
Максимално предварение на 4A-FE
Максимално предварение на 4A-FE
Мнение от Vokil » 03 Мар 2009 01:55

Vokil
Bass_Man
Vokil
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 03 Мар 2009 11:21
А ти как разбираш дали са ти много ли малко градусите ?
Някакво вътрешно чувство или чакаш да ти изгори някой клапан ?
ПС:
Ето тук : http://www.autoshop101.com/forms/h40.pdf
може да видиш основните неща за аванса .
Bass_Man
Мнение от Vokil » 03 Мар 2009 12:47






Vokil
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 03 Мар 2009 13:17
Принципно е хубаво , че не си вчерашен ама щом е така трябва да ти е ясно , че аванса се определя по скороста на горене и плътността/количеството на горивото , а не по типа на мотора . Така ,че не ти трябва табилца за 4AGE ами таблица за БГ бензин 95 примерноVokil написа:Така малко да разясня ..........................

Най-добрия вариант е да почнеш да палиш рано но да не се вдига налягането на газовете много преди да е тръгнало буталото надолу , че тогава стават белите и се губи ефективност . И съответно най-добре се настройва на дино спрямо горивото , което имаш .
Също така и клапани горят ! Мога да ти покажа един ако не вярваш .
Очевадно нещо не е наред с твоите 78 градуса ! Няма бензинов двигател дето да кара със 78 градуса . Вземи един стробоскоп и виж на празен ход къде си за да можеш реално да си пресмяташ градусите за да няма ремонти . Може би имаш някакво изместване някъде ??? Да не би да трябва нещо да се настройва по софтуера ?
Принципно Bad_Dog кара турбо 4AGE , като се появи може да каже при неговото как е . Но по принцип не е лошо да кажеш какви датчици ползваш как/от къде взимаш сигнала и тн . Щото така е малко , като въпрос от викторина . Също какво запалване ползваш и с какъв комутатор . Ей такива неща .

BTW: В pdf-чето пише , че в зависимот от модела на автомобила максималния аванс е между 35 и 45 градуса ( за всички бензинови Тойоти ) .
Bass_Man
...
Мнение от rudolf » 03 Мар 2009 21:53
за мен над 30 градуса би трябвало горивото да е с много висок октан,,,а над 35-градуса- е равносилно на детонаций ,,,,
това 78 градуса сигурно или е за 300 октана гориво, и пак ще се запалва много преди горна мъртва,,,или е за 20000 оборотен двигател,,,демек нещо бъркаш и не го пали преди да си наясно дали грешката ти е в настройката или в обясняването...
rudolf
ugabuga
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 05 Мар 2009 00:58
agent dust
Bass_Man
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 05 Мар 2009 02:35
не му го показва софтуера - оттам се задава. а колко е всъщност не се знае, трябва да се премери. но със сигурност не може да кара с такива аванси - дори ако е с летяща чиния последен модел и гориво от дъното на тихият океан laugh.gifBass_Man написа:До колкото разбрах аз това му го показва софтуера . Иначе ако го премериш със стробоскоп не знам колко трябва да разграфиш по блокаmaggkrabar написа:няма шанс на си на такива огромни аванси, нещо е объркано - как мериш аванса? със стробоскоп ли?.
agent dust
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 05 Мар 2009 02:37
Е задава се базовото и след това в живите данни би трябвало да можеш да гледаш в момента къде си . Демек базата + корекцията за оборотите + корекция за натоварване .maggkrabar написа: не му го показва софтуера - оттам се задава. а колко е всъщност не се знае, трябва да се премери. но със сигурност не може да кара с такива аванси - дори ако е с летяща чиния последен модел и гориво от дъното на тихият океан laugh.gif
Bass_Man
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 05 Мар 2009 02:38
agent dust
Bass_Man
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 05 Мар 2009 03:29
важи за всички двигатели, без значение турбо или атмосферни. колата върви най-много от аванс - и аванса е критерий колко ти е читав моторът и бензинът. наистина с разни модерни аларми можеш да си следиш обратната връзка - ама там винаги има някакви милисекунди забавяне, и получаваш сведения за приблизителният аванс. а аванса чупи най-много моторите laugh.gif навик на много тунери е яко яванс и много гориво, да връви. ама детонации има и при богата смес - изгарят се бутала, клапани, глави, всичко наред, а от праха от изгорените железа изтропват и лагерите и валовете, надират се стените на цилиндрите. мога да покажа снимков материал, имам имам доста тоталки на складBass_Man написа:Да точно това си го пише и в pdf-а , който съм дал малко по-нагоре . И то не е само за 4A ами за всичките Тойоти е в тези граници .


най-"чупещата" детонация е на високи обороти. никакъв датчик не може да я хване - т.е. няма все още нок сензор и управление, което да хване детонация на високи обороти. затова правиш там каквото правиш до средни, и на високи обороти се презапасяваш с консервативен аванс. 70 предварене градуса е мечта

agent dust
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост