Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Публикувано на: 15 Ное 2023 14:39
Невярно е, че тънката ламарина има отношение към анти-корознионнната обработка.
Невярно е, че тънката ламарина има отношение към анти-корознионнната обработка.
Таблото на Рав4 много ми харесва и е доста по-качествено като пластмаси от Тигуан ot 2008-ма, след това малко го подобриха поне като цветове Тигуана, но Рав 4-ката не е с по-нискокачествени пластмаси от Тигуана. А таблото на Рав4 изглежда много по-модерн от скучни Тигуан.nov написа: ↑15 Ное 2023 06:23 т.15 ниско качество на пластмасата на таблото - бях го пропуснал и там където са двете жабки, неразличими от тези в Рено Клио 2014 (нарочно споменавам този модел, защото имаме такова в семейството), като кофички от кисело мляко, особено едни сиви панели, които са отстрани,където са авариините и откъм страната на шофьора, копчето за блокаж.
Елементарен си.LEXUS написа: ↑15 Ное 2023 14:34Добре, как може сега такива работи! Човекът ти каза,че всички Рав-ки на такива години на подемника като ги вдигнеш са ръждясали, Ланд Крюзери им се откачват резервоарите от ръжда, а ти сега снимаш Рав4 без ръжда. Започващ да му влизаш остро,което не ми харесва. Сега остава да кажеш,че отварящата се настрани врата ти харесва и съвсем ще го закъсаш.chukich написа: ↑15 Ное 2023 13:07 Моят Равчик е 4та фейслифт, 3ZR FAE, но се съмнявам да има кой знае каква разлика в изработката от споменатта 3та ген. Прилагам малко снимки от по-рано тази година. Колата е минала 130х км, 7 годишна и няма грам ръжда - почти като нова.
IMG_0248.jpeg
IMG_0249.jpeg
IMG_0250.jpeg![]()
Съчетанието от двете, точно , както е при РАВЧИКА.
Ти в Тиган влизал ли си? Н е ми отговори на въпроса, притежавал ли си такъв РАВ или само копираш от нет-а кой къде и какво казАл?
Остава и след обработката антикорозионно да имат, а би ли обяснил на Лексуса ( не на мен ) защо от нови ги обработваш с антикорозионно покритие?dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:00 Моите 5 ст. по темата за корозия. Ок, всичките ми коли от концерна до сега са ми били обработени с допълнително антикорозионно покритие отдолу, та не може да ги сравняваме с фабрично необработени такива, но нито една няма ръжда където и да е било, както отдолу, така и по купето където и да е. Факт.
Е................нали са защитени и според колегата Лексус няма мърдане????? Всяка кола сигурно ще ръждяса, въпроса е обаче кога ще ръждяса едната и кога другата, говорим за нормален седан да не намесвам ес ю витата, че ше ме коригират че кой знае къде били карани из кви трапища и из кви калищаци и видиш ли затова са на това дередже........................dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:31 Искам колкото може да ги защитя и за колкото може по-дълго време. Все пак всяка кола някога ще ръждяса, без значение от марка и покупна цена.
При Ауди е по-скоро много голямо изключение, въпреки, че в последните години занижиха качеството на салона отвътре, така и антикорозионното покритие, докато при повечето Японци е по-скоро правило.dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:31 В интерес на истината на един A6 Allroad 2006 преди години (беше на 10г.) му изпадаха парчета от вратите, като ги затвориш- от КОРОЗИЯ!!! Праговете бяха пробити също....Защото иначе е премиум автомобил, но....
Ок, колега, но Королата е на 12г. почти, 230 000км и е муцка. Как па не ръждяса? Може би тънките ламарини са въпреки всичко достатъчно добре обработени? Да, подът е минат допълнително с покритие, но подкалници, прагове, вежди и т.н. си е стоково всичко.
Ама ОбЯсни го това на Лексуса.........................................
Лексотанеееееееееееееееееееееееееееееееееееееее тука ли сиииииииииииииииии,четеш ли кво казва човека?
пак препратка към моя любимец.........
Купена е нова от Бг и е карана тук или е внос отнякъде? И въпреки това и нея си я обработил, нали?Защо? Въпроса е риторичен?dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 16:13 Да, подът е минат допълнително с покритие, но подкалници, прагове, вежди и т.н. си е стоково всичко.
Това е комплимент за мен да го прочета от човек,който още не може да определи в логически издържан параграф защо дебелата ламарина на Меган е по-хубава от тънката на Рав4, като първо каза,че има значение за анти-корозионната защита, после каза,че всъщност не дебелеината на ламарината е важна,а важо е качественото анти-корозионно покритите
Сега трето мнение,което е противоречивоnov написа: ↑14 Ное 2023 16:12 разбира се, че има разлика между дебелина на тенекия и качествено антикорозионно покритие, може да е най-тънката тенекия (визирам тази на РАв), но съчетана с качествено антикорозионно покритие (нещо , което не важи за Тойота) - то няма проблем, и обратното може да е най-дебелата тенекия, ако не е защитена, то все едно - ръждата ще избие дали е повърхностна или в дълбочина е все едно , защото процеса по ръждясване (окисление на метала) е започнал.
Какво означава съчетание от двете - тоест все пак според теб тънката ламарина е причина за ръжда? Защо не си спестеше главоблъскането още на първото мнение,когато те попитах за дебелината на ламарината. Правиш излишен спам. Ако смяташ,че дебелината на ламарината е причина за ръжда, нека продължим с тази дискусия, в противен случай приемаме,че пишеш невеярно твърдение, както казах преди.
Да и съм карал Тиган, таблото е директно от Кади, пластмасария от всякъде! И скучно!
Неправилна насока на темата, ставаш елементарен като мен! В тази тема трябва да се говори само за недостатъците на Рав4 и какви ръждавелници са с тънки ламарини, дрънчащи на кухо врати, ужасно шумни на магистрала, с табло правено от кофички за кисели млека и лоши спирачки, неудобни багажници! Иначе ставаш елементарен и заблуден Тойота фен, нищо,че пишеш във форум Тойота,което очевидно означава,че харесваш тези коли, но не може да не си съгласен с мнението на nov, иначе те квалифицира.dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:31 един A6 Allroad 2006 преди години (беше на 10г.) му изпадаха парчета от вратите, като ги затвориш- от КОРОЗИЯ!!! Праговете бяха пробити също....Колата се караше в Тирол и се миеше веднъж годишно, а се караше ок. 60 000км годишно, ок натоварването със сол беше огромно, но такава корозия не очаквах все пак. Защото иначе е премиум автомобил, но....
Какво да ми обясни, това няма ама абсолютно никаква връзка с дебелината на ламарината,която посочваш като недостатък. Казах ти,че вероятно си функционално неграмотен, това не е обида, това са хора,които четат текст, но не го разбират, ти това доказваш вече 4 страници. И си упорит,разбира се. Което е нормално.
Единични случаи могат да се дадат за всяка марка и модел автомобил.
Какво трябва да доказва това според теб?
Аз не съм виждал Лексус или Тойота с изгнил под, тази обработка е излишна и той е обяснил защо я прави на всички коли, това си е негов идея.
Заповядай, обичам хората,които си противоречат във всяко изречение, но са упорити