TATI написа: ↑11 Авг 2025 20:35
Все се чудя защо хората се затормозяват толкова много, ама...
Аз не се затормозявам, дори напротив, а и все пак автомобилен форум..............в раздел "Общи технически въпроси", а и мисля , че инфото би било полезно за някой.
TATI написа: ↑11 Авг 2025 20:35
То лятно масло, то зимно масло,
Да, обичам да си глезя колите, не виждам нещо странно в това.
TATI написа: ↑11 Авг 2025 20:35
то цвета му бил такъв, пък преди му бил друг, което всъщност е повод за замисляне защо не е бил керемидено червен до момента, ама това е друга бира.
тъй де, от това произтече и питането ми - до момента в моята шофьорска практика масло с такъв цвят отработено (като за автоматична трансмисия ново) не съм имал и си помислих случайно, че някой тук може да знае причината за това. За мен лично е в различията на добавките в самото масло, защото нямам проблем с него.
TATI написа: ↑11 Авг 2025 20:35
Може би ръждата е най-адекватното за момента.
Тя няма абс.никакво отношение къъм темата - обяснявах кога и какво в моя случай на ТараторЯ.
TATI написа: ↑11 Авг 2025 20:35
19 смени с въпросния енеос 5/30 на дизел, никакви проблеми до момента
Супер, ето това е друга гледна точка, колегата по-горе е възможно да е попаднАл на некво менте, въпреки, че не знам кой ще прави ментаци на Енеос баш?