biro написа: ↑23 Юни 2025 12:41
Аз сравнявам средното нивo на Sealion 7 и то има батерия 82.5kWh , 150kW DC. Цената му е 52 000 GBP в UK. Нямат представителство в БГ и за това гледам UK.
Тоя BYD с 93kWh батерия е на цена колкото нов нисан с една нова резервна батерия

Нисана си зарежда на 130kW DC до към 45-50%. Съвсем достатъчно да стигна до гаража.
Батерията я зареждам на 100% само ако ще пътувам над 350км. Настройката на зареждачката ми е от 23:00 до 1:30. Включвам само ако е под 25% или ако ми трябва на 100% за следващия ден я включвам на по-високи %.
Последно зареждане на 100% на 31. Май. От тогава съм минал 1400км с 6 зареждания:
до 78%, до 37% (DC в Търново, колкото да стигне до гаража. Споделях 150kW зареждачка с една тесла и съответно 75kW ), 58%, 82%, 79%, 76% (общо 273kWh)
Ето, само с избора ти на Нисана започваш - ще зареждам до 100%, само ако това, ако онова. Ако си вземеш BYD, няма да го мислиш, защото батерията позволява това. И няма да ти дреме през нощта да си го оставиш само на нощна тарифа да ти зареди до 100% и да не се притесняваш ако през деня трябва да дозаредиш, заради начина ти на "пазене" на колата и да не я пълниш на 100% (поне това изказа в защита на 22 кВт-овото ти зарядно).
И викаш сравняваш BYD с малката батерия, срещу Нисана ти с голямата. А бе страхотно сравнение. И по-добре да имаш BYD известно време и да умре в движение, вместо да умре още на първото ти каране:
Та линкове всякакви могат да се дават.
biro написа: ↑23 Юни 2025 14:37
Колко да е доста по-малко? 1 педя (23см по-къс)
Като пример разликата между Х3 и Х5 от 2022-ра е 21 см. Една педя, както каза.
Разликата в междуосието, което е по-показателно за класа на автомобила, на БМВ-тата е 111 мм.
Между Нисана и BYD-то в сравнението - 155 мм. Ама да, една педя, колко му е.
