
Вибрации на купето NEW
Вибрации на купето NEW
Мнение от nikeza » 28 Юли 2010 23:26
Четох темата на колегата http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14575 , и при мен тресе купето най-чувствително при около 180 км/ч, на 160 не се усеща, на 185 изчезва, возих приятели ги питах дали усещат вибрациите на такава скорост, отначло се смееха за скороста, но после си признаха, че купето вибрира. Сменил съм дискове и накладки-предни, предни и задни биалетки, проверих гуми и джанти, карах на добри о по-лоши пътища, у нас и в чужбина, но проблема си стои. Не съм ходил до ТМ Ауто, не съм усетил шумове илидруги признаци, за да разгадая поблема. Колата е Авенсис 2006 г. 2,2 Д-4Д на 90 к км. Дали са карета, пружини или амортесьори, не знам какви са симптомите. Някакви идеи? 

AVENSIS SEDAN 2.2 D-4D
nikeza
Nixter
nikeza
Bass_Man
Мнение от diver » 31 Юли 2010 11:08
Хуя е че като я качи на подемник и карантията висне, я ги има я не....Bass_Man написа:Качи колата на подемник и виж дали пак ще го има . И един да седи от долу и да слуша , и да опипва за вибрации .

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 02 Авг 2010 01:18
Ако са от диф или скорости ще ги има ама ако са от полуоски , лагери , главини или нещо по окачването може и да ги няма .diver написа:
Хуя е че като я качи на подемник и карантията висне, я ги има я не....
Полуоските може да се хванат евентуално в крайните положения на волана .
Би трябвало тези неща да ги насочат .
Bass_Man
Мнение от nikeza » 17 Авг 2010 22:46
Така, борбата с тези вибрации не беше лесна и отне много време, но оправих проблема :
1. Ходих до ТМауто - вдигнаха колата на подемника и след дълго разглеждане можеше само да се констатира - задна дясна гума имаше изкривяване и на горе, и на долу, и на ляво и на дясно. Разбрахме се да отида с колата да ми направят, където и да е, баланс на гумите.
2. Отидох на гумаджия, веднага ми каза, без а да парави баланс, а само завъртя проблемната гума - гумата е крива. Гумата е само на 1 сезон, лятна, карана е около 6-7 000 км. - " GoodYear " . OK, казвам, купувам нова и сменямe. Речено - сторено, НО правя нов тест и купето пак тресе при голяма скорост по-малко, но тресе.
3. Започвам да разменям местата на предни със задни гуми и пак правя тест, но уви тресе.
Два дена ходя до ТМауто и говоря с момчето какво съм направил, какво съм теставал и на края намират време за мен, защтото аз нямам записан час за преглед и ремонт и наистина от сервиза праваят всичко по силите си да ме вместят във работното си време за да гледат да ми решат проблема.
4.Колата се качва на техния стенд за сходимост и се оказва, че задните колела не са както трябва, прави се коригиране, правя тест с висока скорост - колата не тресе !!!
Павил съм сходимост преди време на други места, но явно човека не си е свършил работата, не че тук са най-добрите, но в ТМауто момчето от лично любопитство се зачовърка с проблема.
1. Ходих до ТМауто - вдигнаха колата на подемника и след дълго разглеждане можеше само да се констатира - задна дясна гума имаше изкривяване и на горе, и на долу, и на ляво и на дясно. Разбрахме се да отида с колата да ми направят, където и да е, баланс на гумите.
2. Отидох на гумаджия, веднага ми каза, без а да парави баланс, а само завъртя проблемната гума - гумата е крива. Гумата е само на 1 сезон, лятна, карана е около 6-7 000 км. - " GoodYear " . OK, казвам, купувам нова и сменямe. Речено - сторено, НО правя нов тест и купето пак тресе при голяма скорост по-малко, но тресе.
3. Започвам да разменям местата на предни със задни гуми и пак правя тест, но уви тресе.
Два дена ходя до ТМауто и говоря с момчето какво съм направил, какво съм теставал и на края намират време за мен, защтото аз нямам записан час за преглед и ремонт и наистина от сервиза праваят всичко по силите си да ме вместят във работното си време за да гледат да ми решат проблема.
4.Колата се качва на техния стенд за сходимост и се оказва, че задните колела не са както трябва, прави се коригиране, правя тест с висока скорост - колата не тресе !!!
Павил съм сходимост преди време на други места, но явно човека не си е свършил работата, не че тук са най-добрите, но в ТМауто момчето от лично любопитство се зачовърка с проблема.
AVENSIS SEDAN 2.2 D-4D
nikeza
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от scorpion » 17 Авг 2010 22:53
Много добре колега, че си споделил решението на проблема. Очевидно не е от полския двигател и скорости, а и просто няма как да е от тях biggrin.gifnikeza написа: ...
4.Колата се качва на техния стенд за сходимост и се оказва, че задните колела не са както трябва, прави се коригиране, правя тест с висока скорост - колата не тресе !!!
Павил съм сходимост преди време на други места, но явно човека не си е свършил работата, не че тук са най-добрите, но в ТМауто момчето от лично любопитство се зачовърка с проблема.
И все пак 180 км/ч си е висока скорост за БГ пътища, така че не препоръчвам ...
Поздрави !
scorpion
Bass_Man
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 19 Авг 2010 01:01
В много голяма грешка си ! Съдбата е това , което би трябвало да ти се случи , а участта е реално това , което се е случило . Иначе казано ако трябва да се гътнеш на масата на доктора и не се промени нещо така , че участта ти е да живееш си умираш пред погледите на голям екип . И обратното ако съдбата ти е да умреш на масата но участта ти стане да живееш този голям екип ако не внимава може да си помисли , че той е причината ти да си жив , а не че е инструмент в ръцете на съдбата .nowyaris написа:Ако си на системи в болнично легло доктора си е нещо като съдба.Ако си с блокирал двигател в сервиз-майстора си е нещо като съдба.Ако си в стриптийзбар украинката сие нещо като съдба.Какво те притеснява?А за реглажа си много прав,ама нещо стана скъпичък.
Принципно доктора е светнат на нещата и за това му казвам да се поуспокои защото явно нещо се е попретоварил тези дни .
Иначе ме притеснява , че хора , които си нямат никаква идея за какво говорят ръсят коментари на всякъде .
Относно реглажа ако ти е скъп да не се чудиш ако колата ти тресе или се държи странно в различни ситуации . Между другото бензина и нафтата също не са без пари !
Bass_Man
Мнение от rudolf » 19 Авг 2010 10:22
nikeza написа:не пуснах темата да си спамим, че няма какво да правим, явно има проблем - я с карета, я с тампони, я с нещо друго, ако знаех "вервайте ми"не бих занимавал някого тук, но ако някой е имал подобен проблем, нека сподели !

позатрих малко оффтопици.
колеги моля ви не бъдете първосигнални и се придържайте към идеята на раздела.
rudolf
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта