Страница 199 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Яну 2022 08:07
от Krachunov
slowtraveler написа: ↑07 Яну 2022 21:40
А относно D-R и обратно - би трябвало да е 'забранено' от електрониката при движение на автомобила...
В началото като взех колата по навик от ръчката преди това, ръката ми винаги беше на лоста. При едно спиране от инерцията на тялото бутнах лоста на R докато се движех (напред

) нищо не се случи. Веднага го върнах, разбира се, но нямаше пищене, нямаше проблеми. Все пак са някакви електроники само, та явно Тойода го е предвидил, че ако се случи да не потрошиш нещо.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Яну 2022 08:11
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
Krachunov, точно това имах предвид - не ти изпълнява 'забранена' команда....
При мен имаше възможност да превключваш R-D и обратно при скорост под 3 или 5км/ч, като след първото превключване не ти иска и натискането на бутон - целта бе ако искаш да можеш да 'лашкаш' колата напред-назад. И бе много по-удобно отколкото с ръчна кутия - ставаше много по-бързо... Иначе при по-висока скорост - просто не изпълнява 'желанието' ти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Яну 2022 00:41
от travelboy1965
При много ниски температури има ли някакви драми с хибрида.Че заминавам на ски пък го дават доста да паднат температурите.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Яну 2022 10:21
от Hursa
Едва ли ще бъде толкова студено, че да стигнете до "лимита" по ниска температура. За литиевойонната батерия при 1.8 хибрида е до минус 30. (За батерията на двулитровия - не е споменато ограничение.)
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Яну 2022 10:25
от Krachunov
Не, драмата е че може да ти харчи колкото нормална кола... Ако пускаш парно. Ако я оставиш повече от 20 дена е добре да припалиш.
Преди 15 години в едно дърто клио 96 седя 14 дена на минус 15 минус 18 в Свищов. След това запали от раз. Ако акумулатора не е повреден, нямаш ядове.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Яну 2022 17:10
от travelboy1965
Hursa написа: ↑12 Яну 2022 10:21
Едва ли ще бъде толкова студено, че да стигнете до "лимита" по ниска температура. За литиевойонната батерия при 1.8 хибрида е до минус 30. (За батерията на двулитровия - не е споменато ограничение.)
Батерията не е ли NiMh?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Яну 2022 17:14
от travelboy1965
Krachunov написа: ↑12 Яну 2022 10:25
Не, драмата е че може да ти харчи колкото нормална кола... Ако пускаш парно. Ако я оставиш повече от 20 дена е добре да припалиш.
Преди 15 години в едно дърто клио 96 седя 14 дена на минус 15 минус 18 в Свищов. След това запали от раз. Ако акумулатора не е повреден, нямаш ядове.
Ами 20 дена.Отивам за 4 дена.Успокоих се,че преди мислех нафтата да не замръзне пък сега мисля акумулаторите и автоматика при сняг и лед.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Яну 2022 17:47
от Hursa
На двулитровия хибрид. На 1.8 е литий-йонна - до колкото знам, а и в инструкцията го пише май.
(По много параметри литий-йонната е значително по-добрата алтернатива - до колкото разбирам, но си има и някой недостатъци.)
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Яну 2022 19:41
от Enwor
По-скоро обратното. На 1.8 седан е NiMH, комбито е с Li-ion. За хеча не съм сигурен. Най-добре да се провери по книжка.
Тях не ги мисли толкова. Аз сутринта видях повече зор да вляза в самата кола, отколкото да я изкарам от мястото и.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Яну 2022 21:26
от Volkata
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Яну 2022 02:16
от van
Hursa написа: ↑12 Яну 2022 17:47
По много параметри литий-йонната е значително по-добрата алтернатива
2.0 е с NiMh батерия. 1.8 с литиева. По много параметри 1.8 е по-добрия избор. Цената също е по-добра. Странно защо не си заложил на значително по-добрите параметри.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Яну 2022 13:07
от vladi_karaivanov
Привет,
Как се "държи" боята на вашите Короли? След всяко измиване на мивка (от мен, ръчно и внимателно) виждам драски...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Яну 2022 14:45
от metoyo
Мия я само безконтактно и няма драски, вече на 1,5 год. С приятел взехме по едно и също време нови коли, той Пежо 3008 и му я мият ръчно по автомивките и в момента погледната под ъгъл е цялата на драски/слънца/. От този вид

- 141.png (336.8 KiB) Преглеждано 1352 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Яну 2022 15:11
от GringoBG
Никакво подсушаване, тъй де, шкурене. Каквото падне с водата това е. Даже и препарат не ползвам лятото, сега зимата няма как и слагам да смъкне калта. Лятото само на вода. И си я мия сам. Кола и жена не давам на друг.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Яну 2022 15:18
от imbecile
В тази връзка, Тойота предлагат (поне на сайта...) услугата Toyota Protect, което е керамично покритие за боята - някой да се е възползвал от тази услуга да сподели впечатления?