Според мен 2000 лв. са страшно много за ремонт на този двигател. В Гърция ако не се лъжа за под 2000 евро мой приятел каза , че се продава чисто нов двигател на 0 км - 1ззз ...(не съм сигурен дали я вярно на 100 %)steich написа:Аз не стигнах до ремонт, но един такъв може да стигне от 1000-2000 лв. нагоре в зависимост цена на труда, в какво състояние е шорт блока и налага ли се смяна с нов/втора употреба ... както и всички останали елементи. За това се разбира само след разглобяване и преглед/замерване. При мен конкретно ремонта трябваше да е около 2000 лв като блока трябваше да се шлайфа на 1-ви или 2-ри ремонт, нови с неизвестно качество бутала и сегменти, биелни лагери, комплект гарнитури ... и накрая резултат с неясно качество. Имах късмет и намерих друг двигател, реших че е по-добрия вариант от ремонта.
П.С. Като ви видя да пишете , че слагате на този двигател масло 10в40 и ми става лошо. Карам само с 5в30 и нищо по-различно. Да чукна на дърво за 10 000 км пробег не доливам и грам масло на двигателя(общо съм изминал 27 000 от както я притежавам). Селиката ми е 2000 г. , аз я взех от човек който я е карал преди мен няколко години и за тях е минал 20 хил.км (обслужвал я е само в Тойота от там съдя за пробега, че на фактурите му пише, отделно последната смяна на маслото е станала в Тойота Англия и там са сложили също 5в30 вие си правете извода ), а иначе е внесена от Италия преди може би около 5 години и на километража ми пише 136 000 км, а колко са реални един господ знае.