойности на налягането на горивото. И последно диагностика твърди, че тази грешка е свързана с проблем по горивната система, въпреки, че колегата от форума ми е пратил много подробна инфо за въздушната система за тази грешка, за което много му благодаря. И сега не знам дали проблема е в горивната сиситема или е в въздушната. благодаря на всички, който се опитват да ми помогнат.
- Прикачени файлове
-
- това преди 4 или 6 месеца
- DSC07729.JPG (129.07 KiB) Преглеждано 3868 пъти
-
- това също.
- DSC07843.JPG (153.43 KiB) Преглеждано 3868 пъти
-
- това е от последната диагностика
- DSC07842.JPG (120.94 KiB) Преглеждано 3868 пъти
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
доколкото ми е известно трябва да се размонтира задната седалка.ако тази нищо и никаква цедка е проблема е жалко за всичките неща,които си сменил.и на мен ми се е случвало и затова ще ти кажа едно-отиди в сервиз при хора,на които това им е работата!
ps: LEXUS ти е дал най-правилния вариант!трябва ти човек,който го е правил точно на тая кола,пробвай на лично diesel_power от бургас може да знае как става!
ps: LEXUS ти е дал най-правилния вариант!трябва ти човек,който го е правил точно на тая кола,пробвай на лично diesel_power от бургас може да знае как става!

Последно промяна от jim_beam на 09 Яну 2011 19:50, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 1 гост