El Camino написа:http://www.youtube.com/watch?v=w2_VYey7MDc



Мнение от El Camino » 04 Окт 2006 23:30
El Camino
Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 00:47
El Camino
Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 00:51
El Camino
Мнение от Japanese_fever » 05 Окт 2006 01:23
Nqkoj ot videotata na youtube.com sa po4nali da gi mahat?!?El Camino написа:А едно такова днес беше паркирало до Карината на паркинга>>>
http://www.youtube.com/watch?v=bgfTG1wC ... ed&search=
Japanese_fever
Мнение от PAKETA_1 » 05 Окт 2006 01:25
Двигатели от мотори слагат само на някакви "домашно направени" коли от фибростъкло които тежат по 400кг и картинги както вече Ел Ел Камино Джей спомена.Powering a car with a motorcycle engine is a bit more complex than dropping a smallblock Chevy into your old street machine. Motorcycle engines are not equipped with a transmission containing a reverse gear or motor mount placements designed to work with a car so any of these motorcycle/car hybrids are going to be custom built the first time around. If you're comfortable building one off prototypes, you can start from scratch. Otherwise, you can take advantage of those who have done this before.
PAKETA_1
Мнение от LordDigital » 05 Окт 2006 02:09
Точно POWER BAND-a е ключа към палатката ,поради което мотоциклетни мотори не се слагат във коли. Освен ако мотоциклетния не се модифицира (валове ,малове) да придобие други криви наи-вече на въртящия момент - операцията е обречена.PAKETA_1 написа:баси яката тема съм изтървал...тюх да му се невиди
съгласен съм със Лорда и Джами и искам само да добавя:
В36ГТР, Кану - вие като довод вземате дайно-графики които са от мотори дето имат 15кг трансмисия и верига...я сложи тоя двигател на една кола с кардан и диферинциал и я качи на дайното видим за какъв пауър бенд става въпрос
Двигатели от мотори слагат само на някакви "домашно направени" коли от фибростъкло които тежат по 400кг и картинги както вече Ел Ел Камино Джей спомена.Powering a car with a motorcycle engine is a bit more complex than dropping a smallblock Chevy into your old street machine. Motorcycle engines are not equipped with a transmission containing a reverse gear or motor mount placements designed to work with a car so any of these motorcycle/car hybrids are going to be custom built the first time around. If you're comfortable building one off prototypes, you can start from scratch. Otherwise, you can take advantage of those who have done this before.
LordDigital
Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 07:42
Явно на тоя Радикал не му слагат сток мотор от буза, щото минималната версия е с 250 коня, а има опция за 350 с турбо. В което няма нищо лошо, стига цената да оправдава средствата. Сток С3 го дават 500 кила, на филмчето го карат Тиф и още един дебелак - това са вече близо 700 кила. Еми на половината на това да тръгне 700 килограмова АЕ86 или Старлет то си заслужава за мен (както го виждам в момента) повече от това да билдваш къстъм кар за тоя двигател.LordDigital написа:...Точно POWER BAND-a е ключа към палатката ,поради което мотоциклетни мотори не се слагат във коли. Освен ако мотоциклетния не се модифицира (валове ,малове) да придобие други криви наи-вече на въртящия момент - операцията е обречена.
El Camino
Мнение от b_d » 05 Окт 2006 08:17
Според мен АЕ-то няма как да стане 700 кила, освен ако не нарежеш и железата.El Camino написа:Явно на тоя Радикал не му слагат сток мотор от буза, щото минималната версия е с 250 коня, а има опция за 350 с турбо. В което няма нищо лошо, стига цената да оправдава средствата. Сток С3 го дават 500 кила, на филмчето го карат Тиф и още един дебелак - това са вече близо 700 кила. Еми на половината на това да тръгне 700 килограмова АЕ86 или Старлет то си заслужава за мен (както го виждам в момента) повече от това да билдваш къстъм кар за тоя двигател.LordDigital написа:...Точно POWER BAND-a е ключа към палатката ,поради което мотоциклетни мотори не се слагат във коли. Освен ако мотоциклетния не се модифицира (валове ,малове) да придобие други криви наи-вече на въртящия момент - операцията е обречена.
Бтв. да не забравяме, че мотоциклетните двигатели са доста по компактни и леки, от където ще доиде подобрено поведение, разпределение на тежестта, както и олекотяване.
b_d
El Camino
Мнение от b_d » 05 Окт 2006 09:21
Въпросът е каква е целта на заниманието? И какво значи една кола да е убиец? Ябълки, круши или дини?El Camino написа:Neka e 800 ili starlet sys 600:)). Principa raboti na praktika kakto widqhme i kolata trqbwa da e ubiec!
b_d
Мнение от jamie » 05 Окт 2006 09:45
jamie
Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 10:07
Filosofski poglednato moje da sinchronizirame ponqtiq mnogo dylgo wreme. Az ne znam dali si struwa ili dali e wyzmojno, no kakto kazah, dori da e na polowinta na towa koeto se wijda wyw filmchetata, to shte e ubiec! Twa seriozno i bukwalno, shtoto towa e neshto s koeto mojesh da se ubiesh po lesno ot kolkoto da idesh do magazina za bira s nego.bad_dog написа:Въпросът е каква е целта на заниманието? И какво значи една кола да е убиец? Ябълки, круши или дини?El Camino написа:Neka e 800 ili starlet sys 600:)). Principa raboti na praktika kakto widqhme i kolata trqbwa da e ubiec!
Иначе на АЕ86 според мен трудно ще паднеш под 850 кила (за старлета под 750), а ги сравняваш с тръбна конструкция, ама това е отделна тема.
El Camino
Мнение от Drifter » 05 Окт 2006 11:12
Drifter
Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 11:23
Towa mnenie sled kato widq filmcheto sys Radical S3 s uskorenie w zawoi 2G go prodobi predpolagam?Drifter написа:... купете си мотор като искате висока скорост и ускорение,удоволствието да го караш по такъв планински път е несравнимо с никакво усещане от кола.Те затова са си ги направили хората - там където повечето коли стават бавни продължават моторите,а не са ги измислили за engine swap на коли
El Camino
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост