Георгиев............виж кво ша ти кажа.......колкото и хора да я гледат и да я карат и да я мерят..............старото си е на късмет.не искам вече да давам примери щото съм изморен.а и да пиша нещо смислено файда няма----късмет и толкозGeorgiev666 написа:Дано! Тоя пич дето я гледа е познат на баща ми. Бащата му е вършил работа, дано и той сега да свършил своята.
ТОЙОТА АВЕНСИС Д4-Д 2000-2002
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Ако не е бензинова с 2,0 литров двигател, бъди сигурен, че нямаш. Ако имаш VSC, долу вдясно от волана трябва да има копче VSC OFF, а когато палиш двигателя, трябва за секунди на таблото да ти светнат лампички VSC и VSC OFF. Моята е дизелова, но я купих със заблуждението, че има тази екстра - даже имах неблагоразумието да я пробвам на пътя!!!KiLLeR написа:Абе колеги да ви попитам как да разбера дали колата има VSC? Става въпрос за Авенсис 1. Например този,който е дал за пример колегата в първия пост
Toyota Avensis D4D 2001
Ми за 10 пъти по-евтини ще има да почакаш ... Това, което казах, че ТДИ (преди ПД) са по-евтини за поддръжка - на октавия например тия мотори ги има и 2004. Ако остане време ще се разровя за цени че иначе спорът ще е безкраен.Bass_Man написа: ПС:
Още чакам Гичо да посочи кои точно части по TDI-то са 10-пъти по-евтини от тези на Тойота .
Въпреки че и това за 10 пъти понякога е истина, но само в случаите в които ти се наложи да слагаш оригинална част на тойотата (щото няма заместител) срещу секонд хенд за ВАГ-а (за това казах, че излиза по-евтина поддръжката на ВАГ защото ги има по моргите).
А за VSC-то - наистина ли няма дизелов авенСис с VSC от онези години???? (ако това му е дерт на човек, да погледне при омразните ВАГ-ове ... biggrin.gif - пасат, а4, а6 ...)
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Новоколец написа:...Ако имаш VSC, долу вдясно от волана трябва да има копче VSC OFF....KiLLeR написа:Абе колеги да ви попитам как да разбера дали колата има VSC? Става въпрос за Авенсис 1. Например този,който е дал за пример колегата в първия пост
надали е вярно това нещо,моята има VSC и няма такова копче!
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
И аз съм се засилил да взимам Авенсис дизеларка тези години та за това ми беше любопитно. Благодаря за отговорите. Жалко, че не може да се добави, защото бях чел, че повечето коли(Конкретно за Атра са ми и демонстрирали) имат окабеляване за "допънителните" екстри, но не са свързани (копчета, компютри и т.н.)

Ще се прежаля за това VSC, ако се наложи....като гледах цените на един от цитираните модели и ми стана лошо....оригинални носачи, всичките (за А4) 1600 лв. и ги сменяш на 2 години почти...съжелявам, но не..gicho написа:
А за VSC-то - наистина ли няма дизелов авенСис с VSC от онези години???? (ако това му е дерт на човек, да погледне при омразните ВАГ-ове ... biggrin.gif - пасат, а4, а6 ...)
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами айде разрови се ама по-надълбочко , че до тука само смешки приказваш без никакво покритие ! Твоята любима ПД също се води TDI !!! А вместо да ровиш направо ходи и попитай хора , които карат и поддържат такива автомобили да ти се изяснят малко нещата .gicho написа:
Ми за 10 пъти по-евтини ще има да почакаш ... Това, което казах, че ТДИ (преди ПД) са по-евтини за поддръжка - на октавия например тия мотори ги има и 2004. Ако остане време ще се разровя за цени че иначе спорът ще е безкраен.
Да те светна аз на служебен Пасат до 90 000км. 6 дюзи сменени ПД , 2 електрически помпи за гориво , гарнитура на глава . На друг Пасат на 40 000км. смяна на глава ( тя е много евтина може да провериш около 700лв. мисля , че беше явно е консуматив ) , смяна на маховик и след това смяна на феродов диск , след това смяна на всички гарнитури и към 60 000км. смяна на една дюза .
Случайно подочух , че на яките А8-ци TDI на втора смяна на масло и сменявали двигателя , който доста лесно се сменявал на 10-тина болтчета бил ..........
Както казах вземи малко се поуграмоти , че две седмици не знаеше какво е ПД ся раздаваш акъл на хората !
Истина е и , като се събудиш цяла нощ си спал отвит . И какво да им гледа на ВАГ-овете по-точно ? Алуминиевото окачване или ПД-то или какво ? Така давай млако по-подробно , че малко не ти се разбира .gicho написа: Въпреки че и това за 10 пъти понякога е истина, но само в случаите в които ти се наложи да слагаш оригинална част на тойотата (щото няма заместител) срещу секонд хенд за ВАГ-а (за това казах, че излиза по-евтина поддръжката на ВАГ защото ги има по моргите).
А за VSC-то - наистина ли няма дизелов авенСис с VSC от онези години???? (ако това му е дерт на човек, да погледне при омразните ВАГ-ове ... biggrin.gif - пасат, а4, а6 ...)
-
gh0s7r1d3r
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Абе пичове, аз си мислех, че с моето присъединяване към форума сте се сдобили с най-дървения философ, обаче като гледам тука си имате един, дето не е дървен ми направо стоманен
)))
принципно да си кажа и аз мнението за скъпите части на Тойота и евтините на ВАГ. първо да отбележа, че съм много голям фен на Ауди - много ми харесват като екстериор и интериор, като поведение на пътя, като динамика... карал съм почти всички модели, НО никога не съм имал и на този етам не мисля, че мога да си позволя да имам (за да не стане объркване, че съм крайно нуждаещ се, да отбележа, че карам Ярис от магазина - 1.3 Сол и Корола Версо на 4 години). Въпреки това, имайки много познати, каращи Ауди и бидейки син на автомонтьор с 25-30 годишен опит и активно практикуващ, не мисля, че мога да си позволя да поддържам Ауди (освен някое А3 1.6 бензин), въпреки много евтините части, изключителната здравина и надеждност и т.н., които прокламира колегата Гичо...
Та да се върна на темата. Скоро смених свещи на Версото. 7.85 лв. парчето (NGK, оригиналните). Някой ако има прясна информация за свещите на Ауди 1.8 да каже, щото последните ми спомени са отпреди 1-2 години, когато комплекта беше към 240 лв.
Маслен филтър - японски - към 12 лв.
Дискове - японски - 76 лв.
Накладки (PAGID) - 100 лв.
Филтър - въздушен - около 10-12 лв.
Версото е с верига, както знаете - комплекта с обтегачи, успокоители и пр. - 380 лв. по спомен.
Предницата не мисля, че подлежи на коментар - има един шарнир и една биалетка.
По показател на километража, Версото е на 230 к (почти съм сигурен, че е на по-малко, защото са правени врътки за точене на служебен бензин, но както и да е), при смяната на свещите, на баща ми не му се вярваше как изглеждат старите свещи - керемидени, както се изрази той. Лично съм сменявал свещи на ВАГ-ове с много по-малко км по показател - ми черни са, поомаслени са... незнам колко да горят масло тия ВВТи-ки...
Яриса е на 45 к км. Не съм пипнал нищо. Буквално. Едни накладки само, но това ми е от стила на каране. 76 лв. TRW. И масло. 2 пъти. Сега предстои третия. Е вярно, малко дебело взимат в ТМА - 250/350 лв. за А/Б. Ама в порше не взимат по малко. Има едни дежурни 38 лв. САМОДИАГНОСТИКА там...
Както и да е, Гичо може да си кара страхотните ВАГ-ове. АААА, и Пежа. Те нямат проблем с демферните маховици. Даже хич. Особено 2.0 ХДИ 90 к.с. На 40-50 к ги изхвърляха наред и 307-ци и 406-ци. Не, че новите ХДИ-та 1.6 110 к.с. не ги изхвърлят де. Ама това не е от значение, защото до 40-50 к км, като смениш 10-12 датчика по 100-200-300 лв., които "не влизат в гаранцията" и разкарваш лъвчето отма. И задното окачване им е хубаво на пежаците. Като на ВАГ-овете предното почти...
Аз и преди съм казвал, когато филосовствах в другата тема. Тойота не е кола, която ще ти донесе максимално удоволствие от шофирането. Но със сигурност ще те заведе там, където си тръгнал. Аз затова си купих Версо на 200 к. Дали бих си купил ВАГ на 200 к??? НИКОГА.
Незнам Гичо дали е чувал прекрасните отзиви за 2.5 ТДИ. От старите, не ПД, а от ония евтините и здравите... Тука при баща ми в сервиза (то си е гараж направо) са идвали 2.5 ТДИ-та с кобилици и повдигачи на клапаните изпаднали в картера. И помпите в резервоара са им много здрави и много хубави. И свещите не се късат като тръгнеш да ги отвиваш... Абе можем да си пишем до утре и нито ти ще се убедиш, че грешиш, нито ще убедиш някой тук, че си прав...
ПС: А някой беше писал за 145 на Алфа. Аз мога да кажа (почти) само хубави думи за тази кола. карах една такава 2-3 години и всичко беше без проблем, освен "немските" електронни комнпоненти Бош - дебитомер, ламбда сонда... Минах 20-30 к км и не съм пипал ни предница и задница, само 1 лагер, ама така я купих. Е свещите са и малко скъпи, но има алтернативни. Така, че явно си е до късмет...
принципно да си кажа и аз мнението за скъпите части на Тойота и евтините на ВАГ. първо да отбележа, че съм много голям фен на Ауди - много ми харесват като екстериор и интериор, като поведение на пътя, като динамика... карал съм почти всички модели, НО никога не съм имал и на този етам не мисля, че мога да си позволя да имам (за да не стане объркване, че съм крайно нуждаещ се, да отбележа, че карам Ярис от магазина - 1.3 Сол и Корола Версо на 4 години). Въпреки това, имайки много познати, каращи Ауди и бидейки син на автомонтьор с 25-30 годишен опит и активно практикуващ, не мисля, че мога да си позволя да поддържам Ауди (освен някое А3 1.6 бензин), въпреки много евтините части, изключителната здравина и надеждност и т.н., които прокламира колегата Гичо...
Та да се върна на темата. Скоро смених свещи на Версото. 7.85 лв. парчето (NGK, оригиналните). Някой ако има прясна информация за свещите на Ауди 1.8 да каже, щото последните ми спомени са отпреди 1-2 години, когато комплекта беше към 240 лв.
Маслен филтър - японски - към 12 лв.
Дискове - японски - 76 лв.
Накладки (PAGID) - 100 лв.
Филтър - въздушен - около 10-12 лв.
Версото е с верига, както знаете - комплекта с обтегачи, успокоители и пр. - 380 лв. по спомен.
Предницата не мисля, че подлежи на коментар - има един шарнир и една биалетка.
По показател на километража, Версото е на 230 к (почти съм сигурен, че е на по-малко, защото са правени врътки за точене на служебен бензин, но както и да е), при смяната на свещите, на баща ми не му се вярваше как изглеждат старите свещи - керемидени, както се изрази той. Лично съм сменявал свещи на ВАГ-ове с много по-малко км по показател - ми черни са, поомаслени са... незнам колко да горят масло тия ВВТи-ки...
Яриса е на 45 к км. Не съм пипнал нищо. Буквално. Едни накладки само, но това ми е от стила на каране. 76 лв. TRW. И масло. 2 пъти. Сега предстои третия. Е вярно, малко дебело взимат в ТМА - 250/350 лв. за А/Б. Ама в порше не взимат по малко. Има едни дежурни 38 лв. САМОДИАГНОСТИКА там...
Както и да е, Гичо може да си кара страхотните ВАГ-ове. АААА, и Пежа. Те нямат проблем с демферните маховици. Даже хич. Особено 2.0 ХДИ 90 к.с. На 40-50 к ги изхвърляха наред и 307-ци и 406-ци. Не, че новите ХДИ-та 1.6 110 к.с. не ги изхвърлят де. Ама това не е от значение, защото до 40-50 к км, като смениш 10-12 датчика по 100-200-300 лв., които "не влизат в гаранцията" и разкарваш лъвчето отма. И задното окачване им е хубаво на пежаците. Като на ВАГ-овете предното почти...
Аз и преди съм казвал, когато филосовствах в другата тема. Тойота не е кола, която ще ти донесе максимално удоволствие от шофирането. Но със сигурност ще те заведе там, където си тръгнал. Аз затова си купих Версо на 200 к. Дали бих си купил ВАГ на 200 к??? НИКОГА.
Незнам Гичо дали е чувал прекрасните отзиви за 2.5 ТДИ. От старите, не ПД, а от ония евтините и здравите... Тука при баща ми в сервиза (то си е гараж направо) са идвали 2.5 ТДИ-та с кобилици и повдигачи на клапаните изпаднали в картера. И помпите в резервоара са им много здрави и много хубави. И свещите не се късат като тръгнеш да ги отвиваш... Абе можем да си пишем до утре и нито ти ще се убедиш, че грешиш, нито ще убедиш някой тук, че си прав...
ПС: А някой беше писал за 145 на Алфа. Аз мога да кажа (почти) само хубави думи за тази кола. карах една такава 2-3 години и всичко беше без проблем, освен "немските" електронни комнпоненти Бош - дебитомер, ламбда сонда... Минах 20-30 к км и не съм пипал ни предница и задница, само 1 лагер, ама така я купих. Е свещите са и малко скъпи, но има алтернативни. Така, че явно си е до късмет...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ето Гиче така се пише аргументирано мнение . Точно цифри и конкретни симптоми , а не като теб всички Тойоти са буклуци ВАГ са перфе ..........gh0s7r1d3r написа:...........................
принципно да си кажа и аз мнението за скъпите части на Тойота и евтините на ВАГ. първо да отбележа, че съм много голям фен на Ауди - много ми харесват като екстериор и интериор, като поведение на пътя, като динамика... карал съм почти всички модели, НО никога не съм имал и на този етам не мисля, че мога да си позволя да имам (за да не стане объркване, че съм крайно нуждаещ се, да отбележа, че карам Ярис от магазина - 1.3 Сол и Корола Версо на 4 години). Въпреки това, имайки много познати, каращи Ауди и бидейки син на автомонтьор с 25-30 годишен опит и активно практикуващ, не мисля, че мога да си позволя да поддържам Ауди (освен някое А3 1.6 бензин), въпреки много евтините части, изключителната здравина и надеждност и т.н., които прокламира колегата Гичо...
Та да се върна на темата. Скоро смених свещи на Версото. 7.85 лв. парчето (NGK, оригиналните). Някой ако има прясна информация за свещите на Ауди 1.8 да каже, щото последните ми спомени са отпреди 1-2 години, когато комплекта беше към 240 лв.
Маслен филтър - японски - към 12 лв.
Дискове - японски - 76 лв.
Накладки (PAGID) - 100 лв.
Филтър - въздушен - около 10-12 лв.
Версото е с верига, както знаете - комплекта с обтегачи, успокоители и пр. - 380 лв. по спомен.
Предницата не мисля, че подлежи на коментар - има един шарнир и една биалетка.
По показател на километража, Версото е на 230 к (почти съм сигурен, че е на по-малко, защото са правени врътки за точене на служебен бензин, но както и да е), при смяната на свещите, на баща ми не му се вярваше как изглеждат старите свещи - керемидени, както се изрази той. Лично съм сменявал свещи на ВАГ-ове с много по-малко км по показател - ми черни са, поомаслени са... незнам колко да горят масло тия ВВТи-ки...
Яриса е на 45 к км. Не съм пипнал нищо. Буквално. Едни накладки само, но това ми е от стила на каране. 76 лв. TRW. И масло. 2 пъти. Сега предстои третия. Е вярно, малко дебело взимат в ТМА - 250/350 лв. за А/Б. Ама в порше не взимат по малко. Има едни дежурни 38 лв. САМОДИАГНОСТИКА там...
Както и да е, Гичо може да си кара страхотните ВАГ-ове. АААА, и Пежа. Те нямат проблем с демферните маховици. Даже хич. Особено 2.0 ХДИ 90 к.с. На 40-50 к ги изхвърляха наред и 307-ци и 406-ци. Не, че новите ХДИ-та 1.6 110 к.с. не ги изхвърлят де. Ама това не е от значение, защото до 40-50 к км, като смениш 10-12 датчика по 100-200-300 лв., които "не влизат в гаранцията" и разкарваш лъвчето отма. И задното окачване им е хубаво на пежаците. Като на ВАГ-овете предното почти...
Незнам Гичо дали е чувал прекрасните отзиви за 2.5 ТДИ. От старите, не ПД, а от ония евтините и здравите... Тука при баща ми в сервиза (то си е гараж направо) са идвали 2.5 ТДИ-та с кобилици и повдигачи на клапаните изпаднали в картера. И помпите в резервоара са им много здрави и много хубави. И свещите не се късат като тръгнеш да ги отвиваш... Абе можем да си пишем до утре и нито ти ще се убедиш, че грешиш, нито ще убедиш някой тук, че си прав...
ПС: А някой беше писал за 145 на Алфа. Аз мога да кажа (почти) само хубави думи за тази кола. карах една такава 2-3 години и всичко беше без проблем, освен "немските" електронни комнпоненти Бош - дебитомер, ламбда сонда... Минах 20-30 к км и не съм пипал ни предница и задница, само 1 лагер, ама така я купих. Е свещите са и малко скъпи, но има алтернативни. Така, че явно си е до късмет...
С това не мога да се съглася и веднага ще се аргументирам !gh0s7r1d3r написа: Аз и преди съм казвал, когато филосовствах в другата тема. Тойота не е кола, която ще ти донесе максимално удоволствие от шофирането. Но със сигурност ще те заведе там, където си тръгнал. Аз затова си купих Версо на 200 к. Дали бих си купил ВАГ на 200 к??? НИКОГА.
Значи аз не се сещам за кола в клас до ~ 100 000лв. , която може да ти донесе някакво удоволствие от шофирането или някакъв несрваним лукс . Ако ти знаеш кажи . Ако говорим за нови автомобили и удоволствие и лукс тогава просто отиваме на джиповете Тойота или на премиум марката им Лексус . От този клас автомобили има и много приятни за каране има и супер луксозни .
Ако говорим за втора употреба автомобили имаме представители на почти всички класове , които могат да ни донесат емоция или Лукс и то на фракция от цената за едно БМВ или Ауди втора употреба . Та тук са ти Corolla AE86 ( задно ), Celica GT4 (4x4) , Supra (задно) , MR2 Turbo ( задно и среден двигател ) , три четири модела Лексус през 90-те години , които са на базата на Супра или с по-големи атмосферни двигатели също и няколко модела в премиум клас . Също имаш и легендарните Land Cruiser , FJ Cruiser и 4Runner . Със сигурност пропускам още модели . Това са все модели , които имат огромни групи от потребители и модели , които позволяват безобразни модификации или са нечовешки издръжливи . И модели , които са оставили доста голяма следа в историята и винаги носят много голямо удоволствие от шофиранемто или от факта , че си останал жив някъде из джунглата или пустинята .
Така , че Тойота има какво да предложи на почти всички независимо , че няма уж голямо портфолио , като ВАГ . От , които половината са тотално припокриващи се модели или абсолютно безмислени .
И чисто от моя гледна точка това лято взимах да карам доста често един Голф от един познат докато нямах кола . Легендарния Голф 2 1.6TDI или майче е само TD всъщност на кой му пука . И сега , като имам една Тойота Корса ( Терцел в Европа ) 84-та година мога със съвсем чиста душа да кажа , че шофирането и ми носи много по-голямо удоволствие сравнено с Голфа . Много по-леко се управлява , много по-маневрена , в пъти по-добри спирачки дори и с криви дискове и още много други неща единствено Голфа е по-висок и не задира толкова по нашите лунни пейзажи .
А усещането , което ми носи Супрата за сега не мога да го заместя с нищо друго . Да не говорим , че се поддържа в ПЪТИ по-евтино от аналогични европейски марки .
Та просто няма как да се съглася с теб .
А и абсолютно съм убеден , че Ярис и Айго са по-приятни и леки за каране от който и да е Немски автомобил в техния клас . А от Немските там са само ВАГ и Опел/ГМ . От които Опел до към 2000-та година са изключително здрави и евтини за поддръжка но пък са невероятно неприятни за каране .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта