Страница 4 от 8

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 15 Ное 2018 17:05
от veso_hds
Дюзите не са толкова зле.А как върви колата,прави ли някакви мизерии?

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 15 Ное 2018 17:24
от lyubakk
veso_hds написа: 15 Ное 2018 17:05 Дюзите не са толкова зле.А как върви колата,прави ли някакви мизерии?
Колата върви супер. Засега нямам оплаквания мотора работи в норми, звука е адекватен. Има само едно притрисане между 1000-1100 оборота .. на свободна на място и на скорост в движение. За там вариантите които ми казаха са или от дюзата или демпфер wink.gif

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 15 Ное 2018 18:12
от veso_hds
Карай си колата с кеф и не се кахъри.За собствено успокоение може да и сипеш някоя добавка.

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 15 Ное 2018 18:46
от lyubakk
veso_hds написа: 15 Ное 2018 18:12 Карай си колата с кеф и не се кахъри.За собствено успокоение може да и сипеш някоя добавка.
За Bardahl Common Rail Injector Cleaner ли ми говориш защото тази ми препоръчаха

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 15 Ное 2018 18:50
от veso_hds
Може Бардал,може и тази:
https://xadoshop.bg/bg/products/multi-c ... -p124.html

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 05 Дек 2018 13:49
от dr_rossen
До колегата veso_hds
Здравей!
От Бургас съм и съм нов в клуба.
Може ли да ми дадеш координати на младия инженер от БУргас за рециклирането на дюзите,моля!
Не мога да пиша ЛС все още.
Благодаря предварително! worthy.gif
контакт viber 0878237682

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 05 Дек 2018 15:50
от Kiki
dr_rossen написа: 05 Дек 2018 13:49 Не мога да пиша ЛС все още
След второто мнение вече можеш.

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 13 Дек 2018 02:44
от angel.s
Привет и добро утро колеги,от скоро карам тойота ярис 1,4 д4д, до сега не съм имал дизел. Сутрин при -4 -5 градуса стартирам двигателя,а тя се чуди дали да запали или не,като юмз трака и имам чуството,че все едно работи на 2-3 цилиндъра, оборотите играят,това трае 3-4 секунди и се нормализира,а при повторно стартиране всичко е ок няма тази игра на оборотите,тракане и запалва много добре. Сутрин припушва докато поработи малко,а през деня е ок и така до другата сутрин.Забравих да спомена изразходих 40 л. с добавка - няма подобрение сутрините.Не съм запознат относно тази марка автомобили затова споделям .

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 13 Дек 2018 08:18
от mfandakov
Свещи най вероятно/ или 250/350 000километраж/ иначе този мотор е " железен".

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 13 Дек 2018 16:51
от angel.s
Здравейте колеги.
Днес смених свещите. На втори цилиндър свеща бе заминала. Утре сотринта като паднат температурите ще я видим дали ще прави същите номера!

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 15 Дек 2018 11:49
от angel.s
Привет,за мой късмет 2-3 дни сутрин са полужителни температурите,но след смяната на свещите е друго сега стартира нормално!

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 22 Дек 2018 08:50
от Ники Петков
Относно стойностите: Това са така наречените корекции, които компютъра прилага на дадения инжектор. Идеалната стойност е 0. Когато е в + означава че компютъра добавя инжекторно време за да компенсира недостиг (може да бъде причинено от частично запушване с така наречените смолисто лакови химикали). Когато е в минус нещата са по-зле това вече говори за физическо износване на повърхностите в инжектора. Много е важно да се прочете на загрят двигател и с читава диагностика. На студен двигател параметрите значително се различават в зависимост от температурата и качеството на нафтата. При производството на инжектори на тях се отпечатва един дъдлъг код от числа и букви. Този код се прописва в паметта на двигателния контролер с диагностична апаратура след монтаж на новия инжектор. Понеже при чудовищните налягания да се направят със съвременните технологии два идентични по дебит инжектори е все още невъзможно, кода съдържа корекционни стойности снети на стенд, които се прилагат от ДВК за да се получи цялостна корекция близка до 0 в целия диапазон на работа. Това в техническата литература понякога се нарича изглаждане. Инжектора ще работи дори и да не се пропише кода в паметта на ДВК, но може да няма еднаква корекция в целия работен диапазон или да има завишена такава. С две думи инженерни гаври:) Дано съм ви бил полезен и успех с печките :cheers:

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 22 Дек 2018 18:40
от Hursa
A как "компютъра" установява, каква трябва да е корекцията. По какъв параметър.

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 22 Дек 2018 20:56
от slowtraveler
Не съм гледал как става на съвременните автомобили, но според мен вариантите са два:
1. датчик колянов вал - определя в реално време каква е ъгловата скорост с доста голяма дискретизация при всеки един оборот... Реално ъгловата скорост на коляновия вал не е константа през всеки два оборота на четиритактовия двигател, а представлява 'пулсове' при всеки работен такт на бутало/цилиндър... Така измервайки с колко се променя ъгловата скорост при работния такт на всеки един цилиндър компютърът натрупвайки статистика може да определи каква мощност отдава всеки един цилиндър, и да се опита да 'изравни' като мощност всички цилиндри, променяйки корекциите за всяка една дюза...
2. вибродатчик ... Там нещата са малко по-сложни - безспорно е възможен такъв метод (лично съм го правил в дипломната си работа), но предполагам автопроизводителите са се спрели на първият вариант...

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувано на: 22 Дек 2018 20:59
от Ники Петков
Следи фазовата разлика между сигналите от датчика на разпределителните валове и датчика на коляновия вал. Така установява разликата в скоростта на движение при горене във всеки един цилиндър. На база на тази фазова разлика при бензиновите двигатели се отчита липса на горене в даден цилиндър, а при форд даже може да се види графично здравето на даден цилиндър и неговото КПД в проценти. При по-новите двигатели идват на помощ и кислородните датчици и тези за налягане в изпускателната система. При някои двигатели има повече от един преди катализаторите или филтрите в зависимост от горивото. Единия следи едната половина от цилиндрите, другия другата. Когато са два на изхода това спомага за много прецизно дозиране или поне така твърдят производителите. Те малко послъгват (Не само Фолксваген), например за разхода на гориво и др. техн. данни.