CJ's AE86 project
Мнение от rudolf » 13 Окт 2008 15:40
мисля си по голяма помпа 0.75 - с малко по дълго рамо на ръчната??
упгрейт на задните апарати?
http://www.raceparts-direct.com/product ... +Cylinders
нон интегрейт резервоар.
бтв 0.625 ги ползват като приложения за дву помпови спирачни системи без серво,,,,и явно работи за две колела,,,освен да има значение дали я натискаш с крак...
rudolf
Мнение от cj » 23 Окт 2008 19:14




Quaife quick steering rack (извинявам се, но не направих сниммки от монтажа):
2007 Субару Импреза STi
cj
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 23 Окт 2008 22:29
agent dust
Мнение от cj » 24 Окт 2008 00:43

Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.
2007 Субару Импреза STi
cj
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 24 Окт 2008 01:32
Е тез работи са ясни ,амаа със вратите на преде тества ли?cj написа:Тъкмо се връщам от малко среднощтни тестове
Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.

Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...

LordDigital
...
Мнение от rudolf » 24 Окт 2008 02:22
2.08 -вътренето,,,а останалите 0.42 ти отварят повече,,,
конверсията е болт-он...
аз съм с такива, сметам че от 3.7 ход съм с 3.07 за същия градус.
rudolf
Мнение от b_d » 24 Окт 2008 07:36
LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
b_d
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 24 Окт 2008 15:35
Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers?bad_dog написа:LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.


LordDigital
Мнение от b_d » 24 Окт 2008 15:37
като струговаш края, така че да влиза леко(5мм) в рейката.LordDigital написа:Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers?bad_dog написа:LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
С шайба остава много малко резба.
- Прикачени файлове
-
- DSC00665.jpg (18.66 KiB) Преглеждано 3646 пъти
b_d
Мнение от cj » 10 Фев 2009 13:21
- Прикачени файлове
-
- TRD 4.778 final gear set
- 145a_1.jpg (13.39 KiB) Преглеждано 3621 пъти
2007 Субару Импреза STi
cj
Мнение от cj » 25 Фев 2009 12:28
Само дето пак има нещо механически нередно - след кратко карана се появи скърцане. Най-осезаемо е при скорост от около 70 км/ч - направо като ултрасоник действа.




Да му се невиди, пак ще играят човекочасове в бокса... надявам се да успея да го оправя до мероприятието в Пловдив.

2007 Субару Импреза STi
cj
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 26 Фев 2009 01:09
agent dust
ugabuga
Мнение от cj » 26 Фев 2009 11:43
ПС: Краси, диффа го сглобяваха някъде в София - там където е сглабян на червената Тойота на Тошко. Не знам дали е същият майстор, който е регулирал и твоя.
2007 Субару Импреза STi
cj
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта