Публикувано на: 03 Фев 2011 21:40
През цялото време (40 мин) бях в сервиза и гледах!Не е сервиз на Тойота!zi_zi_top написа:Колко струва течността и колко е труда?
Сигурен ли си, че изобщо са ти пипнали колата?
През цялото време (40 мин) бях в сервиза и гледах!Не е сервиз на Тойота!zi_zi_top написа:Колко струва течността и колко е труда?
Сигурен ли си, че изобщо са ти пипнали колата?
Ако беше точно така всички камиони и рейсове щяха да са бензинови . Най-големите предимства на дизела се усещат при големи пътувания където не се гаси двигателя често и се кара с умерени скорости ! При градско каране с често гасене на двигателя и тръгни спри не са толкова големи предимствата в разхода !gicho написа:...........................
- определено по-нисък разход, особено в града - ако я караш много и градско ( > 20000км на година) има смисъл
.....................................
Да не те тресе някаква буржоазия ?Mitko написа: ................
Май съм за бенц, което съм си го мислел,ако трябва да съм честен.
Не съм много съгласен - на бензина смесообразуването се влияе много по-силно от температурата на мотора (студен всмукателен колектор, впръскване под ниско налягане); поради това при бензина на студено работата е по-неефективна понеже горивото кондензира здраво (това не се отнася до директното впръскване, или поне не в такава сила), и капките гориво са по-големи.А за градско на къси пътувания ако няма възможност да загрее хубаво двигателя дизела е супер неефективен !
Тръгнеш ли да юркаш започваш да хвърляш нафта в колектора
Е, не, ще се разчувствам, Басс-а ме изкара по-умен отколкото съм ...харчел най-много това дори и Гичо можеше да го предположи