dracunculus написа: ↑29 Ное 2023 15:16
ок, аз пък съм виждал изгнил Allroad A6- прагове и врати, които се ронеха, което не означава, че няма и некорозирали такива.
Колега............да видиш изгнило Ауди, колкото Тойота е по-скоро огромно изключение - да вероятно има , но наистина е супер рядкост, А4-та б8, която се вижда на клипа има ръжда по носачите повърхностна (което не е проблем), освен това е снимана доста отдалеч (колата е нависоко), но петната от ръжда, които виждам по дъното на купето са на няколко места и не виждам дупки (не че тия петна за в бъдеще ако не се обработят няма да станат дупки), но на това Ауди дилъра не е препоръчал да се слага антикорозионно покритие, докато на теб онзи за лексуса ти е препоръчал , на мой приятел с чисто нова корола също УМИШЛЕНО/НАРОЧНО му препоръчаха да си я подмаже отдолу.
dracunculus написа: ↑29 Ное 2023 15:16
Потретвам, според мен огромна роля играе миетено/хигиената на колата през зимните месеци. Моето наблюдение около мен.
Това безспорно е голям плюс и добре за купето, но едва ли можеш да измиеш на автомивка целия под отдолу, еле пък кухините, а и едва ли имаш възможност да я миеш всеки ден след шофиране, освен ако не я изкарваш зимата само уикенда и после в проветрив гараж, което е другото условие.
Hursa написа: ↑29 Ное 2023 15:22
при липса на такава от производителя
Излагат се с това пестене.
dracunculus - съвсем не всички нови коли са така и въобще не съм съгласен с теб - от френските бангии една не съм видял изгнила от последните 10, че дори 15 години - сбогуваха се с ръждата отдавна, те не пестят от това, и в никой случай дори и трите френски марки да вземеш не са по-печеливши от Тойота, тогава относно тоя въпрос защо Тойота не се поучи от тях?
Вярно ако Тойота си подобри тенекиите и започне да слага качествено антикорозионно покритие/обработка вероятно колите им ще станат вечни съпроводени с тая надеждност, Ситроен и Рено да не са по-умни от Тойота, вярно е, че всеки производител го интересува момента до гаранцията, ама ето идват, като "нови коли" в България.Пак да кажа - купето на Меган 2008 е в пъти по-направено и обработено против Корозия от която и да е Тойота за Европейския пазар от тия години, тенекията на допир е ОСЕЗАЕМО по-дебела, боята стои по-качествена, но да кажем това е субективно, отдолу цялото дъно е огледално, така свети, ама точка ръжда няма, имаше повърхностна ръжда по катализатора. Да не казвам, че ме е срам, че заглушителното ми гърне на 3-я ден откакто я взех падна на Хасфалта, прекърши се тръбата между второто и третото гърне от гнилоч, заедно с това, че стойката беше изгнила на леш, верно на 2012 година кола, ама това не го очаквах, отидох в един гараж и ония взеха да се смеят, единия овчар ми вика, че на Голф 2-та му били по-здрави, при което аз му отсипах яко с други аргументи, че чак се изчерви.................ама и аз брах срама.Та малко от малко да бяха хванали един кирлив Меган,Ситроен Ц4,Ц5 да хванат един японец да почуква с пръст по врати,купе да види на какво дрънчи, колко восък има по кухините, па на 50% от това да ги бяха направили, ей това ме е яд.Да колата е минала гаранция отдавна, да-движи се, но до там -оставя ми чувство на посредственост, на незавършеност, на недодяланост и с тая тенекия глЪВЪ ме заболява, но това е СПОРЕД МЕН. Рено и Ситроен са далеч от премиум, макар , че с последния Рафал и преди това Арканата започват леееееееееекинко да посягат , към тоя сегмент.Дори, както по-горе казах - едно Санта Фе от 2010 е мноооооооооого по-направено вътре и вън тенекията му на допир е много по-дебела, вратите се затварят по-плътно и т.н. А щом и за Лексъс дилъра ти препоръчва да го подмажеш.......................накъде отиваме.