За шума потвърждавам , Приуса вади звук на изнасилено водно конче , ужасно дразнещ , идваше ми да го застрелям да не се мъчиIVOtuning написа:Prius 3 : Браво, поздравления, много добър разход си показал. Свалям ти шапка.![]()
Би ли споделил колко ти е нормалния среден, а не най-добрия.
Явно моя стил на каране не е подходящ за Приус, защото аз на моя 3Г никога не съм му правил под 4л по борд, камо ли за толкова много километри.
Щом ти го можеш и аз трябва да го мога, нали така biggrin.gif
Което ме навежда на мисълта, че трябва да се кара "по-икономично" ( в повечето случаи е равно на "по-бавно"). Аз не мисля заради няколко стотин грама гориво на 100км да си променям начина на каране.
От друга страна бензина е по скъп от дизела в Европа.
За багажника бих те изслушал , за теглича също - не е добре да коментираме само това което ни е угодно.
Също така за шума на дизел и хибрид..провери какво дават Тойота в каталозите си и ще се изненадаш- Дизеловите Ярис и Аурис са по тихи от бензиновите и хибридите.
BoZ Колко километра си навъртял на твоя Приус? Какъв разход имаше твоето БМВ?
Mirott Кото е студена пали на бензин . Един път загряла само на бензин пали. АГУ Тартарини. Все още не съм намерил подходящ начин как да подредя багажника след поставянето АГУ. На дълъг път вземам нормална резервна гума....тогава е ужас..трябва да се избира или куфари или сигурност....Но така е с този "огромния" багажник

Дизела за разлика от хибрида когато искаш може да го сриташ и да върви , хибрида си е куц кон и да го риташ и да не го риташ се тая , ок може би ще направи 1-2 ускорения докато има пълна батерия и дотам , после е пълен ташак като свърши тока , сега не ми обяснявайте че щяла да се презареди батерията ... ще се презареди при някой с меки колене , при мен примерно никога няма да може да се зареди и наполовината

Абе както съм казвал много пъти пенсионерска кола , или за меки китки и крака
