
селика срещу еклипс и купе
селика срещу еклипс и купе
Мнение от chrislake » 28 Мар 2009 12:23

chrislake
ugabuga
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 30 Мар 2009 16:43


1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Мнение от bambo » 30 Мар 2009 17:46
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.
И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.
поздрави

bambo
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 01 Яну 2009 15:28
Мнение от mishel7524 » 30 Мар 2009 21:08
mishel7524
- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от andrian999999 » 07 Апр 2009 00:31
под 10л. градско спортна кола НЯМА .ГАЗ и спортно купе НИКОГА! само с едно не сам съгласен, нито една от тези не е спортна, а със спортен характерbambo написа:Спортно купе, разход 10 градско ... ??? ГАЗ ?????? нещо много взаимоизключващи се работи прочетох.
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.
И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.
поздрави
кола мечта lancia delta integrale evo
a ина4е ако искаш спортни ИИИИИ имаш пари
то импреса сти, лансер ево 8 или 9 или кола със задно
бмв е много добър варянт даже доста
andrian999999
Vokil
Мнение от diver » 08 Апр 2009 23:24
Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от andrian999999 » 11 Апр 2009 02:57
ЗА РАЛИ мога да споря много с ТЕБ ! казвам си мнението и и я наричат ЦАРИЦАТА зарди 6 титли , ИИИ не се сърди ама не си чел тойота е първата японска кола която спира доминацията на европейските марки, карлос саинц 90 година и тойта селика има само 2 титли, на първо място винаги са били колите на стария континент, а им свлям шапка на японците че се учат бързо от европейците да правят коли, а за качество даже са ги надминали отдавна , а не като американците които правят само боклуци да въвят на право и тъпите им ДРАГ състезания в които пак да ПОЧЕРТАЯ старата костенурка ги е МАЧКАЛА защото не го помня точноно тунингована кустенурка вадела 300кс на 800 кг. а пак американските коли вадели 500 на1800кг а АА вече са луди поVokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата
ДРИФТА които ги е запалил от япония, А той от къде идва? пак от европа
щтото японците гледали ралитата и как пилотите парзаляли колите по завоите за по голяма средна скорост!, и бягали веднага по планинските им шусета да ги подържават
andrian999999
- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от andrian999999 » 11 Апр 2009 03:28
абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"diver написа:Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор
andrian999999
Мнение от Troshko » 11 Апр 2009 08:46
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.andrian999999 написа:абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"diver написа:Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца

Troshko
Мнение от diver » 11 Апр 2009 11:14
Мислим днес по повод рождения ден те изпързалям безплатноTibi.B написа:...А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца)




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от Troshko » 11 Апр 2009 13:03
Нема нема ,с големи гуми съм ОТЗАД и имам много грипdiver написа:Мислим днес по повод рождения ден те изпързалям безплатноTibi.B написа:...А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца)
![]()
![]()

Най много по една бирица да изпарзаляме

Troshko
- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от andrian999999 » 11 Апр 2009 14:40
МОЖЕ АМА ЦЕЛ ЖИВОТ КАРАМ И ПРЕВКЛюЧВАМ С ДЯСНАТА РЪКА, и оп обратно а и как ще изпреварвам на двулентово,Tibi.B написа:andrian999999 написа:diver написа:коя част се
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца)
andrian999999
- Raya
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: селика срещу еклипс и купе
Мнение от Raya » 24 Апр 2009 23:17
Ако все още се колебаеш, Хюндай купе изключи го напълно!!! толкова чуплива кола! не знам дали има друга такава . Амортисьори сменях на 2 месеца и кво ли още не.......истинско чудо беше, че успях да я продамchrislake написа:Колебая се между селика, еклипс и хюндай купе. Селика от 99, 2000 или 2001 сравнявам с еклипс от 97/ 98 и купе от 01/02.
Raya
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта