Страница 2 от 2

Публикувано на: 18 Сеп 2008 21:59
от Uncle Dido
Тая прочистваща течност - :censored: Сещаш ли се колко малко хора знаят, че въобще има такава?! После, като научат цената за литър - а тия образи от Пежо въобще не си правят труда да информират клиентите, че я има - бай Дидо маа с флекса... sad.gif При Пежото катализатор и филтър са в един корпус, разделбен на две с фланци. Има две сонди, но за щастие са преди и след сатализатора. Филтъра е след тях. Ще рече, че спокойно го сваляш, избушваш го и го слагаш обратно, без това да се отрази на компа. Ситроените са същата работа. Обаче, ако избушиш и катализатора, тогава става лошо. Затова - газ по магистралата... biggrin.gif

Публикувано на: 18 Сеп 2008 22:26
от kristian
Fido Dido написа:Тая прочистваща течност - :censored: Сещаш ли се колко малко хора знаят, че въобще има такава?! После, като научат цената за литър - а тия образи от Пежо въобще не си правят труда да информират клиентите, че я има - бай Дидо маа с флекса... sad.gif При Пежото катализатор и филтър са в един корпус, разделбен на две с фланци. Има две сонди, но за щастие са преди и след сатализатора. Филтъра е след тях. Ще рече, че спокойно го сваляш, избушваш го и го слагаш обратно, без това да се отрази на компа. Ситроените са същата работа. Обаче, ако избушиш и катализатора, тогава става лошо. Затова - газ по магистралата... biggrin.gif
Разреши ми това мнение да го постна във форума на Пежо.Вероятно ще си събереш още доста клиентела.Особено имайки впредвид че този филтър касае екологията само,а това у НАС не е на почит.А направете и един сервиз във Варна бе Дидоjavascript:emoticon('hmm.gif')
hmm.gifjavascript:emoticon('hmm.gif')
hmm.gifjavascript:emoticon('hmm.gif')
hmm.gif
П.С.Сондите са 3.Една преди,една във и една след филтъра.Поне при мен е така.И реално присадката (5л) стига за около 100 000км

Сега да видим и Поли какво ще пише.и ако и там има нещо качествено и интересно и него ще го препратя във Пежо форум(ако е съгласен де).
А пък там дизели колкото щеш.Все пак е най-големият производител на дизелови двигатели.

Публикувано на: 18 Сеп 2008 22:39
от Uncle Dido
kristian написа:Сондите са 3.Една преди,една във и една след филтъра.
Баси, те на Марс не са пращали толкова... wacko.gif Сигурен ли си, че са три?! Да не се бъркаш с изходната тръбичка на течността?

Публикувано на: 18 Сеп 2008 23:15
от poli
Stanadyne.
Продуктите на тази фирма ги внасям предимно за сервизите на Рено.
Имат двигатели(не знам кои) които имат проблеми и таксуват поправка,а сипват Stanadyne,карат колата и на другия ден я предават на клиента.
поверителна информация
Иначе който е сипвал до сега е бил много доволен.

Публикувано на: 23 Сеп 2008 12:06
от alex0378
Не слагаи добавка ,че ще патиш аз така запуших две дюзи,или поне преди да сложиш смени филтъра

Публикувано на: 24 Сеп 2008 12:33
от KingSteve
Карам вече около 150км с VpowerRacing. Има разлика във вървежа според мен. А и разхода май-пада малко, така че и в джоба не удря. Засега май оставам на 100октановото гориво rolleyes.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2008 18:36
от Джамбазов
За да запазиш по-дълго време филтъра за сажди, е препоръчително на всеки 5000км. градско да я изкараш на магистралата и яко газ. Също така е добре да си сипеш от алпин дизела на ОМВ, но без добавки. Тогава филтъра влиза в работна температура, около 700 - 800 градуса, за по-дълго време и изхвърля налепите, уталожени от градското.
Това важи само за Д-кат двигателите които имат пета дюза, за тях е валидно. Аз съм ползвал какви ли не добавки и за бензин и за дизел, имам две бензинови и две дизелови тойоти. Най-доволен съм останал от добавките на кастрол и вече ползвам само тях.

