El Camino написа:http://www.youtube.com/watch?v=w2_VYey7MDc
Hayabusa engine w AE86
-
El Camino
Нали бях пуснал една тема, дето коментирахме актуалните спортни автомобили и алтернативите им. Та тогава се запалих на тема къстъм карс и си взех тая книга:
"Build your own race car for less than 250 pounds and race it"

става въпрос за коли на основата на Лотус Супер 7.
Еми пристигна книгата и в нея действително е описано всичко, от инструментите до чертежите и начините за заваряване/боядисване.
Крайния резултат за описаните конструкции е от порядъка на 500 - 600 килограма, за 100тина коня. Съмнява ме конструкцията да е мислена за V8 двигатели. Аз ако ще слагам, определено бих сложил както двигател от АЕ86, така и мост и ск. кутия.
Обаче остава въпроса - струва ли си?
Струва ли си да вземеш кола от моргата, да и свалиш мост/двигател/кутия/кормилна уредба/педали и да ги качиш на шаси, което сам си направил. След това да минеш през 15те кръга на ада - т.е. технотест/Тюф и когато след много пари и мъки се обърнеш назад да видиш кола, която можеш да караш само в слънчево време по подбрани улици.
Алтернатива?
Ами предвид това, че ще сваля всичко от АЕ86цата освен ламарината да го сложа на друго шаси, то е определено по смислено да обезкостим Королата до 700 кила. Разликата са 100 кила, ама за сметка на тва имаш кола дет да може да си я юркаш даже като вали biggrin.gif
.
Тва филмче по горе го видяхте предполагам. Колата се води S3 и е с Хаябуза 250 коня двигател. Странични ускорения от порядъка на 2Г, както и ускорение до 100 за 3 секунди примерно. Верно ск. кутия и е като на мотор, ама некой карат със "пеперудки"
- на тях да не им е по лесно да праят 2 оборота завой и да сменят предавка? biggrin.gif
По въпроса за двигателя и момента или липсата му. Филмчето го видяхте - колицата е 500 кила. Тва ако нема момент...
За пауър банда - формулата има празен ход на 6000 оборота. Там да сложим минимума и на тоя, до 12 - 13 000 има още 7000 оборота. Тва ако не е широк банд то кое?
П.П. Няма нужда темата да прерасва във безмислена кавга

"Build your own race car for less than 250 pounds and race it"

става въпрос за коли на основата на Лотус Супер 7.
Еми пристигна книгата и в нея действително е описано всичко, от инструментите до чертежите и начините за заваряване/боядисване.
Крайния резултат за описаните конструкции е от порядъка на 500 - 600 килограма, за 100тина коня. Съмнява ме конструкцията да е мислена за V8 двигатели. Аз ако ще слагам, определено бих сложил както двигател от АЕ86, така и мост и ск. кутия.
Обаче остава въпроса - струва ли си?
Струва ли си да вземеш кола от моргата, да и свалиш мост/двигател/кутия/кормилна уредба/педали и да ги качиш на шаси, което сам си направил. След това да минеш през 15те кръга на ада - т.е. технотест/Тюф и когато след много пари и мъки се обърнеш назад да видиш кола, която можеш да караш само в слънчево време по подбрани улици.
Алтернатива?
Ами предвид това, че ще сваля всичко от АЕ86цата освен ламарината да го сложа на друго шаси, то е определено по смислено да обезкостим Королата до 700 кила. Разликата са 100 кила, ама за сметка на тва имаш кола дет да може да си я юркаш даже като вали biggrin.gif
Тва филмче по горе го видяхте предполагам. Колата се води S3 и е с Хаябуза 250 коня двигател. Странични ускорения от порядъка на 2Г, както и ускорение до 100 за 3 секунди примерно. Верно ск. кутия и е като на мотор, ама некой карат със "пеперудки"
По въпроса за двигателя и момента или липсата му. Филмчето го видяхте - колицата е 500 кила. Тва ако нема момент...
За пауър банда - формулата има празен ход на 6000 оборота. Там да сложим минимума и на тоя, до 12 - 13 000 има още 7000 оборота. Тва ако не е широк банд то кое?
П.П. Няма нужда темата да прерасва във безмислена кавга
-
El Camino
За да не продължаваме темата говорейки си за неща, които си мислим, че са така - ето едно сравнение на Хонда Тайп Р витек последния двигател (с въртяш момент и т.н.) срещу Радикал С3 на пистата:
http://www.youtube.com/watch?v=JfvuBFDf ... er&search=
И още едно:
http://www.youtube.com/watch?v=tA8RcVzF ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=JfvuBFDf ... er&search=
И още едно:
http://www.youtube.com/watch?v=tA8RcVzF ... ed&search=
-
El Camino
А едно такова днес беше паркирало до Карината на паркинга>>>
http://www.youtube.com/watch?v=bgfTG1wC ... ed&search=
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Nqkoj ot videotata na youtube.com sa po4nali da gi mahat?!?El Camino написа:А едно такова днес беше паркирало до Карината на паркинга>>>
http://www.youtube.com/watch?v=bgfTG1wC ... ed&search=
Sega se opitah da otvorq edna seriq na Top Gear ot vuprosniq site i mi izpisa, 4e videoto e premesteno, za6toto sobstvenik na avtorskite prava bili BBC i bilo upload-nato bez tqhno razre6enie?!?
Ujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas, nqma da mojem da gledame Top Gear po neta ...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
баси яката тема съм изтървал...тюх да му се невиди
съгласен съм със Лорда и Джами и искам само да добавя:
В36ГТР, Кану - вие като довод вземате дайно-графики които са от мотори дето имат 15кг трансмисия и верига...я сложи тоя двигател на една кола с кардан и диферинциал и я качи на дайното видим за какъв пауър бенд става въпрос
съгласен съм със Лорда и Джами и искам само да добавя:
В36ГТР, Кану - вие като довод вземате дайно-графики които са от мотори дето имат 15кг трансмисия и верига...я сложи тоя двигател на една кола с кардан и диферинциал и я качи на дайното видим за какъв пауър бенд става въпрос
Двигатели от мотори слагат само на някакви "домашно направени" коли от фибростъкло които тежат по 400кг и картинги както вече Ел Ел Камино Джей спомена.Powering a car with a motorcycle engine is a bit more complex than dropping a smallblock Chevy into your old street machine. Motorcycle engines are not equipped with a transmission containing a reverse gear or motor mount placements designed to work with a car so any of these motorcycle/car hybrids are going to be custom built the first time around. If you're comfortable building one off prototypes, you can start from scratch. Otherwise, you can take advantage of those who have done this before.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Точно POWER BAND-a е ключа към палатката ,поради което мотоциклетни мотори не се слагат във коли. Освен ако мотоциклетния не се модифицира (валове ,малове) да придобие други криви наи-вече на въртящия момент - операцията е обречена.PAKETA_1 написа:баси яката тема съм изтървал...тюх да му се невиди
съгласен съм със Лорда и Джами и искам само да добавя:
В36ГТР, Кану - вие като довод вземате дайно-графики които са от мотори дето имат 15кг трансмисия и верига...я сложи тоя двигател на една кола с кардан и диферинциал и я качи на дайното видим за какъв пауър бенд става въпрос
Двигатели от мотори слагат само на някакви "домашно направени" коли от фибростъкло които тежат по 400кг и картинги както вече Ел Ел Камино Джей спомена.Powering a car with a motorcycle engine is a bit more complex than dropping a smallblock Chevy into your old street machine. Motorcycle engines are not equipped with a transmission containing a reverse gear or motor mount placements designed to work with a car so any of these motorcycle/car hybrids are going to be custom built the first time around. If you're comfortable building one off prototypes, you can start from scratch. Otherwise, you can take advantage of those who have done this before.

-
El Camino
Явно на тоя Радикал не му слагат сток мотор от буза, щото минималната версия е с 250 коня, а има опция за 350 с турбо. В което няма нищо лошо, стига цената да оправдава средствата. Сток С3 го дават 500 кила, на филмчето го карат Тиф и още един дебелак - това са вече близо 700 кила. Еми на половината на това да тръгне 700 килограмова АЕ86 или Старлет то си заслужава за мен (както го виждам в момента) повече от това да билдваш къстъм кар за тоя двигател.LordDigital написа:...Точно POWER BAND-a е ключа към палатката ,поради което мотоциклетни мотори не се слагат във коли. Освен ако мотоциклетния не се модифицира (валове ,малове) да придобие други криви наи-вече на въртящия момент - операцията е обречена.
Бтв. да не забравяме, че мотоциклетните двигатели са доста по компактни и леки, от където ще доиде подобрено поведение, разпределение на тежестта, както и олекотяване.
-
b_d
Според мен АЕ-то няма как да стане 700 кила, освен ако не нарежеш и железата.El Camino написа:Явно на тоя Радикал не му слагат сток мотор от буза, щото минималната версия е с 250 коня, а има опция за 350 с турбо. В което няма нищо лошо, стига цената да оправдава средствата. Сток С3 го дават 500 кила, на филмчето го карат Тиф и още един дебелак - това са вече близо 700 кила. Еми на половината на това да тръгне 700 килограмова АЕ86 или Старлет то си заслужава за мен (както го виждам в момента) повече от това да билдваш къстъм кар за тоя двигател.LordDigital написа:...Точно POWER BAND-a е ключа към палатката ,поради което мотоциклетни мотори не се слагат във коли. Освен ако мотоциклетния не се модифицира (валове ,малове) да придобие други криви наи-вече на въртящия момент - операцията е обречена.
Бтв. да не забравяме, че мотоциклетните двигатели са доста по компактни и леки, от където ще доиде подобрено поведение, разпределение на тежестта, както и олекотяване.
-
b_d
Въпросът е каква е целта на заниманието? И какво значи една кола да е убиец? Ябълки, круши или дини?El Camino написа:Neka e 800 ili starlet sys 600:)). Principa raboti na praktika kakto widqhme i kolata trqbwa da e ubiec!
Иначе на АЕ86 според мен трудно ще паднеш под 850 кила (за старлета под 750), а ги сравняваш с тръбна конструкция, ама това е отделна тема.
KANU, аз съм дал едно линкче за Хаябуса - ако си чел внимателно ще видиш 128Нм и 150 коня макс. При това има доста интересни данни за "широкия" бенд. Именно тях визирам в дискусията.
ПП: Не мислиш ли че един такъв суап се прави с причина ? Затова сравних директно 4АГЕ с Хаябусата - защо трябва да махна единия и да сложа другия. Оттам и си защитавам тезата. За мен цялата операция е мега-безсмислена с оглед резултата и похарчените пари (dolar for dolar upgrade) - ето това и казвам (ако правилно те разбирам - и ти си на това мнение).
ППП: Има доста сетъп-и на коли с два мотоциклетни двигателя. Предполагам там нещата са по-смислени но и доста по-скъпи.
ПП: Не мислиш ли че един такъв суап се прави с причина ? Затова сравних директно 4АГЕ с Хаябусата - защо трябва да махна единия и да сложа другия. Оттам и си защитавам тезата. За мен цялата операция е мега-безсмислена с оглед резултата и похарчените пари (dolar for dolar upgrade) - ето това и казвам (ако правилно те разбирам - и ти си на това мнение).
ППП: Има доста сетъп-и на коли с два мотоциклетни двигателя. Предполагам там нещата са по-смислени но и доста по-скъпи.
-
El Camino
Filosofski poglednato moje da sinchronizirame ponqtiq mnogo dylgo wreme. Az ne znam dali si struwa ili dali e wyzmojno, no kakto kazah, dori da e na polowinta na towa koeto se wijda wyw filmchetata, to shte e ubiec! Twa seriozno i bukwalno, shtoto towa e neshto s koeto mojesh da se ubiesh po lesno ot kolkoto da idesh do magazina za bira s nego.bad_dog написа:Въпросът е каква е целта на заниманието? И какво значи една кола да е убиец? Ябълки, круши или дини?El Camino написа:Neka e 800 ili starlet sys 600:)). Principa raboti na praktika kakto widqhme i kolata trqbwa da e ubiec!
Иначе на АЕ86 според мен трудно ще паднеш под 850 кила (за старлета под 750), а ги сравняваш с тръбна конструкция, ама това е отделна тема.
Srawnenieto e slednoto: Custom car s motorcycle feeling za xxx pari i zor za registgraciq, s neizwesten izhod i ustoichiwost na konstrukciqta ili upgrade sys syshtite pari na syshtestwuwashta takawa - primerno old light weight Toyota. Moje i Ford RS estestweno, ama tam maimunkite sa mnogo na klona.
Dwata proekta - demek kit car ili olekotqwane na stock car konvergirat kym edna i syshta cel - minimum teglo za maximum motorcycle feeling.
Smeq da twyrdq, che dori na trybi da q swalish stock kolata rezultata shte e po worth it the money, ot kolkoto custom alternativata.
W toq red na misli idwa i busa engina - lek i razwyrtasht wisoko, koito paswa (kakto se wijda) dobre na edna takawa konstrukciq.
I obratno w temata - zashto na edna 600 kila kola da ne paswa (turbo primerno) motor engine? Zashto konzepta S3 ne raboti (sled kato qwno raboti)?
-
El Camino
Towa mnenie sled kato widq filmcheto sys Radical S3 s uskorenie w zawoi 2G go prodobi predpolagam?Drifter написа:... купете си мотор като искате висока скорост и ускорение,удоволствието да го караш по такъв планински път е несравнимо с никакво усещане от кола.Те затова са си ги направили хората - там където повечето коли стават бавни продължават моторите,а не са ги измислили за engine swap на коли
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта
