Страница 2 от 3

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 26 Мар 2014 10:17
от iovkito
Веско си е прав , че наистина правят вече странни неща , които са трудни за проумяване. Избирателно осветление на копчетата , не знам как преценяват кое трябва да свети и кое не . При мен и жабката не свети , там са решили също да спестят някоя стотинка. Електическите стъкла не работят при положение на ключа на аксесоари , а само 30-40 секунди , след като се изгаси колата , фаровете светят на контакт , а не след запалване на двигателя. Тези неща дразнят супер много , а струват не повече от 10 лв , за да бъдат оправени. Повечето от тях дори са благодарение на "хубав" софтуер.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 26 Мар 2014 11:12
от Vesko
iovkito написа:Веско си е прав , че наистина правят вече странни неща , които са трудни за проумяване. Избирателно осветление на копчетата , не знам как преценяват кое трябва да свети и кое не . При мен и жабката не свети , там са решили също да спестят някоя стотинка. Електическите стъкла не работят при положение на ключа на аксесоари , а само 30-40 секунди , след като се изгаси колата , фаровете светят на контакт , а не след запалване на двигателя. Тези неща дразнят супер много , а струват не повече от 10 лв , за да бъдат оправени. Повечето от тях дори са благодарение на "хубав" софтуер.
Дори 99% са от софтуера. Обаче заради сертифицирането, пускането на нов софтуер въобще не е 10лева, колкото и дребна да е корекцията....

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 26 Мар 2014 12:12
от Scott
Vesko написа:...Обаче заради сертифицирането, пускането на нов софтуер въобще не е 10лева, колкото и дребна да е корекцията....
Имайте предвид и че някои функции имат отношение към безопасността на автомобила, която има приоритет пред улеснението на водача и пътниците.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 26 Мар 2014 13:17
от Vesko
Scott написа:
Vesko написа:...Обаче заради сертифицирането, пускането на нов софтуер въобще не е 10лева, колкото и дребна да е корекцията....
Имайте предвид и че някои функции имат отношение към безопасността на автомобила, която има приоритет пред улеснението на водача и пътниците.
Мдааа особено да останат да ти светят светлините, след като си заключиш дори колата :thumbsup:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 26 Мар 2014 15:11
от Scott
Vesko написа:Мдааа особено да останат да ти светят светлините, след като си заключиш дори колата...
Ами да, тъй като си изгасил двигателя и излязъл не през шофьорската врата, автомобила сигнализира полицията че нещо не е наред tongue.gif

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 26 Мар 2014 15:23
от Vesko
Scott написа:
Vesko написа:Мдааа особено да останат да ти светят светлините, след като си заключиш дори колата...
Ами да, тъй като си изгасил двигателя и излязъл не през шофьорската врата, автомобила сигнализира полицията че нещо не е наред tongue.gif
Чукча писател, а не читател tongue.gif Къде точно написах, че не съм излязъл през щофьорската врата?

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 27 Мар 2014 22:08
от Airfan
Vesko написа:
Airfan написа:Ми... трябва да се сетя като съм при колата да пробвам... някъде по-напред в темата беше написал как да го симулирам мисля
Тъмно, ключа на светлините на АУТО. КОлата си работи и фаровете си светят. Слизаш от колата и затваряш вратата на водача. заобикаляш, отваряш вратата на пътника и гасиш колата.... При мен фаровете остават да светят и след като я заключиш... докато има ток biggrin.gif
Привет,

Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 27 Мар 2014 22:12
от Vesko
Airfan написа:
Vesko написа:
Airfan написа:Ми... трябва да се сетя като съм при колата да пробвам... някъде по-напред в темата беше написал как да го симулирам мисля
Тъмно, ключа на светлините на АУТО. КОлата си работи и фаровете си светят. Слизаш от колата и затваряш вратата на водача. заобикаляш, отваряш вратата на пътника и гасиш колата.... При мен фаровете остават да светят и след като я заключиш... докато има ток biggrin.gif
Привет,

Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?
Значи само при лексус го има бъга biggrin.gif

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 28 Мар 2014 08:04
от slowtraveler
Vesko написа:
Airfan написа:...
Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?
Значи само при лексус го има бъга biggrin.gif
Явно само при лексъса на Веско го има бъга :)
Иначе си има недомислици (някои от тяб - съвсем явни) абсолютно всеки автомобил... Причините да ги оставят - не знам..
Сигурно за да могат да кажат във фейслифта - ето, отстранени са дадени недостатъци (ама през това време са направили други, че да ги изчистват при смяна на поколението)...
При мен разликата между 'излизане' през шофьорска врата и действия през друга врата са само във времеконстантите.
Ако изгася колата, при отварянето на шофьорската врата се подава сигнал за гасене на абсолютно всичко (например радиото и дисплея гаснат моментално).
Ако след изгасянето на ДВГ не се отвори шофьорската врата, се чака настройваема през менюто времеконстанта (аз съм я оставил на 45 сек), след което отново гасне абсолютно всичко.
Фаровете при мен вземат сигнал от горния сигнал за гасене на всичко, но минават през своя настройваема времеконстанта - дали да изгаснат моментално, или да стоят светнати няколко секунди докато те изпратят до вкъщи...

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 28 Мар 2014 10:11
от lederman
slowtraveler написа:
Vesko написа:
Airfan написа:...
Тази вечер тествах - загасих колата през дясната врата и на момента изгаснаха фаровете. Друг сетъп да пробвам ли?
Значи само при лексус го има бъга biggrin.gif
Явно само при лексъса на Веско го има бъга :)
Иначе си има недомислици (някои от тяб - съвсем явни) абсолютно всеки автомобил... Причините да ги оставят - не знам..
Сигурно за да могат да кажат във фейслифта - ето, отстранени са дадени недостатъци (ама през това време са направили други, че да ги изчистват при смяна на поколението)...
При мен разликата между 'излизане' през шофьорска врата и действия през друга врата са само във времеконстантите.
Ако изгася колата, при отварянето на шофьорската врата се подава сигнал за гасене на абсолютно всичко (например радиото и дисплея гаснат моментално).
Ако след изгасянето на ДВГ не се отвори шофьорската врата, се чака настройваема през менюто времеконстанта (аз съм я оставил на 45 сек), след което отново гасне абсолютно всичко.
Фаровете при мен вземат сигнал от горния сигнал за гасене на всичко, но минават през своя настройваема времеконстанта - дали да изгаснат моментално, или да стоят светнати няколко секунди докато те изпратят до вкъщи...
На моята също го има (Т25)

Re: Неволи при настройка на електрониката

Публикувано на: 28 Мар 2014 10:29
от Airfan
Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?

Re: Неволи при настройка на електрониката

Публикувано на: 28 Мар 2014 10:31
от Vesko
Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Нееее, седиш на шофьорското място, излизаш без да гасиш колата. След това отваряш вратата на пътника и гасиш колата от там. Действието е на тъмно за да се зайстват автоматичнит фарове.

Re: Неволи при настройка на електрониката

Публикувано на: 28 Мар 2014 10:33
от lederman
Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Слизаш от автомобила при работещ двигател, затваряш вратата, минаваш от другата страна, и през пътническата врата (или някоя от задните) гасиш двигателя. Резултата е светещи фарове. Изглежда странна ситуация но ми се е случвала (най-вече заради мързел, разбира се).

Re: Неволи при настройка на електрониката

Публикувано на: 28 Мар 2014 10:34
от Rudy
Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Гаснат като отвориш вратата (след като си загасил колата).

Re: Неволи при настройка на електрониката

Публикувано на: 28 Мар 2014 11:48
от slowtraveler
Rudy написа:
Airfan написа:Добре, въпрос - седиш си на шофьорското място, гасиш колата - фаровете не гаснат, ти излизаш през вратата, затваряш и тогава гаснат, така ли ?
Гаснат като отвориш вратата (след като си загасил колата).
Да де, ама при Лексъс явно чака да се отвори шофьорската врата след като си загасил колата.
А пък Веско вече не я отваря, защото се отваря/затваря само пасажерската врата след загасването на автомобила...
И съответно - вадиш кабели - нещо често срещано при хибрида при условие, че не спазваш точно предписанията tooth.gif
С една дума - не е направено дуракоустойчиво... Лесно решим проблем, но са го пропуснали...