Страница 3 от 4

Публикувано на: 27 Фев 2012 23:36
от Japanese_fever
Това е D15B7 на Хонда 1.5L
Сигурно му е писнало да му гори масло.
Моя като продадох колата беше на 250 000 и беше пушка, но погорваше. Карах го, оабче само с 5W30.

Двигателя затяга, когато ти свърши антифриза, а той свършва след маслото. biggrin.gif

Публикувано на: 28 Фев 2012 09:41
от dany.killmister
Последно кое масло да сложа Mobil1 0w40 или 5W30,досега в TM AUTO ми слагаха 5w40

Публикувано на: 28 Фев 2012 18:28
от Japanese_fever
Слагай 5W40 синтетика и оригинален филтър от Тойота.

Публикувано на: 28 Фев 2012 23:59
от iceman1234
Japanese_fever написа:Това е D15B7 на Хонда 1.5L
...
D15B2 e мотора.
А горене на масло има при всички със спекли сегменти.

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 24 Окт 2012 12:59
от dany.killmister
Колеги това масло Mobil 5w30 отпред на шишето пише, че е за бензинови двигатели дали става за дизел? А отзад пише B1,B5,CF.

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 24 Окт 2012 19:51
от Yuli
dany.killmister написа:Колеги това масло Mobil 5w30 отпред на шишето пише, че е за бензинови двигатели дали става за дизел? А отзад пише B1,B5,CF.
Щом фигурират буквите "В" значи е и за дизел. Освен това по спецификации твоя мотор (както и моя) се кара с В1 по ACEA (B5 е спецификацията която надгражда В1), или CF-4; CF по API и с визкозитетен клас 5w30... Не знам какво се чудиш. Къде по-подходящо от това.

Прави канал за доставка да пазаруваме от тебе :thumbsup:

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 24 Окт 2012 21:55
от memorex
[quote="dany.killmister"]Колеги това масло Mobil 5w30 отпред на шишето пише, че е за бензинови двигатели дали става за дизел? А отзад пише B1,B5,CF.[/quote]

Това масло не е най подходящо за дизели и най вече за Тойота.То е за американския пазар най_вече за Дженерал моторс.
Слушай какво казва Japanese fever

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 25 Окт 2012 07:04
от Japanese_fever
memorex написа: Това масло не е най подходящо за дизели и най вече за Тойота.То е за американския пазар най_вече за Дженерал моторс.
Слушай какво казва Japanese fever
Xa-xa laugh.gif
Чак пък мен да слуша, пък и да било само за Дженерал Моторс?!? rolleyes.gif
Е как ще е само за дженерал моторс като 90% от колите в САЩ карат с такова масло?
Работата е там, че колегата кара турбо дизел, ако не се лъжа.
Аз бих му препоръчал 5W40 синтетика. Независимо на коя фирма, но важното да не е менте.

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 25 Окт 2012 07:56
от Gandalf
Проверявал съм в каталога на Мотул и за 1,4 D-4D дава 5W-30 Еco-nergy, ако не се лъжа.
Купих си такова от Проспийд, нали са официални вносители. Преди бях с 5W-40 X-cess, пак от тях.
След смяна не намирам разлика между двете. Ще видя след 15к км, че с 5W-40 доста се разтрака двигателя.

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 25 Окт 2012 09:13
от dany.killmister
С 5w40 двигателя е много по-шумен от колкото с 5w30,карам вече 10к.с тоя Mobil и двигателя несе чува,притеснява ме ,че пише за бензинсви двигатели.

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 25 Окт 2012 11:53
от Yuli
Ами там пише "Американски петролен институт"... Те за техния преобладаващо бензинов пазар дали са се занимавали да го тестват за дизели, как мислиш? Дори и големите машини - камиони и автобуси да са дизелови, то пък това масло не е за тях.

Остави чуденето а карай без да се притесняваш, че както усещам на 10к си пред дилемата дали да не го смениш предсрочно само заради този надпис.

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 25 Окт 2012 19:59
от Japanese_fever
dany.killmister написа:С 5w40 двигателя е много по-шумен от колкото с 5w30,карам вече 10к.с тоя Mobil и двигателя несе чува,притеснява ме ,че пише за бензинсви двигатели.
Карай си, нищо няма да му стане.
Бензин или дизел, двигателят работи и се самзва по един и съши начин и при двата.
Аз имам познат с А4 турбо (бензин) и го кара с такова масло.

Re:

Публикувано на: 29 Окт 2012 17:26
от Bass_Man
Japanese_fever написа:
Me4oKyX написа: А и 30 вискозитета не е особено подходящ също за нашия климат....
Мерси Мечо, но и това не е вярно.
Ама абсолютно вярно е !
Japanese_fever написа: Всъщност да си призная не съм в час ..........
Това също е вярно!
Japanese_fever написа: Не си запознат с характеристиките на маслата и постоянно повтаряш, че 5W30 било неподходящо за БГ може ли да ми обясниш защо не е?
Вервай ми много по-запознат е от теб!
Japanese_fever написа: Циковата добавка съкратено се нарича ZDDP и е задължителна за рейсинг маслата, но вече не се слага на обикновените масла, за да са по-екологични.
Има няма 20 години не се ползва тази добавка в маслата! Особено пък в рейсинговите!
Те ти да се ограмотиш малко: http://www.zddplus.com/
Japanese_fever написа: @Jim Beam
За първи път чувам за long life масло.
Тук синтетиката я сменят най-много на 5К мили.
Само с Amsoil може да караш 10-15К мили.
Хем си много запознат да кажем 1000 пъти повече от Мечо хем не си чувал за лонг лайф worthy.gif .

Да ти кажа по нашите писти и шампионати дълго време са карали с Диона Супер и Приста Мега Супер - много са яки да знайш!

Re: Re:

Публикувано на: 29 Окт 2012 20:37
от Japanese_fever
Bass_Man написа:
Има няма 20 години не се ползва тази добавка в маслата! Особено пък в рейсинговите!
Те ти да се ограмотиш малко: http://www.zddplus.com/
http://www.valvoline.com/products/consu ... otor-oil/8
Engineered to deliver maximum horsepower
High zinc/phosphorus for extreme anti-wear, including flat tappets
Track-proven to maintain pressure and protect from foaming
Compatible with gasoline or alcohol fuels
Available at participating auto parts stores
http://www.valvoline.com/pdf/vr1_synthetic.pdf
• Race Track Proven: The #1 selling Racing Oil of all time and race track proven.
• Deposit Control: Protects against high-temperature deposits for a cleaner engine.
Wear Protection: ZDDP additive provides tough anti-wear protection.
• Friction Control: Enhanced with fricition modifier to improve horsepower.
• Foam Control: Formulated with enhanced anti-foam system.
• Cold Start Properties: Flows easily at low temperatures
Защо реши да се излагаш отново не знам, но се досещам...
Me4o_Kyx написа:А и 30 вискозитета не е особено подходящ също за нашия климат...
Japanese_fever написа:Мерси Мечо, но и това не е вярно.
Bass_man написа:Ама абсолютно вярно е !
1-во, 5W30 e всесезонно масло и е едно от най-добрите масла като визкозитет, темп. устойчивост и смазочни качества.
Правени съм му безброй тестове на 100°С (визкозитет) и на 150°С (High Temp/High Shear)
Всякакви марки карат с него вкл. БМВ, Мерцедес, Порше, Лексус, Акура и т.н луксозни марки.

2-ро, климатът в България колко уникален е щом става въпрос за всесезонно масло?
Климатът на всички дръжави намиращи с е на еднаква географска ширина е подобен като тръгнеш от България,
минеш през Италия, Франция, Испания и стигнеш до Амриканските щати, които се намират на същата геогравска ширина
от другата страна на Атлантика. Времето в Чикаго е същото като в Плевен - лятото достига 40°С, а зимата -20°С.
Всеки тук кара със 5W30 целогодишно. Това също се препоръчва от Хонда и Тойота, само за новите препоръчват 0W20,
но там е заради пестене на гориво, иначе и тях е по-добре да ги караш с 5W30.
Казах!

На другите провокации не мисля въобще да отговарям, и да не те срамя повече.

За другите колеги - карайте с такова масло, каквото ви пише в книжката или на капачката за маслото!
Това там са го написали хората, които са създали автомобила ви, ако са сметнали, че българския климат е по-специален
са щели да напишат съответното масло!
Разбира се изборът да слушате всякакви теории остава ваш, но никой не знае повече от тези, които са направили колата!

Re: Масло за 1.4 d4d

Публикувано на: 21 Юни 2013 14:51
от dany.killmister
Здравейте,пак се чудя кое масло да сложа,Motul 8100 eco-clean 5w-30,Toyota 5w-30 или Mobil1 5w-30 което слагах досега?