Страница 2 от 3
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 26 Мар 2014 10:17
от iovkito
Веско си е прав , че наистина правят вече странни неща , които са трудни за проумяване. Избирателно осветление на копчетата , не знам как преценяват кое трябва да свети и кое не . При мен и жабката не свети , там са решили също да спестят някоя стотинка. Електическите стъкла не работят при положение на ключа на аксесоари , а само 30-40 секунди , след като се изгаси колата , фаровете светят на контакт , а не след запалване на двигателя. Тези неща дразнят супер много , а струват не повече от 10 лв , за да бъдат оправени. Повечето от тях дори са благодарение на "хубав" софтуер.
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 26 Мар 2014 11:12
от Vesko
iovkito написа:Веско си е прав , че наистина правят вече странни неща , които са трудни за проумяване. Избирателно осветление на копчетата , не знам как преценяват кое трябва да свети и кое не . При мен и жабката не свети , там са решили също да спестят някоя стотинка. Електическите стъкла не работят при положение на ключа на аксесоари , а само 30-40 секунди , след като се изгаси колата , фаровете светят на контакт , а не след запалване на двигателя. Тези неща дразнят супер много , а струват не повече от 10 лв , за да бъдат оправени. Повечето от тях дори са благодарение на "хубав" софтуер.
Дори 99% са от софтуера. Обаче заради сертифицирането, пускането на нов софтуер въобще не е 10лева, колкото и дребна да е корекцията....
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 26 Мар 2014 12:12
от Scott
Vesko написа:...Обаче заради сертифицирането, пускането на нов софтуер въобще не е 10лева, колкото и дребна да е корекцията....
Имайте предвид и че някои функции имат отношение към безопасността на автомобила, която има приоритет пред улеснението на водача и пътниците.
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 26 Мар 2014 13:17
от Vesko
Scott написа:Vesko написа:...Обаче заради сертифицирането, пускането на нов софтуер въобще не е 10лева, колкото и дребна да е корекцията....
Имайте предвид и че някои функции имат отношение към безопасността на автомобила, която има приоритет пред улеснението на водача и пътниците.
Мдааа особено да останат да ти светят светлините, след като си заключиш дори колата

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 26 Мар 2014 15:11
от Scott
Vesko написа:Мдааа особено да останат да ти светят светлините, след като си заключиш дори колата...
Ами да, тъй като си изгасил двигателя и излязъл не през шофьорската врата, автомобила сигнализира полицията че нещо не е наред

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 26 Мар 2014 15:23
от Vesko
Scott написа:Vesko написа:Мдааа особено да останат да ти светят светлините, след като си заключиш дори колата...
Ами да, тъй като си изгасил двигателя и излязъл не през шофьорската врата, автомобила сигнализира полицията че нещо не е наред

Чукча писател, а не читател

Къде точно написах, че не съм излязъл през щофьорската врата?
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 27 Мар 2014 22:08
от Airfan
Vesko написа:Airfan написа:Ми... трябва да се сетя като съм при колата да пробвам... някъде по-напред в темата беше написал как да го симулирам мисля
Тъмно, ключа на светлините на АУТО. КОлата си работи и фаровете си светят. Слизаш от колата и затваряш вратата на водача. заобикаляш, отваряш вратата на пътника и гасиш колата.... При мен фаровете остават да светят и след като я заключиш... докато има ток biggrin.gif
Привет,
Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 27 Мар 2014 22:12
от Vesko
Airfan написа:Vesko написа:Airfan написа:Ми... трябва да се сетя като съм при колата да пробвам... някъде по-напред в темата беше написал как да го симулирам мисля
Тъмно, ключа на светлините на АУТО. КОлата си работи и фаровете си светят. Слизаш от колата и затваряш вратата на водача. заобикаляш, отваряш вратата на пътника и гасиш колата.... При мен фаровете остават да светят и след като я заключиш... докато има ток biggrin.gif
Привет,
Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?
Значи само при лексус го има бъга biggrin.gif
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 28 Мар 2014 08:04
от slowtraveler
Vesko написа:Airfan написа:...
Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?
Значи само при лексус го има бъга biggrin.gif
Явно само при лексъса на Веско го има бъга

Иначе си има недомислици (някои от тяб - съвсем явни) абсолютно всеки автомобил... Причините да ги оставят - не знам..
Сигурно за да могат да кажат във фейслифта - ето, отстранени са дадени недостатъци (ама през това време са направили други, че да ги изчистват при смяна на поколението)...
При мен разликата между 'излизане' през шофьорска врата и действия през друга врата са само във времеконстантите.
Ако изгася колата, при отварянето на шофьорската врата се подава сигнал за гасене на абсолютно всичко (например радиото и дисплея гаснат моментално).
Ако след изгасянето на ДВГ не се отвори шофьорската врата, се чака настройваема през менюто времеконстанта (аз съм я оставил на 45 сек), след което отново гасне абсолютно всичко.
Фаровете при мен вземат сигнал от горния сигнал за гасене на всичко, но минават през своя настройваема времеконстанта - дали да изгаснат моментално, или да стоят светнати няколко секунди докато те изпратят до вкъщи...
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 28 Мар 2014 10:11
от lederman
slowtraveler написа:Vesko написа:Airfan написа:...
Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?
Значи само при лексус го има бъга biggrin.gif
Явно само при лексъса на Веско го има бъга

Иначе си има недомислици (някои от тяб - съвсем явни) абсолютно всеки автомобил... Причините да ги оставят - не знам..
Сигурно за да могат да кажат във фейслифта - ето, отстранени са дадени недостатъци (ама през това време са направили други, че да ги изчистват при смяна на поколението)...
При мен разликата между 'излизане' през шофьорска врата и действия през друга врата са само във времеконстантите.
Ако изгася колата, при отварянето на шофьорската врата се подава сигнал за гасене на абсолютно всичко (например радиото и дисплея гаснат моментално).
Ако след изгасянето на ДВГ не се отвори шофьорската врата, се чака настройваема през менюто времеконстанта (аз съм я оставил на 45 сек), след което отново гасне абсолютно всичко.
Фаровете при мен вземат сигнал от горния сигнал за гасене на всичко, но минават през своя настройваема времеконстанта - дали да изгаснат моментално, или да стоят светнати няколко секунди докато те изпратят до вкъщи...
На моята също го има (Т25)
Re: Неволи при настройка на електрониката
Публикувано на: 28 Мар 2014 10:29
от Airfan
Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Re: Неволи при настройка на електрониката
Публикувано на: 28 Мар 2014 10:31
от Vesko
Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Нееее, седиш на шофьорското място, излизаш без да гасиш колата. След това отваряш вратата на пътника и гасиш колата от там. Действието е на тъмно за да се зайстват автоматичнит фарове.
Re: Неволи при настройка на електрониката
Публикувано на: 28 Мар 2014 10:33
от lederman
Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Слизаш от автомобила при работещ двигател, затваряш вратата, минаваш от другата страна, и през пътническата врата (или някоя от задните) гасиш двигателя. Резултата е светещи фарове. Изглежда странна ситуация но ми се е случвала (най-вече заради мързел, разбира се).
Re: Неволи при настройка на електрониката
Публикувано на: 28 Мар 2014 10:34
от Rudy
Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Гаснат като отвориш вратата (след като си загасил колата).
Re: Неволи при настройка на електрониката
Публикувано на: 28 Мар 2014 11:48
от slowtraveler
Rudy написа:Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Гаснат като отвориш вратата (след като си загасил колата).
Да де, ама при Лексъс явно чака да се отвори шофьорската врата след като си загасил колата.
А пък Веско вече не я отваря, защото се отваря/затваря само пасажерската врата след загасването на автомобила...
И съответно - вадиш кабели - нещо често срещано при хибрида при условие, че не спазваш точно предписанията
С една дума - не е направено дуракоустойчиво... Лесно решим проблем, но са го пропуснали...