Публикувано на: 24 Сеп 2008 22:14
от kristian
Джамбазов написа:..... Д-кат двигателите които имат пета дюза, ..... кастрол и вече ползвам само тях.
Тая дюза пък какви ги върши?
А иначе за Castrol-а ,навремето и аз ползвах само това и си мислех поне че е добра.А какво е дереджето в момента и как би се отразило на Common Rail двигател незнам.

Публикувано на: 24 Сеп 2008 22:54
от stickito
Джамбазов написа:
Аз съм ползвал какви ли не добавки и за бензин и за дизел, имам две бензинови и две дизелови тойоти. Най-доволен съм останал от добавките на кастрол и вече ползвам само тях.
Станахме няколко! кастрол слагам на всички дизели във фирмата и на личните, дори на агрегатите и компресорите, няма проблеми с команрейл двигатели, а и са лесни за употреба скъп е флакона но е 1:1000 wink.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2008 23:26
от kristian
Fido Dido написа:
kristian написа:Сондите са 3.Една преди,една във и една след филтъра.
Баси, те на Марс не са пращали толкова... wacko.gif Сигурен ли си, че са три?! Да не се бъркаш с изходната тръбичка на течността?
М-м-м-м-м-м ДЪ,май са две + тръбъ.

Публикувано на: 25 Сеп 2008 10:54
от Джамбазов
kristian написа: Тая дюза пък какви ги върши?
Добавя гориво в изгорелите газове, това гориво се възпламенява в катализатора които е по специален от обикновения комън реил, в следствие на изгарянето на горивото се увеличава температурата, мисля че до 980 градуса беше (може и да бъркам) и благодарение на тази висока температура изгарят саждите задържани върху решетката на катализатора. Карането на тези коли само градско и студени убива катализатора за много малък пробг, а нещото струва в БГ около 8000 лв.

Публикувано на: 25 Сеп 2008 21:09
от kristian
Джамбазов написа:
kristian написа: Тая дюза пък какви ги върши?
Добавя гориво в изгорелите газове, това гориво се възпламенява в катализатора които е по специален от обикновения комън реил, в следствие на изгарянето на горивото се увеличава температурата, мисля че до 980 градуса беше (може и да бъркам) и благодарение на тази висока температура изгарят саждите задържани върху решетката на катализатора. Карането на тези коли само градско и студени убива катализатора за много малък пробг, а нещото струва в БГ около 8000 лв.
тТе точно такава тъпня имам и аз.и като се задръсти почваме с пробите и накрая ако не стане с другите тарикатлъци от форума право у Софето при Дидо,да видим кво ще реже и как ще го лъже.Бре да му са и на екологията и чудото.А цената ,мале мале.Ако на Тойота наистина е 8000,то цената от 1686 на Пежо си е нараво "евтенийка" wacko.gif

Публикувано на: 26 Сеп 2008 10:03
от Джамбазов
Ти за дюзата или за катализатора говориш?

Публикувано на: 26 Сеп 2008 21:51
от kristian
За филтъра ,без катализатора.външно изглеждат като голямо гърне а реално са две части филтър + катализатор.Цената е само за филтъра.Незна по Тойотите колко е разпространен но чета из форумите че е натряскан на доста европейски марки за покриване на евро-4 .За сега има доста добри отзиви за това подобен филтър да бъде измит с пароструйка.Ако и при ойота има резултат си струва да се опита.Особено ако така и така ще се сменя .Можеби новите D4-D са борудвани и те с такива джаджи

Публикувано на: 26 Сеп 2008 22:36
от Джамбазов
При тойота няма такива неща.