




Мнение от georgiivankov » 13 Юни 2010 19:53
georgiivankov
Мнение от jim_beam » 13 Юни 2010 20:05
jim_beam
Мнение от georgiivankov » 13 Юни 2010 20:15
georgiivankov
Мнение от jim_beam » 13 Юни 2010 20:24
jim_beam
Мнение от georgiivankov » 01 Юли 2010 12:18
georgiivankov
Мнение от jim_beam » 01 Юли 2010 19:34
не съм чувал за нито един случай на спукана глава при полските мотори,поне леенето под налягане са го ошлайфали.georgiivankov написа:Jim исках само да те питам,оказа се,че не е спукана главата направена е само профилактика и сега когато я сложат трябва ли да сменям маслото след 500-1000км и трябва ли да я "разработвам)до 3000 оборота поне 1000км?И предполагам е хубаво да сменя маслото сега като се е смесвало с антифриза?И има ли нещо друго което трябва да направяБлагодаря
jim_beam
Kiki
didak
Мнение от sacho7803 » 01 Юли 2010 21:12
sacho7803
Мнение от max-2 » 01 Юли 2010 21:18
Някои хора карат през ден така, ти искаш от един път да се прецака. Карал съм жигула със 120 час и половина, нищо и нямаше, само гаснеше докато си влезе в нормален режим в града.Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче.
max-2
Kiki
Мнение от Me4oKyX » 02 Юли 2010 00:07
Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gifKiki написа:То не е нечупливо, ами аз знам да карам.didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
Me4oKyX
Мнение от LEXUS » 02 Юли 2010 02:36
ТОчно S-class 350TD кривят глави при каране бързо по магистрали. Така че му кажи на твоя приятел да се информира, преди да дава клиширани заключения.jim_beam написа:точно там и никъде другаде!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците!
LEXUS
Мнение от LEXUS » 02 Юли 2010 02:39
Защо, да не би според теб всяка Тойота да трябва да се чупи?didak написа:Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче.![]()
Що не се пробваш на 24-те часа на Льо Ман
LEXUS
Мнение от Kiki » 02 Юли 2010 07:11
Me4oKyX написа:Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gifKiki написа:То не е нечупливо, ами аз знам да карам.didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.![]()
Kiki
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 2 госта