Страница 2 от 2

Публикувано на: 05 Юни 2012 22:34
от desotodorov
Ето го и грубото филтърче...около дупките се вижда колко светло бяло е било в началото....а тъмночерното се получава за 1 година и идва от разпрашаването на ремъците, които за беда при моята баба са точно пред и малко под смукателя...като се докоснеш до черното пръстите стават същия цвят...всичко това сега шеше да е по въздуховодите, перката на вентилатора и филтъра вътре в купето...естествено - финия слой е лепкав и абсорбира влага от въздуха...така че - ако ще на 2 седмици да сменяте филтър купе - като се повиши влажността на въздуха калчицата пахнет... cool.gif
Ако някой иска патента за грубия филтър - давам го беС пари smile.gif

Изображение

Публикувано на: 05 Юни 2012 23:44
от max-2
Кажи го де, трябва ли да се сваля решетката под чистачките?

Публикувано на: 06 Юни 2012 01:05
от CuMo
Ъхъ, разглабя се всичко под чистачките, играчка си е.
Аз там също си направих филтър, ама доста по-едър, от фина мрежа за комари. Да не влизат листаци, топченца от липи и прочее, че почват да дрънчат в кутията на вентилатора. Първото му почистване ми отне 1 час...
Мрежата я залепих към метала с пистолет за топене на пластмасови пръчки - става.

Добре де, Десо, с тоя филтър не умира ли хептен ефективността на вентилатора? Карината като цяло е направена доста тъпо в това отношение, като се почне от положението на вентилатора и се мине през всичките тъпи клапи и жила. Па на комбито парното идва и слабо като цяло, хем с най-горещия термостат, който успях да намеря.
Двигател, ходова част, купе, всичко здраво, па интериора като цяло им е слаб...

Публикувано на: 06 Юни 2012 16:21
от desotodorov
Ъхъ де - сваля пластмасата под чистачките и една ламаринка - предпазна има там, ама тя "пада" заедно с платмасите..., всичко на всичко - 3 винта...или 4 бяха...гадното е че се завиват в пластмаски, които при демнтаж лесно се чупят и трябва да се пипа внимателно
А иначе - за духането - ами - смуче яко - ватата се "вдлъбва" навътре... smile.gif а вътре си духа, поне не забелязвам разлика с и без него ... пък парното - де да знам, слабо ли е силно ли е, май наистина слабичко ше дойде, ама аз карам само и предимно извънградско - така че, студа е първите 10 мин...
Самата вата я закрепвам на телено скелетче, което следва (доколкото може) формата на заборника, тела оформя и нещо като уши, през които завивам винтове + гайки към някакви технологични отвори в ламарината (да са живи и здрави), така че закрепването е абсолютно надеждно...горе на снимката може да се види каква е формата на телта - границите на най черната зона, а ватата - за да не отиде във вентилатора я щраквам с няколко телбода към телта - абе...трябва си сМинки, ама не ми се разглобява пак...миналата седмица го смених...ама все забравям да го щракна