Грешката е моя колега. Пообъркал съм две различни понятия - имал съм пред вид, че не е с дистрибутор, а се управлява от компютъра, но бобини си има. Ами така е, на няколко напитки.Vesko написа:Интересно как мислиш че става искрата без бобина? Конструктивно може да е направена по много различни начини. Но мисля че за сега бензиновите мотори имат поне една бобина
За Разбирачи :)
-
DMDimitrov
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: За Разбирачи :)
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
Re: ...
Rudolf, ако имаш инфото на български или руски ще е по добре
Така и не разбрах от кабели може ли да се получава проблема???
Така и не разбрах от кабели може ли да се получава проблема???
rudolf написа:http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg
5 странички: http://www.ngksparkplugs.com/tech_suppo ... p?mode=nml
-
sashoskiora
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Re: ...
аз не разбирам много,а и темата е за разбирачи,,,,исках да подскажа само ,че повредата и състоянието на свеща показват в в 90%-причината за повредата,,,,pumabg написа:Rudolf, ако имаш инфото на български или руски ще е по добре![]()
Така и не разбрах от кабели може ли да се получава проблема???
rudolf написа:http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg
5 странички: http://www.ngksparkplugs.com/tech_suppo ... p?mode=nml
от кабели може да имаш слаба искра или оттечка,,,тоест според мен при ниски обороти ще работи нестабилно и чат пат някой цилиндър няма да се обажда,,,но да работи добре и да сменяш всички свещи--за мен не е от кабели.. много е общо това което си написал за -яде свещите.....електрическа причина може да бъде и сбъркан аванс.но като цяло нека ги погледне някой дет разбира и да прецени с каква смес ти работи мотора,,,,на 1вия линк не е нужно да знаеш енглиш за да видиш на коя от снимкит еприлича твойта,,,
Re: За Разбирачи :)
Свещите се "зацапват" или сегменти,или се губят тоците.:pumabg написа:Здравейте на всички!От одавна не съм писал, а е крайно време щото продължавам да си карам малката перла:)
Проблема, е че яде свещи вече втори комплект купувам и все така.
Първите бяха Denso, вторите NJK.
Но работата не е в свещите а в причината!
Въпросът ми е простичък, може ли да се прецакват свещи от неизправни кабели?
Допълнително ще кажа, че само 2 и 3 свещ се зацапва, и не гълта грам масло.....
Вие сте
1-смяна на кабели
2-разменяне на бобините
Re: За Разбирачи :)
сорри това накрая не го бях прочелaleksbr написа:Свещите се "зацапват" или сегменти,или се губят тоците.:pumabg написа:Здравейте на всички!От одавна не съм писал, а е крайно време щото продължавам да си карам малката перла:)
Проблема, е че яде свещи вече втори комплект купувам и все така.
Първите бяха Denso, вторите NJK.
Но работата не е в свещите а в причината!
Въпросът ми е простичък, може ли да се прецакват свещи от неизправни кабели?
Допълнително ще кажа, че само 2 и 3 свещ се зацапва, и не гълта грам масло.....
Вие сте
1-смяна на кабели
2-разменяне на бобините
като цяло, кабелите се водят консуматив,,,всеки майстор който държи на името си -първо те праща за свещи и кабели-и тогава ти прави диагностика,,,,та щом има проблем, и кабелите не са сменяни от години---изобщо тоя въпрос не би трябвало да стой на дневен ред. ,сменят се и чак тогава се диагностицира..
Re: За Разбирачи :)
Абе да ти кажа, точно добрите майстори на диагностика ми хванаха кофти кабели сменени с някви ментета.rudolf написа:сорри това накрая не го бях прочелaleksbr написа:Свещите се "зацапват" или сегменти,или се губят тоците.:pumabg написа:Здравейте на всички!От одавна не съм писал, а е крайно време щото продължавам да си карам малката перла:)
Проблема, е че яде свещи вече втори комплект купувам и все така.
Първите бяха Denso, вторите NJK.
Но работата не е в свещите а в причината!
Въпросът ми е простичък, може ли да се прецакват свещи от неизправни кабели?
Допълнително ще кажа, че само 2 и 3 свещ се зацапва, и не гълта грам масло.....
Вие сте
1-смяна на кабели
2-разменяне на бобините![]()
като цяло, кабелите се водят консуматив,,,всеки майстор който държи на името си -първо те праща за свещи и кабели-и тогава ти прави диагностика,,,,та щом има проблем, и кабелите не са сменяни от години---изобщо тоя въпрос не би трябвало да стой на дневен ред. ,сменят се и чак тогава се диагностицира..

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Момчета, благодаря за съветите.
Работата е там, че до сега съм направил 3 диагностики.
В Тойота, Хонда и една независима в сервиз изток.
В сервизът на Тойота даже правихме test drive с включен компютър.
Не откри никакви грешки след половин часово каране.
Проверих и дюзите всичко е шест.За сегменти въобще не може и дума да става. Първо защото маслото не мърда второ има много добра компресия, както казах колата лети с нови свещи.
Преди време бях писал, че до сега не съм карал 1.3 двигател, който така да набира.А съм карал и тествал бая коли в живота си стари нови но най вече бързи
Някой спомена за бобина ако може да ми обясниш как да разбера дали не е за смяна.
Иначе за кабелите съм съгласен, че са важни, но има и куп други неща и в един момент пак трябва да дадеш една хилядарка а в тая криза не е здравословно......
Как да тествам кабелите?Всички съветват да гледам вечер...Да ама нищо не виждам или по скоро не се вижда да свети нищо..
Мога ли да разменя някой кабел с друг или ако има доброжелатели да пробвам техните кабели и да видим дали от там не е причината.
10X предварително
Работата е там, че до сега съм направил 3 диагностики.
В Тойота, Хонда и една независима в сервиз изток.
В сервизът на Тойота даже правихме test drive с включен компютър.
Не откри никакви грешки след половин часово каране.
Проверих и дюзите всичко е шест.За сегменти въобще не може и дума да става. Първо защото маслото не мърда второ има много добра компресия, както казах колата лети с нови свещи.
Преди време бях писал, че до сега не съм карал 1.3 двигател, който така да набира.А съм карал и тествал бая коли в живота си стари нови но най вече бързи
Някой спомена за бобина ако може да ми обясниш как да разбера дали не е за смяна.
Иначе за кабелите съм съгласен, че са важни, но има и куп други неща и в един момент пак трябва да дадеш една хилядарка а в тая криза не е здравословно......
Как да тествам кабелите?Всички съветват да гледам вечер...Да ама нищо не виждам или по скоро не се вижда да свети нищо..
Мога ли да разменя някой кабел с друг или ако има доброжелатели да пробвам техните кабели и да видим дали от там не е причината.
10X предварително
Незнам кой каде и каква диагностика е правил, но на читав стенд, с майстор дет знае кво да гледа, кофти кабел се хваща на 100%.pumabg написа:Момчета, благодаря за съветите.
Работата е там, че до сега съм направил 3 диагностики.
В Тойота, Хонда и една независима в сервиз изток.
В сервизът на Тойота даже правихме test drive с включен компютър.
Не откри никакви грешки след половин часово каране.
Проверих и дюзите всичко е шест.За сегменти въобще не може и дума да става. Първо защото маслото не мърда второ има много добра компресия, както казах колата лети с нови свещи.
Преди време бях писал, че до сега не съм карал 1.3 двигател, който така да набира.А съм карал и тествал бая коли в живота си стари нови но най вече бързи![]()
Някой спомена за бобина ако може да ми обясниш как да разбера дали не е за смяна.
Иначе за кабелите съм съгласен, че са важни, но има и куп други неща и в един момент пак трябва да дадеш една хилядарка а в тая криза не е здравословно......
Как да тествам кабелите?Всички съветват да гледам вечер...Да ама нищо не виждам или по скоро не се вижда да свети нищо..
Мога ли да разменя някой кабел с друг или ако има доброжелатели да пробвам техните кабели и да видим дали от там не е причината.
10X предварително

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Пич, мога да те посъветвам, ако имаш време да минеш през Бояна. Влизаш по Панорамния път от Беловодски път(продължението на бул. България)(на светофара в дясно) и точно след 50 метра ще видиш от ляво 2 гаража и отпред пред тях паркирани по тротоара коли. Това е един сервиз на баща и син. И двамата са много добри разбирачи, а са изключително добре запознати с, и са фенове точно на, Тойотите. Даже бащата си е жичкаджия и си прави някви машинки даже, много е добър, сяква електроника оправя. Аз там си давам колата вече и винаги откриват кво има и го оправят безпогрешно и взимат много малко пари, даже намират чисто нови части за тойоти на много ниски цени, а не като тия шмекери от ТМ. Отиди там да ти я погледнат и веднага ще ти кажат какъв е проблема ;)
Благодаря колега, имаш ли някакъв тел. , че съм зле с времето да се уговоря за точен часkrzv написа:Пич, мога да те посъветвам, ако имаш време да минеш през Бояна. Влизаш по Панорамния път от Беловодски път(продължението на бул. България)(на светофара в дясно) и точно след 50 метра ще видиш от ляво 2 гаража и отпред пред тях паркирани по тротоара коли. Това е един сервиз на баща и син.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта